Gå til innhold

Tidenes spill-musikk! Hvilken opplevelse har det gitt deg?


Anbefalte innlegg

Hva er det med dere?..

 

Super Mario er jo det villeste jeg har fått slått inn i øra mine :)

Hvergang noen nynner den, spiller den eller har den som ringetone.. så får jeg gode minner fra min første nintendo :)

 

EDIT: Av senere tid så slo vel inn Grim Fandango best ann....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har høyrt mykje bra spelmusikk gjennom åra, og mykje musikk som der er sterke nostalgiske kjensler knytta til. Å lage ei topp 10-liste ville ha vore svært vanskeleg, men eg har ein idè om at desse to ville ha vore i toppen av lista:

 

1. Final Fantasy-musikken, komponert av Nobuo Uematsu. Denne spelserien har mange flotte verk, som utan tvil er ein viktig del av den storslåtte historiefortellinga FF-spela er kjent for. Eg høyrer faktisk på FF-musikk nesten kvar einaste dag, og driv for tida og lærar meg utvalgte sangar på pianoet. So langt klarar eg å knote meg igjennom heile "To Zanarkand" frå Final Fantasy X, og litt over halvparten av "Melodies of Life" frå Final Fantasy IX. For dei som måtte lure, brukar eg arrangementa frå Piano Collections-CDane. :)

 

2. Monkey Island-musikken, av Michael Land. Herleg, frisk og samstundes stemningsfull musikk. Monkey Island-spela har ei heilt spesiell atmosfære, noko som truleg kan tilskrivast ein gjennomført stil, både grafisk og musikalsk.

 

 

Andre som eg synest fortenar positiv omtale:

 

* Kai Rosenkrantz sin musikk i Gothic-spela, eit svært viktig bidrag til den herlege Gothic-steminga.

 

* Musikken til NES-spelet Faxanadu. Eg veit ikkje kven komponisten er, men musikken ligg fortsatt relativt klart i minnet mitt. Det må vere noko slikt som 15-17 år sidan eg spelte igjennom dette spelet.

 

* Ein del av den gamle Amiga-musikken til Barry Leitch. Eg tvilar på at mange kjenner namnet, men han stod bak mellom anna musikken til Utopia, Lotus 2, og SuperCars 2. Verket som eg synest skillar seg mest ut, er tittelmelodien til Utopia, eit langt og velkomponert synth-opus som har det med å få minna til å strøyme på. Feitt spel, òg.

 

Kay

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Red Alert 2, i særs Hell March 2, gir meg tidenes krigsfølelse og er for meg den ultimate spillmusikken. Mest fordi det er noe av det beste jeg har hørt generelt av metal/rock, og det gir en utrolig digg følelse når den kommer rullende over høytalerene i det man skal fullføre sitt siste angrep. Frank Klepacki er virkelig en genial komponist, men han overgikk seg selv i RA2 og har ikke helt fått det til i resten av serien.

Lenke til kommentar

Jeg må si musikken i Zelda er helt spesiell for meg. Den er nok ikke det av spillmusikk jeg har hørt, men når jeg hører den idag, så gir det meg fantastiske minner om de gangene jeg satt til langt utpå morrakvisten og spilte :)

 

Ellers må jeg si at Baldur's Gate kommer langt opp på lista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...