Joananas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vet det er brått på, men jeg savner de_dust2 only serveren til Gamer noe helt sinnsykt! Har ikke spilt noe særlig CS siden den gikk ned ... Håper den kommer opp snart! Jeg spiller med nicket Joananas på serveren. Noen andre som bruker den serveren aktivt? Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er også mye innom den serveren ja.. De fleste vennene mine spiller der, så da blir det ofte til at jeg også spiller der. Har faktisk ikke spilt etter at den serveren ble lagt ned.. Håper på at den kommer opp om ikke så lenge! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kunne vært kos med litt CS igjen ja. Hvis serveren kommer opp blir jeg å finne som Camping Torleif. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det noen som har ip adressen eller noe til denne...og er det 1.6 eller source btw? Etter litt kosespilling i css mekker jeg ikke 1.6 lenger... Lenke til kommentar
Sophonax Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 La egentlig opp for flere år siden, men hvis det kommer en ny gamer.no server, starter jeg gledelig igjen. ^^ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde vært kos å få spille mot folka en møter i forumet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 spillte aldri på gamer.no tick drops,dårlig hitbox osv Men koselig community på serverne tho. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, håper noen får opp serveren igjen, begynt å spille mindre siden den ble lagt ned. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jepp, jeg vil ha tilbake Gamer.no 2 Cs:s ! Spilte der hele tiden Lenke til kommentar
Langsetn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hey! Håper Gamer.no kommer opp igjen, er så kjedlig og spille på andre servere... var så god community der... jeg spiller under navnet: Forundelig Biff!! :D Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 hey! Håper Gamer.no kommer opp igjen, er så kjedlig og spille på andre servere... var så god community der... jeg spiller under navnet: Forundelig Biff!! :D Ikke for å gå til personangrep, men staver du "forunderlig" feil med vilje? :/ Ærlig spørsmål. Har ikke spilt på Gamer.no serveren på lenge nå, savner samfunnet der og alle de hyggelige menneskene Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, jeg spilte hele tiden på Gamer.no server #2, med Einherjar og Krøllefantomet som nick... Håper VIRKELIG at servern(e) kommer tilbake, synes ikke at CS er noe særlig etter at de ble lagt ned... :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vil gjerne se at den har et par andre maps på rotering også, jeg. de_nuke og inferno er bra. Blir så lei d2 iblandt, alle spiller den map'en :\ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror dere må se litt lenger etter alle gamle krevende tjenester som torrenter, videoer og spillservere. Gamer.no trenger sikkert tid til å få økonomien til å gå rundt på lengre sikt først. Slike tjenester som dette er krevende kan jeg tenke meg og koster nok ikke lite å drifte. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 tror det er bedre å få opp andre ting en spillservere i første omgang. Som videoer spessielt Er ikke billig å ha en spill server. Spessielt en med bra hitbox,ikke lagg og alt det shitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, det var tider med serverne. La oss håpe de kommer fort opp igjen! (For de som vil ha info, se i siggen min.) EDIT: Ja, det å drifte en server er dyrt. Det å leie en over en nettside (som har dette som bedrift) her i Norge er veldig dyrt. På e-s.se koster det nesten 800 per måned, på gameserver.no koster det nesten 1100. La oss håpe gamer.no får økonomien på plass, slik at vi kan ha det moro igjen! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er fullt og helt villig til å donere penger hvis det er det som er problemet Vet at andre tjenester haster mer, men CSS har blitt så ufattelig kjedelig de timene jeg har spilt uten Gamer. Catch-Gamer er jo noe dritt! Ingen som kjenner hverandre der. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Savner serveren jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror dere må se litt lenger etter alle gamle krevende tjenester som torrenter, videoer og spillservere. Gamer.no trenger sikkert tid til å få økonomien til å gå rundt på lengre sikt først. Slike tjenester som dette er krevende kan jeg tenke meg og koster nok ikke lite å drifte. Torrent er vel strengt tatt ikke så altfor krevende med tanke på at det eneste det bruker er båndbredde fra dem som laster opp og ned, og det trenger ikke nødvendigvis å være serveren til gamer.no tross alt. Nok om det. Hellfragger.no har jo en del ganske så gode servere, liker i allefall Office only-serveren deres meget godt Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hyggelig å høre at det er folk som vil ha tilbake serverne. Beskjeden jeg har fått så langt er at fokuset per nå (naturligvis) blir rettet mot siden, og forumet. Derfor må dere nok smøre dere med litt tålmodighet inntil videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå