Gå til innhold

Gamer.no Serveren

Anbefalte innlegg

Vet det er brått på, men jeg savner de_dust2 only serveren til Gamer noe helt sinnsykt! Har ikke spilt noe særlig CS siden den gikk ned ... Håper den kommer opp snart!

Jeg spiller med nicket Joananas på serveren.

Noen andre som bruker den serveren aktivt? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hey! Håper Gamer.no kommer opp igjen, er så kjedlig og spille på andre servere... var så god community der... jeg spiller under navnet: Forundelig Biff!! :D :D

Ikke for å gå til personangrep, men staver du "forunderlig" feil med vilje? :/ Ærlig spørsmål.

Har ikke spilt på Gamer.no serveren på lenge nå, savner samfunnet der og alle de hyggelige menneskene :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg vil gjerne se at den har et par andre maps på rotering også, jeg. de_nuke og inferno er bra. Blir så lei d2 iblandt, alle spiller den map'en :\

Lenke til kommentar

Jeg tror dere må se litt lenger etter alle gamle krevende tjenester som torrenter, videoer og spillservere. Gamer.no trenger sikkert tid til å få økonomien til å gå rundt på lengre sikt først. Slike tjenester som dette er krevende kan jeg tenke meg og koster nok ikke lite å drifte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ja, det var tider med serverne. La oss håpe de kommer fort opp igjen! :)

(For de som vil ha info, se i siggen min.)

EDIT: Ja, det å drifte en server er dyrt. Det å leie en over en nettside (som har dette som bedrift) her i Norge er veldig dyrt. På e-s.se koster det nesten 800 per måned, på gameserver.no koster det nesten 1100. La oss håpe gamer.no får økonomien på plass, slik at vi kan ha det moro igjen! :)

Lenke til kommentar

Jeg er fullt og helt villig til å donere penger hvis det er det som er problemet :) Vet at andre tjenester haster mer, men CSS har blitt så ufattelig kjedelig de timene jeg har spilt uten Gamer. Catch-Gamer er jo noe dritt! Ingen som kjenner hverandre der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg tror dere må se litt lenger etter alle gamle krevende tjenester som torrenter, videoer og spillservere. Gamer.no trenger sikkert tid til å få økonomien til å gå rundt på lengre sikt først. Slike tjenester som dette er krevende kan jeg tenke meg og koster nok ikke lite å drifte.

Torrent er vel strengt tatt ikke så altfor krevende med tanke på at det eneste det bruker er båndbredde fra dem som laster opp og ned, og det trenger ikke nødvendigvis å være serveren til gamer.no tross alt. Nok om det.

Hellfragger.no har jo en del ganske så gode servere, liker i allefall Office only-serveren deres meget godt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...