Gå til innhold

Kommende Wii spill?

Matsini

Anbefalte innlegg

Der begynte jeg å le, det er helt umulig å kjøre 16-player FPS online med en wii. Detter ut med bare 10 motstandere på Mario Kart (har ganske rask linje tilogmed)

Rart, for det går fint med 12 spillere her og jeg har ganske dårlig linje. Sikker på at det ikke er noe som er feil hos deg, innstillinger f.eks.?

Men jeg er også skeptisk til 16-player FPS online på Wii. Blir spennende (ikke?) å se om de klarer å få det spillbart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et skikkelig tennisspill blir bra ja=) Personlig håper jeg noen lager enda et bowlingspill. Vet ikke hvor mange timer jeg har spilt bowlingspillet på wii-sports med venner, men det er ikke få ihvertfall. Blir også spennende å se hvordan motion plus virker. Noe som vet konkret når dette kommer?

Matsini

Lenke til kommentar
Der begynte jeg å le, det er helt umulig å kjøre 16-player FPS online med en wii. Detter ut med bare 10 motstandere på Mario Kart (har ganske rask linje tilogmed)

Rart, for det går fint med 12 spillere her og jeg har ganske dårlig linje. Sikker på at det ikke er noe som er feil hos deg, innstillinger f.eks.?

Men jeg er også skeptisk til 16-player FPS online på Wii. Blir spennende (ikke?) å se om de klarer å få det spillbart.

At fps funker fett online med opptil 32 spillere har allerede blitt bevist med spill som call of duty: heroes 2

Anmeldelse Har ikke spilt det selv dog.

Mario Kart funket faktisk overraskende bra, mye mindre lag fritt enn de fleste andre xbox spill. Problemet er selvfølgelig at jeg ikke kan kommunisere med noen...

Lenke til kommentar

Sjekket litt rundt Fatal Frame 4, må si det ser veldig lovendes ut. Riktig nok en gammel trailer:

Syns bare det er så rart at en må lete så sinnsykt for å finne enkelte kommende Wii-spill. Er jeg den eneste?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...