eUnaas_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ah. Deilig! -Perfekt. Når man sitter på en 26 tommer widescreen blir det fort slitsomt å lese forum. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nydelig! Det blir med en gang langt mer behagelig å poste når man får smalnet forumet litt inn i siden. Takker. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er absolutt for muligheten til å ha et utseende med smalere bredde. (selv om andre har extensions som kan gjøre dette) Jeg synes personlig det er ganske slitsomt å lese innlegg som strekker seg over hele skjermer og hvor mange avsnitt kun blir på en linje, man må bevege øynene sine ekstra mye og ser heller ikke bra ut i mine øyne når teksten blir dratt for langt bortover. Er ikke veldig vanskelig å få til dette heller, spesielt ikke med IPB Classic Blue. IPB har nemlig dårlige muligheter for å lage en ny stil basert på andre utseender enn IPB Classic Blue. Men dette blir lettere fra adminpanelet i IPB 3. (Kjenner jeg gleder meg til IPB 3 gitt ^_^ ) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper på det standard skin som er noe midt mellom jeg. Altså en fast bredde som er litt bredere enn den på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gidder noen å slenge opp et kjapt screenshot? Så kan jeg se om det er verdt å begynne å styre med greasemonkey i Opera. Takk. =) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 sweet. ble akkurat slik jeg håpet ^^ er ikke så kjempe fan av "hele skjermen" forum. nå ble det perfekt! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Peppep: Ja det er verdt det Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde vært deilig å få et slikt tema på plass uten å måtte bruke en viss nettleser. Dette kommer vel med tiden, tenker jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 EDIT: Arrg, jeg var for treig. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Peppep:[bilde] Ja det er verdt det Ser bra ut, takker. Lenke til kommentar
maglame Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Just to state the obvious: Man har mulighet til å forandre vindustørrelsen til browseren sin. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er heller ikke så vanskelig å modde IP.Board Pro heller. Skinnet ble jo laget for at man kunne lage lettere templates. Birger Lenke til kommentar
H80 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Just to state the obvious: Man har mulighet til å forandre vindustørrelsen til browseren sin. Der sa du det! Noen ganger virker det som om hele konseptet med "vinduer" (ikke OS-et, men konseptet) er bortkastet, da 90% av brukerne kjører alle applikasjoner i fullskjerm uansett. Litt av vitsen med å kjøpe stor skjerm er da at man får plass til mange vinduer på skrivebordet? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Akkurat det er en smakssak. Jeg er lite interessert i å måtte kutte opp FF i "riktig" størrelse pga ett forum, når det er endel andre sider som fortjener og trenger fullskjerm. Jeg ser på dette som ett plaster, en hotfix om du vil, til designerene kommer med de uungåelige skinsene. Lenke til kommentar
ZarK Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må man virkelig ha en addon for å få gjort dette i FF? Eller gjør stylish bare prosessen enklere? Uansett, her er mer detaljerte instruksjoner for Opera: Gå til http://userstyles.org/styles/14442 Klikk på "Load as user script" Gå til File -> Save As og lagre filen i f.eks. en ny mappe "userjs" under My Documents CTRL+F12 -> Content -> Javascript options -> User Javascript files -> Choose og velg userjs mappa du lage ovenfor (eller mappa du lagra fila i) Ok -> Ok -> F5 Voilà Lenke til kommentar
Tarje Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oh, ble mye bedre å lese etter å ha lagt inn addonen. Mye mer oversiktelig! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg liker att det er over hele skjermen. Liker dette forumet men kunne trengt ett nytt design. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes alt var så enormt stort, likte ikke det. Forsiden til gamer.no hos meg med 1280x800 er 2/6 hvit tekst banner og 3/6 bilde banner, det er alt for mye. Ellers så er også forumet unødvendig stort, men det blir nok fikset nokså raskt. Selv om det er mulig å installere addons for å fikse det så burde de gjøre det slik at alle som kommer inn får et smalt design. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper på Gamer.no-designet (IKKE DYNAMISK!) slik det var hos Diskusjon.no. Forøvrig en fin midlertigig løsning dette her. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Selv om det er temmelig enkelt (Det er basert på "IPB Classic Blue") så har vi nå hvert fall et statisk skin med 960px bredde. Som en midlertidig løsning. (Helt nederst på siden kan dere velge IPB Classic Blue 960px) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg