Gå til innhold

Mulighet for "smalere" design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er absolutt for muligheten til å ha et utseende med smalere bredde. (selv om andre har extensions som kan gjøre dette) Jeg synes personlig det er ganske slitsomt å lese innlegg som strekker seg over hele skjermer og hvor mange avsnitt kun blir på en linje, man må bevege øynene sine ekstra mye og ser heller ikke bra ut i mine øyne når teksten blir dratt for langt bortover. ;) Er ikke veldig vanskelig å få til dette heller, spesielt ikke med IPB Classic Blue. IPB har nemlig dårlige muligheter for å lage en ny stil basert på andre utseender enn IPB Classic Blue. Men dette blir lettere fra adminpanelet i IPB 3. (Kjenner jeg gleder meg til IPB 3 gitt ^_^ )

Lenke til kommentar
Just to state the obvious: Man har mulighet til å forandre vindustørrelsen til browseren sin. ;)

Der sa du det! Noen ganger virker det som om hele konseptet med "vinduer" (ikke OS-et, men konseptet) er bortkastet, da 90% av brukerne kjører alle applikasjoner i fullskjerm uansett. Litt av vitsen med å kjøpe stor skjerm er da at man får plass til mange vinduer på skrivebordet?

Lenke til kommentar

Akkurat det er en smakssak. Jeg er lite interessert i å måtte kutte opp FF i "riktig" størrelse pga ett forum, når det er endel andre sider som fortjener og trenger fullskjerm. Jeg ser på dette som ett plaster, en hotfix om du vil, til designerene kommer med de uungåelige skinsene.

Lenke til kommentar

Må man virkelig ha en addon for å få gjort dette i FF? Eller gjør stylish bare prosessen enklere?

Uansett, her er mer detaljerte instruksjoner for Opera:

1. Gå til http://userstyles.org/styles/14442
  2. Klikk på "Load as user script"
  3. Gå til File -> Save As og lagre filen i f.eks. en ny mappe "userjs" under My Documents
  4. CTRL+F12 -> Content -> Javascript options -> User Javascript files -> Choose og velg userjs mappa du lage ovenfor (eller mappa du lagra fila i)
  5. Ok -> Ok -> F5
  6. Voilà :)

Lenke til kommentar

Synes alt var så enormt stort, likte ikke det.

Forsiden til gamer.no hos meg med 1280x800 er 2/6 hvit tekst banner og 3/6 bilde banner, det er alt for mye.

Ellers så er også forumet unødvendig stort, men det blir nok fikset nokså raskt. Selv om det er mulig å installere addons for å fikse det så burde de gjøre det slik at alle som kommer inn får et smalt design.

Lenke til kommentar

Selv om det er temmelig enkelt (Det er basert på "IPB Classic Blue") så har vi nå hvert fall et statisk skin med 960px bredde. Som en midlertidig løsning.

(Helt nederst på siden kan dere velge IPB Classic Blue 960px)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...