Robinvi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei. Lurte på om det var mulig å gjøre siden smalere, slik som på Diskusjon.no? Personlig liker jeg ikke at et forum tar hele bredden på skjermen min, ettersom det blir uoversiktlig å lese. Samtidig føles det rett og slett ekkelt å lese på denne måten. Nå vet jeg ikke om en slik funksjon allerede finnes, men har ikke funnet den personlig. Tipper flere er enige med meg. Robin. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vil tro at når de får på plass ett nytt design. Så har det en smalere width. Men skinnet IP.Board Pro er laget fluid. Har alltid brukt dette på Diskusjon.no, da jeg synes det er så mye bedre enn de andre de har der. Birger Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det første jeg gjorde når jeg oppdaget det nye forumet var å lage css i Stylish for å gjøre det smalere: http://userstyles.org/styles/14442 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 How does that work Überadri? Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Firefox: Innstaller Stylish (extension). Klikk på load into the Stylish extension where you can preview and save it. Opera: Klikk på Greasemonkey and Opera users can load this style as a user script. Internet Explorer: Installer en av overnevnte nettlesere. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Firefox og Stylish. Birger Ed1t: To late. Überadri har en bedre guide. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takker for scriptet. La til en "background-color: #666666;" for å få litt mindre dominerende bakgrunn. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Funker kjempe bra, takk til Überadri! Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nice Bakgrunnsfarge var behagelig Shabador, oppdaterte den nå: http://userstyles.org/styles/14442 (samme link) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Überadri, du er dagens helt! Tusen takk! Lenke til kommentar
eUnaas_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan gjør jeg dette? Altså scriptet... Forstår ikke... Lenke til kommentar
Stereohode Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oj, det var en kul extension!! Takk for hjelpa Überadri Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Firefox:Innstaller Stylish (extension). Klikk på load into the Stylish extension where you can preview and save it. Opera: Klikk på Greasemonkey and Opera users can load this style as a user script. Internet Explorer: Installer en av overnevnte nettlesere. Hvordan gjør jeg dette? Altså scriptet... Forstår ikke... You follow? Birger Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hmmm, hvordan loader man inn? Tools -> Addons -> Stylish options? Går jeg feil, eller noe jeg ikke ser? Lenke til kommentar
Stereohode Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan gjør jeg dette? Altså scriptet... Forstår ikke... Gå til denne linken for å laste ned utvidelsen som lar deg endre på utseendet til nettsider: Stylish 0.5.9. Etter at utvidelsen er installert (klikk "Add to Firefox") og du har restartet Firefox kan du gå til denne linken for å laste ned "stylen" for gamer.no-forumet: http://userstyles.org/styles/14442. Der klikker du "Load into the Stylish extension where you can preview and save it." Du får opp et vindu hvor du kan velge mellom preview eller save og da blir forumet smalere og mer behagelig å lese. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Meget fine greier dette her. Nyttig extension å ha tydeligvis. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Robinvi, etter å ha lastet ned addon-en: http://userstyles.org/styles/14442 <--- Trykk her Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Aha, nice. Takker. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dagens mann uten tvil! Var rimelig oppgitt når jeg holdt på med monsterposten min tidligere i dag over formateringen. Kjekt plugin, får nok nytte av det andre steder også! Takk så meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg