AltF4 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tror egentlig begreper om godt og ondt best passer i en verden hvor slike ting som har skjedd i Prototype ikke har skjedd. Grensene blir litt hvisket ut når du er en av de få som fortsatt lever, og blir enda mindre tydelig når du ikke lenger en gang har din opprinnelige fysiske form. Hvorvidt det er sivile i spillet vet jeg ikke enda, men noe sier meg at du har fulgt med mer enn meg. Men at det er ondt å slakte militære er jeg ikke med på, da de er satt opp som hovedfiende hvis man skal dømme etter filmene som har blitt postet i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Alex skal finne ut hvem som har gjort han til den har er og hvorfor. Han må "consume" alle de viktige i militære og få minnene deres, så ja, militæret er hans hovedfiende. I et av de første intervjuene, sier de at de ville gi deg muligheten til ære skikkelig badass i NY. Skal se om jeg finner den igjen senere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Starten har blitt vist før, men denne cinematicen er lenger, og har et par fete scener senere. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 fin film det der. gleder meg ikke mindre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 http://www.joystiq.com/2009/05/06/prototyp...odies-revealed/ Skal forhåndsbestille fra gamestop.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Will there be split-screen? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er ikke to spillbare karakterer i spillet, så det er vel neppe snakk om noen splitscreen. Ser ut til å bli en pre-order fra GameStop ja! Så får jeg heller kvitte meg med spillet skulle jeg ikke like det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Men sender Gamestop, eller må man hente dem i nærmeste butikk? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Usikker gitt! Er vel bare å ta en tur bort å sjekke. Er ingen posthandel så vidt jeg vet om på de norske sidene deres i hvert fall. Og er det konfirmert at dette gjelder Norge? Endret 10. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Aner ikke, så det på Prototype forumet, kan se om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skal vel ha prototype, virker nemlig som et utrolig fett spill. Er dog usikker på om det blir litt likt som Infamous og Bionic Commando. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Som jeg sikkert har sagt tidligere; Jeg skal ha en demo før jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det kun gamestop det tilbudet gjelder? Kanskje jeg må ned å avbestille forhåndsbestillingen min på absolutt spill da Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Foreløpig så er det bare GameStop, men det er jo ikke sikkert det gjelder for Norge uansett. Det var også andre tilbud for andre butikker, hvilke butikker det var står i artikkelen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg innser nå at jeg snakket om feil spill Skjul En demo bestemmer nok et kjøp/ikke kjøp for meg også. Så bestem deg, for Gamer gir ut demoer http://www.gamer.no/article.php?articleId=17790 Dere får gi meg feedback på om spillet er bra eller ikke. Endret 10. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Prototype og Infamous har noen likheter, som for eks superhelt med superkrefter, men er strengt tatt ikke samme spill Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Fikk kode i mailen nå. Dere som er for sene, kan få demoen med deg. Send PM. Hvis du leser denne posten på mandag, kan du fortsatt få. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Prototype og Infamous har noen likheter, som for eks superhelt med superkrefter, men er strengt tatt ikke samme spill Sorry, jeg forvekslet spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå