Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sleit litt med grafikken selv. Jeg har ingen problemer med spill som har dårlig grafikk, men når den blir kjedelig møter jeg litt veggen.

 

Udetaljerte bygninger, udetaljerte kjøretøy og et genrelt skuffende bymiljø taler ikke akkurat til fordel for et sandkassespill.

Lenke til kommentar
Ble litt skuffet av det for og være erlig, VELDIG! skjeldent jeg klager på grafikken i spill, men syntes virkelig de kunne gjordt en bedre jobb =( dette gjorde at jeg bare har spilt 4-5 missions

 

Har du stilt den på high og så mange pixler som mulig i options? Uten high er den elendig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Skjønner ikke hvorfor folk sier at dette spillet er dritbra, da har man virkelig ikke sett mange andre spill der ute.

 

Alikevel må jeg si at spillet er greit. Det er bare ikke så veldig bra. Storyen er brukbar, gameplayet er ok og det er nok å gjøre i hvertfall en liten periode.

 

Og meningen din er fasitsvaret.

Lenke til kommentar

Kan dere tenke dere hvilke fps-drops man ville få på 360 hvis man brukte en devestator-move ved Times Square, med mye bedre grafikk? Det er jo allerede noen få fps-drops der fra før av, veldig små, men allikevel.

Granted, de kunne ha laget et par andre modeller for befolkningen, og spritet opp arkitekturen i spillet, men jeg syns ikke det er så ille som folk skal ha det til med tanke på alt som skjer i spillet.

 

My two cents.

Lenke til kommentar

Problemet er at gameplayet er et par hakk unna å være bra også, i tillegg til at grafikken er kjedelig. Det er helt ok, men det faller igjennom med klønete, upresis kontroller og alt for mange like angrep - som jo gjenspeiler seg i kontrolleren.

 

Kan ikke helt tenke meg at det er et problem med tanke på hvor mye de har greid å putte inn i GTA IV og fortsatt ha en meget god grafikk jeg aldri kan huske å ha sett være plaget med fps-drops. Ikke skjer det så forbanna mye heller, en del pigger som kommer opp fra bakken, noen eksplosjoner og noen ragdolls som blir løftet opp i lufta? Ikke veldig imponerende.

 

Men Prototype er veldig mye moro når jeg skraper vekk frustrasjonene, det er det.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt det en del nå. Kan ikke uttale meg helt enda, men dette er inntrykket jeg har fått hittil:

 

Grei grafikk teknisk sett, dog ikke på topp, men jeg liker ikke stilen. Godt mulig det er meningen den skal være sånn, men jeg liker den ikke.

 

Gameplayet er veldig morsomt i starten, morsomt å løpe oppover bygninger og å slakte folk, og utvikleren klarer å holde det morsomt ved å la oss få nye evner. Men føler at moroa går fra å være på topp til å gå ned til middels etterhvert. Jeg ble litt lei av å være så utrolig sterk, og liker å i det minste ha en utfordring når jeg klatrer på bygninger. I Prototype er det ingen utfordring med det, og selv om det er gøy å klatre på toppen av Empire State Building første gang, går man fort lei det.

 

Storyen er ikke helt ubrukelig, men relativt kjedelig. Litt under middels.

 

 

Håper konklusjonen min blir litt mer positiv :)

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg det å løpe på bygninger var spillets sterkeste kort og gjorde at det varte mye lenger.

Veldig morsomt å endelig ha mulighten til å faktisk tenke at "hm, det taket der, det vil jeg faktisk stå på" slik som jeg gjør i alle sandkassespill, og så faktisk bare løpe dit og stå oppå akkurat det taket!

 

Hadde veggklatringen hatt utfordringer ville det blitt forbanna kjedelig å prøve å flykte eller komme fort frem, og det ville ødelagt den eneste flyten man finner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...