Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke rundet det enda (3 oppdrag igjen), og ligger på 8 sivilie consumes. Og mesteparten av de er bare noen jeg tok sånn i farta, så skal greit unngå å ta fler.

Har aldri hatt noe problem med å unngå det, fordi jeg ikke ser nytten i et sivilt kostyme da militærkostymet alltid skaffer deg et våpen i tillegg.

Hvor mange Web-folki har dere konsumert ved spillets slutt? Jeg trodde jeg hadde gjort det kjempebra og greier, men mangler fortsatt rundt 40 så nær spillets slutt. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du skal virkelig klare spillet uten å dø? ..

Ja. Er bare å loade hvis man dør det.

Selv om det går, hvorfor orker du å gjøre det på den måten? Ha litt stolthet da, skal du fullføre et spill uten å dø så er du nødt til å fullføre det uten å dø!

Lenke til kommentar
men i virkeligheten er det jo sånn at visse ting er ekstremt mye bedre enn andre ting.

Nøyaktig den logikken er det jo man forsøker å unngå i spill, gjennom balansering. Målet er jo at spillet skal være like gjennomførbart uansett hva du velger, ikke at en metode skal være klart overlegen. Selv synes jeg ikke det er så fryktelig ubalansert - whip hvis du har god tid, men er mest komfortabel på avstand, blade/claws/hammer om du vil gjøre deg fort ferdig, og ikke lar deg skremme av nærkamp.

Lenke til kommentar

Jeg liker heller at ting er litt nærmere virkeligheten enn at alt er så balansert at det er samma hva du gjør... Men dette passer vel kanskje ikke i spill, er glad for at Prototype i allefall har rettet seg litt i mot den logikken i allefall.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Oja, så hvis du har fått gold først, så kan enkelte av de være over platinium kravene, sånn at du slipper å gjøre de pånytt?

Lenke til kommentar

Hvordan tar jeg oppdraget

Destroy the bloodtox facility? Samme hva jeg gjør dør jeg i løpet av sekunder. Bloodtox dreper meg på bakken, er jeg i tanks blir jeg skutt i løpet av sekunder og det er samme visa med helikopter.

?

Greide det nå. Men da stoppet spillet. Hipp hurra.

Sånn. greide det uten at spillet stoppet også.

Har vist bomma litt på antall oppdrag, for nå har jeg 6 igjen hehe.

Der fikk jeg Unnatural Selection også gitt. Har 15 Webs igjen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

AAARRRGHHH! De som designa

Elizabeth Green bossfighten

burde gå og ta seg en stor bolle.

Hmm, ja, nå lager vi en boss som har hundre- og søtti angrep som slår deg ned når du er på vei mot bossen, "raketter" som følger etter deg og er umulige å dodge 90% av gangene, en uendelig strøm av huntere og en bossfight som varer i en halvtime - og det eneste checkpointet er når livet er på 75%. Jaa, kom igjen, la oss irritere spillerne våre maks og la dem gå gjennom et helvetes grind som ikke er et snev av morsomt en gang!

Edit: Fy faen, så dør jeg igjen - Denne gangen av at tre huntere trenger meg opp i et hjørne og basher løs, i tillegg til at de blokkerer veien for meg så jeg hverken kan gå, løpe, hoppe eller barrelrolle meg vekk. Så må jeg starte på'n igjen.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Syntes hun var lett jeg. Samle seg opp til critical mass - løpe opp på høy bygning - air ground devastator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...