Zwink Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Musclemass er genialt, egentlig. Grei all around-power og også finfin mot helikoptere og hunters man kan kaste ting på. Takker for svar! Da skal det kjøpes når jeg får nok ep, etter health upgrade 2 da selvfølgelig Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er vel egentlig litt uenig. Selv bruker jeg aldri musclemass, og å drepe hunters og helikoptre pleier ikke å være store utfordringen. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 helikoptre er lette å ta. Jeg pleier vanlighvis ikke hive ting, men noen ganger gjør jeg det siden det ser koool ut. Hunters tar jeg som det kommer. Fant ut at det funker overraskende lett å ta dem med hammerfist. Bare å slå, dogde, slå så burde de være ute av leken på no time Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hunter: Blade - Ferdig på tre/fire slag. Helikopter: Whip - Hopper inn i helikopteret ^_^ Endret 21. juni 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Bruker blade til alt omtrent. Eldker den enormt. Musclemass er også elskbart. Hammerfidt eller hva det heter er bare helt forferdelih. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvordan hopper mann inn i helikopteret med Whip egentlig? Har skillsene som trengs, vet bare ikke hvordan jeg gjør det. Har prøvd å sende arma oppover og så trykke B, men det skjer liksom aldri noe. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 På pc så holder du inne grab knappen. Sikkert samme som konsoll. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) B er grab knappen, og det har ikke fungert så langt. Sikkert noe jeg gjør feil, men er irriterende å ikke få det til. EDIT: Fikk det til nå, gjorde det feil første gangene Endret 21. juni 2009 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hunter: Blade - Ferdig på tre/fire slag.Helikopter: Whip - Hopper inn i helikopteret ^_^ Joda, men musclemass får man lenge får man får tilgangen til blade og whip Atsjonas: Ja, er enig i at hammerfist er mer eller mindre ubrukelig. Tar alt for lang tid og gjør liten skade. Elbow drop derimot, er forbanna latterkrampe å bruke på en gjeng intetanende infected. Men et bra triks? Nei. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hammerfist er jo sinnsykt bra. Akkurat som blade tar det en hunter på 4 slag.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Flygespark er veldig effektivt på helikoptere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Pfft, du må jo sparke tre ganger på hvert helikopter. Kaste bil er det beste i starten, og så er det å bruke cannonball (den får du litt senere i spillet.) Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Med musclemass og armor trenger man kun å treffe en gang. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kan man sette klammer i trådnavn ([])? Står tross alt [PROTOTYPE] Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Utover i spillet, vil dere etterhvert få tilgang til Infected Vision. Eller som jeg kaller det: gratis EP. Skjul Du får tilgang til Infected Vision etter du har kommet rundt 2/3 av spillet og er på leting etter søsteren din. Om du hijacker et helikopter og aktiverer Infected Vision, vil alle de innfiserte vanntårnene gløde som fakler, og vil være en grei kilde til EP. Jeg fikk noe sånt som 16 250 EP for hvert tårn. Du trenger ett skudd fra granat-kasteren på helikoteret for å ødelegge ett vanntårn, du har 180 skudd. Med rask hoderegning blir det 2,9 millioner EP. Skaffet meg 4,5 millioner EP på 45 minutter. Til dere som trenger noe dere kan bruke Thermal Vision til, prøv å slå det på om dere leter etter landmarks og slikt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Såpestykke, du er en engel! Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 @Atsjonas: Bare hyggelig. Rundet nettopp 15 timer spilletid på spillet, og mange av de timene gikk med til å sanke EP før jeg oppdaget det. skal forøvrig nevnes at jeg nesten brukte 1 time på den første Supreme-hunteren. Jeg skammer meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har 18 timer jeg, og mesteparten har egentlig gått ut på å gjøre events og rett og slett fly rundt med slakterkniven fremme. Men nå skal det jaktes på vanntårn og landmarks! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Woho skal testes snart såpestykke Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Skulle ønske det fantes noen infected soner hvor det ikke var noe militære, er så skipt å stå å chill'n med å drepe infected civilians, også kommer det en forbanna tanks, eller to. Og før du vet ordet av det så har du 9 tankser, 14 helikoptere og 30 hunters etter deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå