Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg bare løper inn og consumer en leder (ikke stealth), løper vekk og løper inn på ny fort nok til å komme meg inn i basen. Bruker ksnskje 40 sek på det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Funker det også. Bare jeg som syns det er litt rart at man ikke kan knerte hives med helikopter, men det å kaste biler funker veldig bra? Jeg forstår spillbalanse-aspektet ved det, men det ser like fordømt jall ut. Og hvor mange luft-til-bakke angrep tror de egentlig at vi trenger? Når de i tillegg ikke er særlig bra som angrep og i tillegg er klønete utført så begynner jeg å lure litt på hva de egentlig drev med. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Funker det også. Bare jeg som syns det er litt rart at man ikke kan knerte hives med helikopter, men det å kaste biler funker veldig bra? Jeg forstår spillbalanse-aspektet ved det, men det ser like fordømt jall ut. Og hvor mange luft-til-bakke angrep tror de egentlig at vi trenger? Når de i tillegg ikke er særlig bra som angrep og i tillegg er klønete utført så begynner jeg å lure litt på hva de egentlig drev med. Går det ikke? Synes det er så sinnsykt vanskelig og kapre helikopter i luften at jeg ikke har prøvd. Tanks FTW!! ???? til det andre du skrev. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Nope, ingen helikoptervåpen gjør noe skade. Tipper at det har med det å gjøre at det ville vært alt for lett å ødelegge hives fordi de infiserte ikke har luft-enheter (heldigvis). Å ta helikopter er ikke så vanskelig, men jeg gjør det aldri fordi jeg ikke ser poenget i å fly. Skaff deg det whip-angrepet som gjør at du drar ting til deg og bruk det på et helikopter. Ser ufattelig kult ut og funker helt utmerket så sant du treffer - helikopteret har en tendens til å være litt for langt unna. For å presisere litt om luft-til-bakke angrep: Jeg har akkurat nå tilgang til 4 angrep som sender meg mens jeg er i luften, fort ned i bakken for å gjøre skade. For det første er det veldig liten situasjonsvariasjon i de 4 angrepene, for det andre gjør de akkurat det samme og for det tredje er ingen av dem særlig nøyaktige. Totalt sett: mer eller mindre meningsløse altså. De 4 angrepene er: Hammerfist elbow slam, Flying elbow drop, Airstomp og Groundshatter drop. Edit: Presisering Endret 20. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Nope, ingen helikoptervåpen gjør noe skade. Tipper at det har med det å gjøre at det ville vært alt for lett å ødelegge hives fordi de infiserte ikke har luft-enheter (heldigvis). Jeg tror du burde prøve igjen, for jeg har ødelagt mange hives med helikopter. De infiserte kan også ødelegge helikopter ved å kaste ting på det. Endret 20. juni 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Helikoptrene skader ikke hives hvis du er for langt unna. Må bare fly nærmere så funker det hest. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fly litt lavt over bakkenivå og spray med et fint våpen. Da skal du se at helikopter gjør dusen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ah! Takk for tipset Noen som kan komme med ett godt bruksområde for thermal vision? Endret 20. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Når du ødelegger hives/militærbaser uten kjøretøy. Selv har jeg kun brukt det to eller tre ganger, kun for å teste det. Ser ikke helt nytten, funker greit hvis det er røyk og støv overalt, men ellers er det unødvendig for min del. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jeg ser bedre uten å bruke thermal vision samme hvor mye røyk det er rundt meg, dessuten funker autoaimen uansett forhold. Den er ikke helt til å stole på noen gang men de sekundene jeg er litt i villrede duger autoaimen. Egentlig trodde jeg at thermal vision ville funke bra for å spotte vanntårn som virker som klekkerier for hunters, men den gang ei. Har en følelse av at det er to forskjellige lag uten særlig kommunikasjon mellom hverandre som har laget Prototype - ett som har designet verdenen, fiendene og oppdragene og ett lag som har designet Alex Mercer og hans attributter. Endret 20. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jeg er så sjukelig gla i dette spillet jeg. Det eneste jeg neon ganger tenker på er: hvorfor reagerer ingen på at en marine løper oppover en vegg og tar backflip ned igjen o.l, mens hvis en fyr med hette har litt større armer enn fyren ved siden av så er det bare: red alert! kill! Uansett, jeg digger spillet =D! Og er det noen her som har fått den trails of bodies achievementen? jeg prøver å få den. Jeg har endelig fått speed bumps da Endret 20. juni 2009 av Perrern Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ah! Takk for tipset Noen som kan komme med ett godt bruksområde for thermal vision? NEI det og det andre vision blower. Noen som har en god taktikk til og kapre helikopter? Og til du som snakket som drop tingene. Den beste droppen pwner (bulletdrive drop???) når du skal ned på bakken for og ta event eller lignende. Eller når du har missiler etter deg. Fjerner alt i 5-10m ommkrets av fiender. BTW: Noen som har prøvd og starte på nytt med alle oppgraderinger, er det noe fun??? Jeg er så sjukelig gla i dette spillet jeg. Det eneste jeg neon ganger tenker på er: hvorfor reagerer ingen på at en marine løper oppover en vegg og tar backflip ned igjen o.l, mens hvis en fyr med hette har litt større armer enn fyren ved siden av så er det bare: red alert! kill! Uansett, jeg digger spillet =D! Fordi det finnes marines som faktisk KAN springe på veggene Og drepe han me hetta er jo top priority så det er kill on sight på alle med hette EDIT: leif Endret 20. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Å hijacke helikoptre er utrolig enkelt! - Få et helikopter nærme (hjelper ofte å stå på hustak) - Hopp (eventuelt lad opp et hopp mens du venter på at helikopteret kommer nær deg) - Når du begynner å falle igjen etter du har hoppet opp i luften - Bruk flykick - Rett før du skader helikopteret trykker du "E" (vet ikke hvilken knapp det er på Xbox) og så har du et helikopter Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 kk skal prøve det Hvis du går ned i venstre hjørne på mappet skal det vere en event med helikopter. Bare og ta helikopteret og si nei til event, da er du heller ikke hunta. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Og forresten, en enda enklere metode: - Bruk whip-power - Target et helikopter (tab) - Trykk "E" (vet igjen ikke hvilken knapp dette er på Xbox, men det er den du tar tak i ting med) Ble litt mye norwenglish der, men de får man leve med Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det blir B. Metoden som Error beskriver er den jeg bruker når jeg skal ta over helikoptre, funker fjell. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kjøpte det i dag for 499,- på Spaceworld. Får se om jeg fyrer det opp snart. Kjøpte det på PS3 fordi den versjonen har fått best kritikker, ser det ut til. Noen spesielle grunner til det? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Og forresten, en enda enklere metode: - Bruk whip-power - Target et helikopter (tab) - Trykk "E" (vet igjen ikke hvilken knapp dette er på Xbox, men det er den du tar tak i ting med) Ble litt mye norwenglish der, men de får man leve med Nice alt ble lettere nå Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Har nå laget ny førstepost og ny trådtittel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Please, hold unna "Mutanttråden", det er bare teit. Ta heller noe "- Generel diskusjon og informasjon". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå