Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!


Anbefalte innlegg

Sukk, fikk ikke ordren min fra Platekompaniet i dag som jeg hadde håpet på. Det er første gangen en pakke fra dem bruker mer enn en dag på å nå frem. Jaja, forhåpentligvis har jeg den i morgen.

 

Håper ProtoType vil være bedre enn inFamous. Det spillet begynte bra men ble en øvelse i frustrasjon og håpløse kontroller mot slutten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg spillet for en trang time siden og gleder meg til å starte det opp. Lenge siden jeg har gledet meg til å spille et spill faktisk siden de fleste spill nå til dags har en tendens til å være ganske like.

 

Skal bare kaste i meg noe mat før jeg kaster meg inn i Alex sine sko.

Lenke til kommentar
Til dere som har spilt det:

 

Er det normalt at spillet loader noe veldig første gangen man starter opp?

 

Har loadet i snart 5 min...

 

EDIT: Ga opp etter 12 min... :\

Tar et par sekunder før man den starter spillet på PC versjonen, å starte for første gang tar også bare et par sekunder.

 

Hvordan er grafikken på PC versjonen?

Jeg synes det ser helt nydelig ut.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg skjønner ikke helt trekket for grafikk. Den er jo ikke knallskaprpt som Crysis, men den kan vel egentlig sammenlignes med L4D (ikke skut meg). Og nå man flyr bortover, kutter folk i to og blodet spruter, ser det faktiskt rått ut. Nå får ikke jeg spilt det før søndag igjen, men har fri pą mandag, så det går nok bra!

 

Forresten, hvilken vanskelighetsgrad holder dere på med?

Lenke til kommentar

Jeg bruker easy, så kan jeg heller spille det på vanskeligere senere, ser an hvor vanskelig det er. Jeg syns dette var så bra at jeg har spilt det fra halv 5 tiden i strekk, trodde ikke jeg hadde spilt så lenge :p Er vel et godt tegn det. inFamous ble plutselig litt kjedelig etter at jeg har spilt prototype.

Lenke til kommentar

Starter alltid alle spill på normal, når jeg en gang blir ferdig og har 100% på alle events/orbs/WOI så skal jeg kjøre gjennom på hard. Kan ta en stund, sjukt mye å gjøre.

 

Må si at oppdragene er faktisk krevende selv på normal, det er en forfriskende forandring.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Doh, jeg vil spille!

 

Nå har den loadet i opptil 60 min...hva er det som skjer? :(

 

Har

Intel Core Duo 2

Vista 64 Bit

8 GB Ram

GTX 260

 

burde gå 110% smooth ...

 

Hadde det vært et online spill, så kunne det vært brannmuren, men ikke her...

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
Nå har den loadet i opptil 60 min...hva er det som skjer? :(

Om et spill ikke loader på fem minutter er det ikke noe vits i å vente lenger. Iallefall ikke i en time. Restart PC'en eller eventuelt reinstaller spillet og se hva som skjer da. Det hadde nemlig ikke forundret meg om det vil virke etter en restart eller reinstall.

 

Jeg har forresten spilt dette siden klokken 13 i dag, nesten non-stop. Vilt.

Lenke til kommentar

Fikk mitt eksemplar fra Platekompaniet i dag. Må si jeg er positivt overrasket! Jeg synes måten spillet er lagt opp på er veldig bra. Historien er interresant å følge, gameplayet er jo som andre har nevnt vanvittig kult og underholdende. Satte meg ned for et par timer siden med det, og tiden fløy! Og jeg er enda i startfasen. Jeg har også Infamous, det er også ett bra spill, men må si min nye favoritt er Prototype! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...