Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tror jeg går for konsollversjonen jeg i og med at grafikken ikke er så fantastisk uansett. Men da blir det nok ikke kjøpt før det kommer på tilbud. Play.com må da snart kunne sette ned prisen på dette da de har klart det med Red Faction: Guerilla allerede Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Vel, jeg likte ikke at man bare løp rett opp. Da er det morsommere med akrobatikken i f.eks Assassin's Creed. Men jeg skjønner jo så klart at akkurat den varianten ikke hadde passet inn i Prototype. Slike akrobatiske øvelser krever nok mer av byen enn det utviklerne var villige til å legge til. Dessuten er det som du sier, det passer seg ikke å måtte time hoppene sine når man har 3 tanks og et helikopter i hæla. nouse4aname, jasså har de det? takk for tipset Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 awww, penny arcade eier! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 nouse4aname, jasså har de det? takk for tipset Jepp, men foreløpig er det kun PS3-versjonen. Også kan du forhåndsbestille det til pc til samme pris. Men regner med 360-versjonen følger etter snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå