Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Byttet ut menneskene med zombier hadde ødelagt spillet totalt, utviklerne selv har sagt at de måtte ha det et sted hvor du kjente deh igjen, ikke no alien slakt på mars..

Lenke til kommentar
Byttet ut menneskene med zombier hadde ødelagt spillet totalt, utviklerne selv har sagt at de måtte ha det et sted hvor du kjente deh igjen, ikke no alien slakt på mars..

I`m just a sucker for zombie splatters :p (ville vært en artig mod om ikke annet ;) )

Men det blir helt klart et konge spill. Falt skikkelig for Crackdown den gang det kom ut og Prototype setter jeg i samme kategori.

Lenke til kommentar

tror spillet blir bra :) Men blir spennende å se hvilke muligheter man får og hvordan gameplay blir og eventuell hvordan historien utarter seg. Synes ofte at spill har mer fokus på grafikk og "sandkasse" form fremfor å bygge gode historier.

Lenke til kommentar

Oi, har ikke lagt merke til dette, har vel ikke fulgt med nok i det siste. :o Savner et sandbox-spill på PS3en nå (har lånt GTA4 av en kompis, men føler meg ferdig med det, orker ikke spille gjennom på nytt for trophies), og dette så ut som et stilig konsept. Er enig i at framerate-problemer og sånt må sees an før det blir et kjøp, men filmene lover jo godt jaffal. :)

Litt morsom kommentar av mannen bak; "...that make the PROTOTYPE a hunter on the par of the Earth’s most dangerous predators." Bare par med hvithaier og løver og geparder? Syns ikke å ha hørt om episoder der disse dyrene dreper tjue bytter med én bevegelse? ;P

Lenke til kommentar

Er vel bare en slags sniktitt karakter, som neppe betyr noe særlig mye om sluttproduktet.

Dem forklarer vel bare hva som ser bra ut og ikke fult så bra, og hva som burde forbedres.

Men ser det ut som et game som kommer til å bli en suksess, er ikke alltid så vanskelig å forutse det, så blir jo karakteren høy.

Men som sagt, tror ikke den karakteren burde taes seriøst om sluttproduktet. Vi får heller vente på en eventuell demo, eller en anmeldelse hvor spillet et prøvd skikkelig.

Nesumar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har min sterke tvil om at det blir så altfor bra. Ser altfor repetivt ut og jeg har på følelsen av at kontrollene blir ganske så lite inuitivt. Men time will show, bare å vente og se ;)

Lenke til kommentar

Høres korrekt ut det Birger, er enig med deg der.

Er vel mer et spill hvor man kan leke seg, være en superhelt/superskurk.

Men hvem vet, kanskje de klarer å finne på en historie som griper spilleren, og setter deg virkelig inn i spillet.

Det gjenstår å se.

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...