Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Fulgt med på Prototype i en god stund nå. Gleder meg veldig til det kommer. Bring on the anarchy. Anbefaler alle å se videoene Atsjonas snakka om. Her er link: Gameplay trailer 1 HD Gameplay trailer 2 HD Ser grisefett ut. Edit: Skulle kanskje lagt disse linkene i førstepost? Endret 3. februar 2009 av Villanden Lenke til kommentar
h4rdcor3_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En liten idè, bytte ut alle menneskene i byen med zombier? :rolleyes: Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Selv syns jeg prototype ser veldig lovende ut, men er redd om det blir en flopp gameplay messig. Repetetiv by, gameplay, framerate problemer ol er ting jeg ser for meg kan ødelegge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Byttet ut menneskene med zombier hadde ødelagt spillet totalt, utviklerne selv har sagt at de måtte ha det et sted hvor du kjente deh igjen, ikke no alien slakt på mars.. Lenke til kommentar
h4rdcor3_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Byttet ut menneskene med zombier hadde ødelagt spillet totalt, utviklerne selv har sagt at de måtte ha det et sted hvor du kjente deh igjen, ikke no alien slakt på mars.. I`m just a sucker for zombie splatters (ville vært en artig mod om ikke annet ) Men det blir helt klart et konge spill. Falt skikkelig for Crackdown den gang det kom ut og Prototype setter jeg i samme kategori. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Åjj, har ikke fått med meg dette spillet før nå. Virker jo ganske fett Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 tror spillet blir bra Men blir spennende å se hvilke muligheter man får og hvordan gameplay blir og eventuell hvordan historien utarter seg. Synes ofte at spill har mer fokus på grafikk og "sandkasse" form fremfor å bygge gode historier. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gametrailers videoene i førstepost viser videoer av Def Jam: Icon og en Bryllups video. Tviler på at det er rett Med mindre du prøver å si oss noe. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oi, har ikke lagt merke til dette, har vel ikke fulgt med nok i det siste. :o Savner et sandbox-spill på PS3en nå (har lånt GTA4 av en kompis, men føler meg ferdig med det, orker ikke spille gjennom på nytt for trophies), og dette så ut som et stilig konsept. Er enig i at framerate-problemer og sånt må sees an før det blir et kjøp, men filmene lover jo godt jaffal. Litt morsom kommentar av mannen bak; "...that make the PROTOTYPE a hunter on the par of the Earth’s most dangerous predators." Bare par med hvithaier og løver og geparder? Syns ikke å ha hørt om episoder der disse dyrene dreper tjue bytter med én bevegelse? ;P Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen unødvendige innlegg ble slettet. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bla ned til Gameplay, og se på et par videoer der. Pga de videoene tror jeg dette blir årets spill. Ikke årets, men 9/10... Hvis det kommer i aar Spoek tilside. Tror ogsaa dette kan bli noe utenom det vanlige. Men vi faar jo se. Har blitt skuffet mang en gang tidligere. Er det en konsoll-port? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Et slik type spill har mye å bevise. Så jeg tror ikke vi skal gi en karakter så tidlig. Birger Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er vel bare en slags sniktitt karakter, som neppe betyr noe særlig mye om sluttproduktet. Dem forklarer vel bare hva som ser bra ut og ikke fult så bra, og hva som burde forbedres. Men ser det ut som et game som kommer til å bli en suksess, er ikke alltid så vanskelig å forutse det, så blir jo karakteren høy. Men som sagt, tror ikke den karakteren burde taes seriøst om sluttproduktet. Vi får heller vente på en eventuell demo, eller en anmeldelse hvor spillet et prøvd skikkelig. Nesumar Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Prototype ser bare utrolig heftig ut. Blir helt klart et kjøp B) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har min sterke tvil om at det blir så altfor bra. Ser altfor repetivt ut og jeg har på følelsen av at kontrollene blir ganske så lite inuitivt. Men time will show, bare å vente og se Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har min sterke tvil om at det blir så altfor bra. Ser altfor repetivt ut og jeg har på følelsen av at kontrollene blir ganske så lite inuitivt. Men time will show, bare å vente og se Håper det blir en suksess Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette har potensiale, og høres veldig kult ut. Men jeg tviler på at det blir bedre enn bra. ser for meg 5/10-7/10, kanskje en 8/10 hvis vi er heldige. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Potensiale ligger der. Og jeg tror selv om spillet ikke skulle bli så fett historiemessig, så kan det være fett å hoppe rundt, forvandle, osv. Birger Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Høres korrekt ut det Birger, er enig med deg der. Er vel mer et spill hvor man kan leke seg, være en superhelt/superskurk. Men hvem vet, kanskje de klarer å finne på en historie som griper spilleren, og setter deg virkelig inn i spillet. Det gjenstår å se. Nesumar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå