Gå til innhold

Spill du IKKE burde kjøpe til Wii

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Resident Evil: The Umbrella Chronicles? Fått ganske blandet kritikk rundt omkring. Har bare spilt Resi4, så kunne vært interessant å oppleve (litt?) av historien i de tidligere spillene.

Jeg syntes det er veldig kult, men så liker jeg sånne railshooters da. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med Resident Evil: The Umbrella Chronicles? Fått ganske blandet kritikk rundt omkring. Har bare spilt Resi4, så kunne vært interessant å oppleve (litt?) av historien i de tidligere spillene.

Jeg syntes det er veldig kult, men så liker jeg sånne railshooters da. :)

Jeg synes det var ganske kjedelig. Ble litt for tregt for meg. Liker Ghost Squad (og dermed sikkert også HOTD) mye bedre. Der er motstanderne raske, men tåler til gjengjeld kun en kule før de er død.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
- Super Paper Mario, desidert det dårligste Mariospillet jeg har prøvd. Bra humor, men slett gameplay.

Er det virkelig så dårlig? Syns det var bra jeg, men det er ikke det beste mario spillet jeg har spilt.

Er jeg unormal? Jeg mener SPM er på nivå med TTYB. Har spilt meg et godt stykke igang på SPM og men der kom jeg bare til pyramiden. Står fast PGA. level.

Ellers blir jeg utålmodig når jeg kommer til turbasert.

Her i huset har jeg rundet SPM 3 ganger. Men for øyeblikket er det multiplayer som rår (SSBB og Mariokart Wii).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Selvom jeg er veldig glad i de toppspillene jeg har til Wiien og Wii generelt, er det sant det du sier. De er de ENESTE spillene som er gode omtrent -_- Mer spill som benytter wiimoten perfekt please (Mario galaxy, hinthint)

Endret av Martino
Lenke til kommentar

Det utnytter kanskje ikke kontrollen til det fulle nei, men saa er jeg ikke searlig fan av motiongreiene heller igrunn. Poenget er at det funker skikkelig i Galaxy og at det faktisk ikke f0les ut som en gimmick. I Zelda:TP syntes jeg det var litt over-the-top faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...