Svein_Jarle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, hiver meg på at Wii Music er noe skikkelig søppel. Oppskrytt til tusen. Ikke bare er det ikke et spill - det er bare ikke noe gøy! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke glem Cruisin' Lenke til kommentar
Fauskeguten_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 The simpsons game ble jeg også utrolig skuffet over. Hehe så totaly agreed, værste wii spill jeg har spilt ever;) Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er Super PaperMario turbasert? Mener så sterkt å huske at det var akkurat det det ikke var? Paper Mario er et turbasert spill, ja. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Paper Mario er et turbasert spill, ja. men super paper mario er det ikke paper mario = turbasert paper mario: thousand years door = turbasert super paper mario = ikke turbasert Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 - Super Paper Mario, desidert det dårligste Mariospillet jeg har prøvd. Bra humor, men slett gameplay. Er det virkelig så dårlig? Syns det var bra jeg, men det er ikke det beste mario spillet jeg har spilt. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 dårligste mariospillet jeg og har prøvd, spm. kjøp heller det orginale paper mario hvis du skal ha et papermariospill, mye mer underholdene. som djiing0 sa, bra humor, men spillet er kjedelig. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg blei anbefalt å kjøpe mario party. 599kr. Han som solgte meg det hadde det selv og likte det. Han må nok ha løyet om det. Det er forferdelig grusomt barnselig med fæle intense lyder. Da jeg var liten spilte jeg normale spill og hadde det artig. Trenger vel ikke lage barnespill som er som,,,pokemon. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bomberman land, fant det billig og hadde ikke sjekket ut noe på forhånd.. Håpet jo at det skulle være rimelig likt som de gamle på snes, siden vi i venneflokken har hatt utallige timer med det på ps2 emulator+multitap! Men, jeg fikk bare masse dårlige minispill.. og ikke noe av gamle sorten som jeg så iallefall.. Lenke til kommentar
hosjkornæsj Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg synes The legends of zelda: Twilight princess var sånn midt på treet egentlig... Men ble fort kjedelig og irriterende... Begrunnelse: Handling: Jeg synes handlingen var bra men alt for rotete... Begynte nesten å skrive ned :/ Farger: Fargene var triste, matte og mørke nesten hele tiden... Du får ondt i øynene ac å se på lenge... Bossene: Bossene var ALTFOR lette i forhold til andre deler av spillet... Jeg hadde faktisk mer problemer med å få tak i den kurven fra apen i begynnelsen i med å slå den siste bossen... Lysgudene: Det var DRITKJEDELIG å gå rundt å samle de ******* lystårene, og i tilleg måtte eg drepe de først og gjenta det samme tre ganger! Ulv, menneske, ulv, menneske: Sinnsykt irriterende å måtte endre mellom ulv og menneske hele tiden !! Endret 5. februar 2009 av hosjkornæsj Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen virtual console/wiiware-spill å fraråde også eller? Eller er det på sin plass med en egen VC-tråd, kanskje... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis noen skal poste den listen så vil webserveren til det forumet her ta kvelden... Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spill jeg fraråder deg å kjøpe: - The Simpsons Game, Umulig å kontrollere kamera og spillet blir veldig uengasjerende etterhvert. Synes selv at Simpsons Game ikke var så værst. Ja, kameraet var forferdelig, men eller var det ganske gøy. Kan ha noe med at jeg er ganske Simpsons-fan fra før. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Man burde kjøpe Simpsons bare pga scenene imellom baner Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvorfor har jeg en følelse av at jeg burde regne et tilfeldig utvalgt wii-spill som dårlig inntil jeg hører det motsatte? Var forresten like før jeg fikk "Legend fo the Dragon" da jeg skulle kjøpe Twilight Princess ("øøø de heter jo legend of et eller annet begge to") Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Red Steel, Cooking Mama, Family Games, FarCry Vengeance, Crusin, GT Pro Series, Disaster Day Of Crisis og garantert mangen fler Der ramset jeg opp noe av skvipet som finnes til Wiien Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Tiger Woods PGA Tour 09 Dette spillet har så mange bugs, at selv i en tidlig beta ville det vært forferdelig. I tillegg har det et idiotisk Luck-system, som har en tendens til å sende ballen din noen få cm fra hullet uansett hvor jævlig du fucker til slaget ditt. Endret 22. februar 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er Tiger 09 virkelig så dårlig? Har tenkt å kjøpe det, men kanskje ikke likevel? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg kan innrømme at det er litt morsomt til å begynne med, men etter hvert tar frustrasjonen overhånd pga alle bugsene. Dette er et spill man låner for en helg, så kan man sitte igjen med følelsen av at det var ganske morsomt. Min anbefaling er å vente til Tiger 2010. EA Sports har allerede annonsert at de vil ta i bruk MotionPlus i Wii-versjonen av sitt kommende tennisspill, The Slams, så da er det vel sannsynlig at de også gjør det i Tiger 2010. Hvis vi får skikkelig 1:1-sving på kølla, og at bugsene fra 09 er borte, da får vi et veldig morsomt golfspill! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvis du ikke er Zelda-fan, så bør du kanskje ligge unna Twilight Princess. Føles veldig gammeldags, noe som sikkert er sjarm dersom du liker serien, men som kan drepe spillelysten for andre. Noen som har erfaring med Resident Evil: The Umbrella Chronicles? Fått ganske blandet kritikk rundt omkring. Har bare spilt Resi4, så kunne vært interessant å oppleve (litt?) av historien i de tidligere spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå