Gå til innhold

Skal dere bruke Tek mer?

Anbefalte innlegg

Har ingen planer om verken boikott eller noe annet for min del. Ikke ser jeg noen god grunn til å ikke bruke spillseksjonen på Diskusjon.no heller - ikke vet jeg hvem av de to (Diskusjon/Gamer) jeg blir å bruke mest heller, spørs helt på hvor aktivt dette forumet blir etterhvert. Gjerne for min del at det blir her på Gamer, det er jo veldig kjekt med spesialiserte fora kontra de som skal være så brede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil holde meg aktiv på Diskusjon.no fortsatt, så klart, jeg ser ingen grunn til å boikotte noe som helst. Jeg benytter meg av store deler av forumet og er en aktiv poster og leser i flere underfora. Men Spill-delen kommer jeg nok til å bli litt mindre aktiv i, hvis Gamer.no sitt ferske forum blir en suksess og ikke noe som dabber av etter en liten stund. ;)

Amobil, Akam og Hardware leverer fortsatt for meg, så hvorfor slutte?

Lenke til kommentar

Det å boikotte blir bare i dårligste laget. Mange sier de vil boikotte eller ikke ha mer bruk for forumet, men dette blir jo ikke tilfellet senere i tiden når de har andre ting de vil delta i. :p

Nei, bruker nok begge, men Gamer.no mest. Har bare noen og tohundre innlegg hos Diskusjon.no, og har vært bruker siden 2006. Hovedsiden Tek.no vil jeg nok fortsatt bruke for nyheter som Gamer.no ikke dekker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har tatt min avskjed med tek.no og diskusjon.no etter nedleggelsen av kulturo.no og gamer.nos fravær samt Edda Medias småsære oppførsel ovenfor Gamer.no/TST. Så fra nå av er det kun gamer.no og forumet dems som blir brukt. :)

Lenke til kommentar

Kommer til å fortsette å lese diskusjon.no, da jeg personlig ser på det som et forum med mye bra stoff, og mange gode diskusjoner --> liker spesielt politikk og samfunn delen. Men kommer nok ikke til å lese mye på spill-forumet, da jeg ser på gamer.no som det beste alternativet her. hw.no har av og til gode artikler, så blir nok til at jeg stikker innom der til tider, samme med amobil og akam.

Lenke til kommentar

Har vært medlem av Diskusjon.no siden 2002, så kommer nok til å bruke det litt fortsatt. I det siste har jeg vært mest på spilldelen og Linuxdelen av det forumet, men nå som Gamer.no har fått eget forum blir jeg nok ikke å bruke spilldelen av diskusjon.no mer. Det kan jo selvsagt hende at den nye spillsiden til Tek bli bra, og at det spilldelen deres på forumet blir det samme, men det tviler jeg sterkt på. I hvertfall ut fra hva jeg har sett så langt. Har dere sett avstemningen for hva den nye siden skal hete? Mest latterlige jeg har sett! Må si de setter standarden for den nye spillsiden lavt...

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...