The Stig Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har ingen planer om verken boikott eller noe annet for min del. Ikke ser jeg noen god grunn til å ikke bruke spillseksjonen på Diskusjon.no heller - ikke vet jeg hvem av de to (Diskusjon/Gamer) jeg blir å bruke mest heller, spørs helt på hvor aktivt dette forumet blir etterhvert. Gjerne for min del at det blir her på Gamer, det er jo veldig kjekt med spesialiserte fora kontra de som skal være så brede. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 diskusjon.no og hardware.no kommer til å bli brukt. har aldri og kommer aldri til å bruke tek.no... Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå har jeg aldri postet noe særlig der bortsett fra på spilldelen, så kommer sikkert til å fortsette med lesingen av andre kategorier. Kommer imidlertid neppe til å poste veldig mye, ikke at jeg har gjort det før heller. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer ikke til å starte noen boikott av sitene i tek.no nettverket, men tviler på at de klarer å stille opp mot gamer.no på spilldelen. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Inngangen til diskusjon.no og teknettverket var gamer.no, så det vil bli langt sjeldnere. Ikke har de kulturo.no lenger heller, så da har jeg veldig liten interesse av de. Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer ann på hvordan forumet og siden vil utvikle seg framover, men vist gamer fortsetter i de sporene de er i no, så blir det nok slutt med tek. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vil holde meg aktiv på Diskusjon.no fortsatt, så klart, jeg ser ingen grunn til å boikotte noe som helst. Jeg benytter meg av store deler av forumet og er en aktiv poster og leser i flere underfora. Men Spill-delen kommer jeg nok til å bli litt mindre aktiv i, hvis Gamer.no sitt ferske forum blir en suksess og ikke noe som dabber av etter en liten stund. Amobil, Akam og Hardware leverer fortsatt for meg, så hvorfor slutte? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det å boikotte blir bare i dårligste laget. Mange sier de vil boikotte eller ikke ha mer bruk for forumet, men dette blir jo ikke tilfellet senere i tiden når de har andre ting de vil delta i. Nei, bruker nok begge, men Gamer.no mest. Har bare noen og tohundre innlegg hos Diskusjon.no, og har vært bruker siden 2006. Hovedsiden Tek.no vil jeg nok fortsatt bruke for nyheter som Gamer.no ikke dekker. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har ikke noe imot å bruke diskusjon.no, samtidig som jeg deltar her. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vet ikke helt hva jeg skal bruke Tek til nå. Kansje om jeg har et spørsmål om juss, helse, samfunn eller religion. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kommer til å fortsette å lese artikler, og mest sannsynlig sender jeg også tilbakevendingssøknad når jeg føler for det. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer til å bruke diskusjon.no hvis det er noe jeg trenger svar på som ikke finnes her, men ellers holder jeg meg til Gamer.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har tatt min avskjed med tek.no og diskusjon.no etter nedleggelsen av kulturo.no og gamer.nos fravær samt Edda Medias småsære oppførsel ovenfor Gamer.no/TST. Så fra nå av er det kun gamer.no og forumet dems som blir brukt. Lenke til kommentar
Zeo_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer til å fortsette å lese diskusjon.no, da jeg personlig ser på det som et forum med mye bra stoff, og mange gode diskusjoner --> liker spesielt politikk og samfunn delen. Men kommer nok ikke til å lese mye på spill-forumet, da jeg ser på gamer.no som det beste alternativet her. hw.no har av og til gode artikler, så blir nok til at jeg stikker innom der til tider, samme med amobil og akam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kommer fortsatt til og bruke diskusjon.no som normalt, men skal jeg diskutere spill drar jeg hit Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Har vært medlem av Diskusjon.no siden 2002, så kommer nok til å bruke det litt fortsatt. I det siste har jeg vært mest på spilldelen og Linuxdelen av det forumet, men nå som Gamer.no har fått eget forum blir jeg nok ikke å bruke spilldelen av diskusjon.no mer. Det kan jo selvsagt hende at den nye spillsiden til Tek bli bra, og at det spilldelen deres på forumet blir det samme, men det tviler jeg sterkt på. I hvertfall ut fra hva jeg har sett så langt. Har dere sett avstemningen for hva den nye siden skal hete? Mest latterlige jeg har sett! Må si de setter standarden for den nye spillsiden lavt... Endret 4. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå