Selioks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har bare 1 ting å si... hva er tek.no uten Gamer.no ? Lenke til kommentar
Sophonax Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men jeg skal faenmeg ALDRI kjøpte Røyken og Hurums avis igjen!! o_O; Bor du i hurum/røyken? Isåfall, hvor? ;D Og hvem er du? ;D Kanskje jeg kjenner deg. OT: Kommer nok til å bruke HW.no delen nå og da, og kanskje prisguiden. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det vil tiden vise, alt etter hvordan det går med Gamer.no Som forøvring ser meget lovende ut, ivhertfall forumet Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ja, bare tiden vil vise hva som kommer til og ligge øverst på bokmerkene Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 o_O; Bor du i hurum/røyken? Isåfall, hvor? ;D Og hvem er du? ;D Kanskje jeg kjenner deg. Nei! Men på lista over ting som Edda eier syns jeg den var en av de særeste! Jeg skrev jo også at lokalavisa for bydel frogner kom i postkassa mi. Bor i Oslo. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Med tanke på at diskusjon.no er det dummeste samlingen av forum på nett etter modedportalen og gaia online, så tror jeg at jeg lett kommer til å klare å styre unna de fleste prosjektene til tek.no. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tviler på jeg kommer til å stikke til tek.no noe mer. Kanskje hardware og kanskje diskusjon men tek.no.. nesten ingen grunn til lengre Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 YOU ARE ALL COMMUNISTS! Commies I say! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Selvfølgelig skal jeg fortsette å bruke Tek.no sidene og Diskusjon.no, kommer kanskje til å bruke dette forumet her mest til spill, men ellers skal jeg bruke Diskusjon som vanlig. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mye avhengig av utviklingen her. Tek-nettverket har jeg vel igrunnen aldri brydd meg noe særlig om, sett bort fra forumet. Så om det muligens blir mindre posting på diskusjon.no, så synes jeg på flere måter at noen boikott blir barnslig. Som flere har påpekt er det vel ikke diskusjon.no som er fjøsnissene i denne saken. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De øverste sjefer på Diskusjon.no har og nå valgt å oppheve PM-sperren til TST - av prinsipielle grunner. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13010498 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De øverste sjefer på Diskusjon.no har og nå valgt å oppheve PM-sperren til TST - av prinsipielle grunner. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13010498 Ikke av at det Edda gjorde var feil nei Birger Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tek.no og helle EddaMedia er krøllet sammen og kastet ut av vinduet Blir morsomt å se åssen Gamer.no vil vidreutvikle siden sinn i nærmeste framtid Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror jeg ennå vil være på på HW, men alle andre kategorier ligger døde. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg gjør så mye annet på diskusjon.no så jeg kommer nok aldri til å forsvinne så lenge det finnes forum jeg er interessert i. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har boikotta Diskusjon.no i ca 2 år nå, og har overlevd fint. Eneste jeg brukte av tek nettverket var gamer.no, ville poste på forumet, men siden det var boikott, så kunne jeg ikke, men nå er det jo et nytt et, uavhengig av diskusjon.no, så I'm back baby! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var innom litt idag, men er ikke det samme uten Gamer.no. Birger Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var aldri en stor bruker av Tek.no tidligere, men HW.no har ikke noe godt alternativ og prisguiden er jo og fortsetter og være genial. Blir for dumt å boikotte av prinsipielle grunner når nytteverdien er såpass stor i hvert fall for min del. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg kommer nok ikke til å bli med på noen boikott. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har bare 1 ting å si... hva er tek.no uten Gamer.no ? Amobil. Akam er sikkert også ganske bra, selv om jeg nesten aldri besøker siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå