alphadec Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 det som gamer.no (forum) har vært utsatt for er vel det de fleste som har prukt endel forum blir utsatt for nemlig admin med hitler i magen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Blir sikkert mindre aktiv i spillkategorien, og det var stort sett der jeg var aktiv uansett. "Artiklene" fra tek.no sitt spillalternativ ser ikke ut til å være så mye å diskutere, heller. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er litt usikker på hva det blir til, har lyst til å boikotte, får se litt hvordan det går Skal i hvertfall følge med på Gamer.no sitt forum og håper vi får opp ett bra World of Warcraft community som vi hadde etter release og en god stund etter det også, må inrømme at WoW forumet dabbet litt av mot slutten. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Finner det veldig patetisk å blokkere noe. Er vel ingen i Tek som har gjort oss noe. De vil uansett se at trafikken minsker uansett. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kommer til å lese Amobil, og se innom diskusjon.no noen ganger. Lenke til kommentar
eUnaas_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Diskusjon.no drar vel ikke inn så mye penger i seg selv!? Det er vel nettet av sider som er knyttet til forumet som gjør det...!? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Finner det veldig patetisk å blokkere noe. Er vel ingen i Tek som har gjort oss noe. De vil uansett se at trafikken minsker uansett. Birger De var vekk ikke nødt til å banne brukeren til TST, unødvendig dårlig gjort syns nå jeg. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så lenge gamer forumet klarer å holde gnisten kommer nok diskusjon til å bli brukt mye mindre. Blir vell brukt slik som i begynnelsen av min tid på diskusjon at når jeg f.eks trenger en ny mobil henger jeg i amobil delen litt og oppdaterer meg selv der. Kjekt å se at det allerede er så mangen medlemmer, får håpe forumet holder seg stort og aktivt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De var vekk ikke nødt til å banne brukeren til TST, unødvendig dårlig gjort syns nå jeg. Ingen sier noe på det. Men det var mellom TST og Edda(eller hvem som stengte PM-funskjonen.) Birger Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kommer til å bruke Samfunn, Offtopic og slikt. Rett og slett fordi det er for mye nyttig informasjon og altfor mange svært erfarne brukere der. Har f.eks fått hjelp i Juss forumet mer enn en anledning. Når det kommer til spill-delen så blir det nok litt lesing, men lite annet! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skal på ingen måte boikotte tek.no. Er for avhengig av amobil og akam til det, og så er jo diskusjon fortsatt et flott duskusjonsfora. Gamer.no blir derimot kilden til spillstoff og spilldiskusjon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De var vekk ikke nødt til å banne brukeren til TST, unødvendig dårlig gjort syns nå jeg. Det har de heller ikke gjort, de tok fra han rettighetene til å motta og sende PM. Dette er heller ikke særlig populært blant verken forumbrukere eller "forumstyret" på diskusjon.no. Edda Media og Diskusjon.no er to forskjellige ting, selv om Edda eier diskusjon.no Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Diskusjon.no skal jeg bruke, men blir mye mindre aktiv der nå mtp. at jeg kun var aktiv i spilldelen av forumet. Nå har jo gamer kommet Lenke til kommentar
Flames Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Etter at kulturo og gamer forsvant står jeg bare igjen med hw.no som jeg titter innom noen ganger i uken, og så diskusjon en sjelden gang i blant. Gamer.no har alltid vært siden jeg faktisk tilbringer tid på Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser ingen grunn til å boikotte diskusjon.no fordi Edda er litt rare. Kommer nok ikke til å henge på spilldelen noe mer da dette forumet gjør alt så mye bedre, men diskusjon.no har mange andre gode kategorier. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg ser ingen grunn til å boikotte Diskusjon.no. Men det er ikke utenkelig at jeg kommer til å diskutere mindre spill på Diskusjon.no og heller bruke det på de andre tingene.no. For Diskusjon.no kommer jeg ikke til å forlate. Jeg kommer og til å se hva Tek.no/hvaskaljeghete kan levere av kvalitet etterhvert. Om man kan få opp to gode norske spillsider - som kan leve side om side - og som kan levere konkurranse som bidrar til mer kvalitet enn kvantitet - hadde det absolutt vært det beste for begge parter mener jeg. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kommer absolutt ikke til å forlate diskusjon.no ettersom de kategoriene jeg er mest aktive i neppe passer inn på dette spillforumet. Når det er sagt kan jeg si at jeg alltid har vært veldig fornøyd med gamer.nos arbeig, og kommer nok til å bruke nye gamers nettsted foran tek.nos. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skal fortsette og poste der men mye mindre en før. Vil bli med på og se dette forumet vokse. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tja, var ikke så aktiv på diskusjon.no at det gjorde noe. Holdt meg mest i spilldelen, med et par dagsturer ut til helse, seksualitet og livsyn- og religion forumene. Trenger jo litt humor innimellom. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer ikke til å bruke Diskusjon.no mer. Er et såpass dårlig forum sammenlignet med utenlandske alternativer (hvor man slipper 20-tråder om peniser i "Siste 24 timer"), så for meg er det ikke noe tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå