Gå til innhold

Skal dere bruke Tek mer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge gamer forumet klarer å holde gnisten kommer nok diskusjon til å bli brukt mye mindre. Blir vell brukt slik som i begynnelsen av min tid på diskusjon at når jeg f.eks trenger en ny mobil henger jeg i amobil delen litt og oppdaterer meg selv der. Kjekt å se at det allerede er så mangen medlemmer, får håpe forumet holder seg stort og aktivt! :)

Lenke til kommentar
De var vekk ikke nødt til å banne brukeren til TST, unødvendig dårlig gjort syns nå jeg.

Det har de heller ikke gjort, de tok fra han rettighetene til å motta og sende PM.

Dette er heller ikke særlig populært blant verken forumbrukere eller "forumstyret" på diskusjon.no.

 

Edda Media og Diskusjon.no er to forskjellige ting, selv om Edda eier diskusjon.no

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til å boikotte Diskusjon.no. Men det er ikke utenkelig at jeg kommer til å diskutere mindre spill på Diskusjon.no og heller bruke det på de andre tingene.no. For Diskusjon.no kommer jeg ikke til å forlate. ;)

 

Jeg kommer og til å se hva Tek.no/hvaskaljeghete kan levere av kvalitet etterhvert. Om man kan få opp to gode norske spillsider - som kan leve side om side - og som kan levere konkurranse som bidrar til mer kvalitet enn kvantitet - hadde det absolutt vært det beste for begge parter mener jeg.

Lenke til kommentar

Jeg kommer absolutt ikke til å forlate diskusjon.no ettersom de kategoriene jeg er mest aktive i neppe passer inn på dette spillforumet. Når det er sagt kan jeg si at jeg alltid har vært veldig fornøyd med gamer.nos arbeig, og kommer nok til å bruke nye gamers nettsted foran tek.nos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...