Obi von Knobi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ikke tenkt å boikotte Diskusjon.no, men det blir nok en del mindre posting der enn før skilsmissen. Jeg skal også lese Gamer fremfor Tek sin spillside. De andre (hw, akam, amobil osv) har jeg aldri brukt uansett. Hva med dere? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spørs hvor mange brukere osv som denne tråden får. Nå virker det som at trådene jeg var mest aktive i hos diskusjon allerede er flyttet over, så jeg tror faktisk det blir veldig lite til snakking der. Lenke til kommentar
Ståle_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kommer nok til å arbeide som en innsider og være med på alle protestene mot Edda, for så å revolusjonere og ta over tek.no for så å distribuere makten til brukerene. Men seriøst kommer jeg nok til å bruke diskusjon.no som vanlig. Dessverre. Men det er ingen andre forum som er akuratt det diskusjon.no er, alt på et sted. (Utenom spill-delen da) Lenke til kommentar
Klob Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eneste delen av Tek nettverket jeg skal bruker er HW.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vet ikke helt om jeg boikotter diskusjon.no ennå, men jeg blir nok å bruke dette forumet når deg gjelder spill o.l Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Amobil er til tider en god kilde, og HW har noen gode guider og anmeldelser. Tek.no's spillside kommer jeg NEPPE til å være innom. Virker som om de fikk Gamer til å publisere Killzone 2 anmeldelsen før de kuttet dem, bare slik at de kunne beholde den! Latterlig! (Den første artikkelen deres, men Disney som kutter ansatte, var jo også et LATTERLIG kvalitetstap!) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Diskusjon.no er alt for stort til å boikotte. Ikkje at eg har noko grunn for å gjere det heller berre på grunn av at Gamer.no går sin eigen vei. Dette forumet vil aldri bli like omfattande som diskusjon.no uansett. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi får se hvordan dette forumet blir. Det blir ihvertfall mindre aktivitet på diskusjon, men jeg boikotter ikke i protest til Edda. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noe mindre aktivitet på diskusjon, men jeg kommer stadig til å benytte det en god del. NTNU-tråd, Snedige Ting, o.l. tråder tror jeg gjør seg best på diskusjon. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spørs hvor mye penger jeg for. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg bruker egentlig sitene i tek-nettverket ganske lite. Er vel mest diskusjon.no jeg har brukt. Skjønt det hender hardware.no presterer å skrive noe virkelig interessant og da må jeg jo bare lese der. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kommer ikke til å boikotte diskusjon.no, hvertfall. Men jeg skal faenmeg ALDRI kjøpte Røyken og Hurums avis igjen!! Bare synd at Lokalavisa Frogner dytter ned i postkassa en gang i uka uansett Lenke til kommentar
Bilael_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 har ingen planer om og boikotte tek.no. Ser heller ingen grunn til dette. Ikke at jeg var veldig aktiv i spill seksjonen før skilsmissen, men slik det er nå vil jeg nok ikke bruke den noe mer. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kommer til å fortsette å lese der, men ønsker ikke å gi dem mere "eiendomsrett" over mine ord, så posting der blir det neppe mer av. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kommer neppe til å bruke tek, men diskusjon.no fortsetter jeg med(dvs. Alt untatt spill) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vil fortsette å bruke diskusjon.no til tider, men det blir nok betraktelig mindre enn før. Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kommer til å bruke begge fora, men hovedsakelig Gamer.no for artikler. Får se hvordan dette forumet utvikler seg, jeg er jo ikke egentlig noen hardcore gamer så ... Forresten gledelig å høre at folk ikke boikotter. Det ville ikke hatt noe positivt utfall. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kommer nok fortsatt til å bruke diskusjon. Men når det gjelder diskusjon som "hjelpesentral" så har jeg aldri vært noe begeistret for det. Der har itpros forum alltid vært utrolig mye bedre. Og deres forum er også veldig bra. Så kanskje en heller skal bli litt mer aktiv der, og litt mindre hos diskusjon... Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vil holde meg aktiv på Diskusjon.no fortsatt, så klart, ser ingen grunn til å boikotte det. (den er jo ikke akkurat syndebukken i konflikten) Men Spill-delen kommer jeg nok til å bli litt mindre aktiv i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå