Gå til innhold

Den store Anarchy Online tråden


Anbefalte innlegg

Jeg er så glad at jeg fant ut av Flurry of Blows, har aldri brukt den før, men når jeg prøvde den på shaden så ser jeg at den er jo livsnødvendig. 2 min og 30 sec cooldown er ikke for mye med tanke på hvor mye den buffer, 20 sekunder kan være nok det om du er i en hard fight med en mob/boss, så kan denne være forskjellen på liv og død.

 

Er det noe lignende items som er like gode, med lavere CD eller lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det et program eller en side der jeg kan regne ut hvor mye jeg får i forskjellige skills på forskjellige lvls? En slags ip-simulator :)

Fant en selv gitt :)

Teh Incredibly Basic Skill Emulator for Anarchy Online

 

Hvis dere vet om en bedre må dere si ifra. Kanskje link i første post DE? :)

 

Om folk I det hele tatt hadde sett på linkene jeg har slengt opp i min OP, så finner man AO Wiki. på første siden til AO Wiki er det en link som heter Tools trykker man på den kommer man hit bruk AO skillemu v3

Endret av Darkempire
Lenke til kommentar
Finnes det et program eller en side der jeg kan regne ut hvor mye jeg får i forskjellige skills på forskjellige lvls? En slags ip-simulator :)

Fant en selv gitt :)

Teh Incredibly Basic Skill Emulator for Anarchy Online

 

Hvis dere vet om en bedre må dere si ifra. Kanskje link i første post DE? :)

 

Om folk I det hele tatt hadde sett på linkene jeg har slengt opp i min OP, så finner man AO Wiki. på første siden til AO Wiki er det en link som heter Tools trykker man på den kommer man hit bruk AO skillemu v3

 

Sorry DE, lite oppmerksomt av meg. Har hatt mye bruk for linkene though ;) btw, linkene til skillemu v3 er død...

Endret av audunaudun
Lenke til kommentar
Finnes det et program eller en side der jeg kan regne ut hvor mye jeg får i forskjellige skills på forskjellige lvls? En slags ip-simulator :)

Fant en selv gitt :)

Teh Incredibly Basic Skill Emulator for Anarchy Online

 

Hvis dere vet om en bedre må dere si ifra. Kanskje link i første post DE? :)

 

Om folk I det hele tatt hadde sett på linkene jeg har slengt opp i min OP, så finner man AO Wiki. på første siden til AO Wiki er det en link som heter Tools trykker man på den kommer man hit bruk AO skillemu v3

 

Sorry DE, lite oppmerksomt av meg. Har hatt mye bruk for linkene though ;) btw, linkene til skillemu v3 er død...

 

 

Argh! Jeg hater linker som dør raskere enn dem kommer opp, se side 1 for direkte link til Nilan AO Skillemu v3

Lenke til kommentar
Argh! Jeg hater linker som dør raskere enn dem kommer opp, se side 1 for direkte link til Nilan AO Skillemu v3

 

Takker og bukker! Er det forresten mulig for en froob enfo å få på Spartan Hammer?? Jeg greide bare å komme til 1300 i 1hb skill... Og er turn spirit-våpen verdt det for froobs?

 

 

Du har SL expansion? turn spirit våpen er generelt sett crap desverre.

Hvis du først ser etter blunt weapons så er Maul of Gwyddawg uten tvil det beste valget, i alle fall til du skaffe deg Lost Eden. Maul of Gwyddawg er 2HB tho, men gjør utrolig bra dmg.

Lenke til kommentar
Argh! Jeg hater linker som dør raskere enn dem kommer opp, se side 1 for direkte link til Nilan AO Skillemu v3

 

Takker og bukker! Er det forresten mulig for en froob enfo å få på Spartan Hammer?? Jeg greide bare å komme til 1300 i 1hb skill... Og er turn spirit-våpen verdt det for froobs?

 

 

Du har SL expansion? turn spirit våpen er generelt sett crap desverre.

Hvis du først ser etter blunt weapons så er Maul of Gwyddawg uten tvil det beste valget, i alle fall til du skaffe deg Lost Eden. Maul of Gwyddawg er 2HB tho, men gjør utrolig bra dmg.

 

Er helt froob. Har tenkt til å spille det en stund. Var derfor jeg lurte på turn sprit-våpen.

Lenke til kommentar
Argh! Jeg hater linker som dør raskere enn dem kommer opp, se side 1 for direkte link til Nilan AO Skillemu v3

 

Takker og bukker! Er det forresten mulig for en froob enfo å få på Spartan Hammer?? Jeg greide bare å komme til 1300 i 1hb skill... Og er turn spirit-våpen verdt det for froobs?

 

 

Du har SL expansion? turn spirit våpen er generelt sett crap desverre.

Hvis du først ser etter blunt weapons så er Maul of Gwyddawg uten tvil det beste valget, i alle fall til du skaffe deg Lost Eden. Maul of Gwyddawg er 2HB tho, men gjør utrolig bra dmg.

 

Er helt froob. Har tenkt til å spille det en stund. Var derfor jeg lurte på turn sprit-våpen.

 

 

Lite som slår FBR, EQB eller Dual Gelid. Dem var de beste våpna du kunne få tak i før SL.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Anarchy Online feirer 8 år..

 

I den anledning har jeg (og garantert en god del andre) har fått tildelt 8 buddy-keys fra Funcom. Disse nøklene vil gi deg full tilgang til den komplette utgaven av Anarchy Online (inkl. alle utvidelsene) i 30 dager. Dette er den perfekte anledning for de av dere som ikke har spilt AO før, eller som kun har Classic-utgaven, for å prøve ut spillet med alle utvidelser.

 

Det vil visst være feriring over hele Rubi-Ka i løpet av helgen, med presanger og annet mas.

 

Send meg en PM, 1 stk. buddy key hver og altså 8 i alt. Dette er som sagt en presang fra Funcom, og ikke noe jeg har funnet på. Orker ikke spillet lenger, og kommer sannsynligvis til å la kontoen dø når denne betalte perioden utgår i August, men mange som begynner å spille det elsker det.

 

Benytt nå anledningen.. 30 dagers gratis spilletid med full versjon av Anarchy Online. Det er godt over en hundrelapp spart, og en erfaring rikere. Send meg PM her, og jeg skal sjekke innboksen i løpet av helgen (vil gjerne at flest mulig får med seg feiringen med presanger og festivas).

 

Skulle gjerne vært mer kjempeglad, men klarer ikke å la være å tenke på at Michael Jackson er død.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spilte AO en del for 7-8 år siden, men slutta til fordel for CS av alle ting.

Begynte på litt igjen i 2005 for å få et avbrekk fra WoW, men kom alt for fort tilbake til WoW.

Nå er det sommer og jeg har nok en WoW-pause og tenkte å fyre opp AO. Installert og patcha ferdig, starter opp spillet, prøver å fikse char, men når jeg trykker på Finish-knappen, skjer det nada. Maskina jobber i 10-15 sek, bare for å gå tilbake til status quo. Fatter ikke hva som er galt, men det irriterer meg siden jeg ikke får spilt ><

Lenke til kommentar
Spilte AO en del for 7-8 år siden, men slutta til fordel for CS av alle ting.

Begynte på litt igjen i 2005 for å få et avbrekk fra WoW, men kom alt for fort tilbake til WoW.

Nå er det sommer og jeg har nok en WoW-pause og tenkte å fyre opp AO. Installert og patcha ferdig, starter opp spillet, prøver å fikse char, men når jeg trykker på Finish-knappen, skjer det nada. Maskina jobber i 10-15 sek, bare for å gå tilbake til status quo. Fatter ikke hva som er galt, men det irriterer meg siden jeg ikke får spilt ><

 

Hmm. Hørtes rart ut. Du kan sende inn en support ticket:

http://www.anarchy-online.com/wsp/anarchy/...=1003,1009,1027

 

Kommer du deg til character creation? Klikker det etter du har fiksa navn og slikt? (Og du er sikker på at det ikke står "username taken"?:p)

Lenke til kommentar

Fant ut av det. Brannmuren som teita seg bare.

Nå sliter jeg derimot med det at jeg ikke får gjort om newcommer armoren min til clan armor, jeg har kjøpt badges, men får ikke brukt de på armoren ><

Vet ikke hva som er galt :S

 

edit: Jeg får heller ikke til å forlate newbie island. Jeg har access card, men når jeg prøver å bruke teleporteren til athen, skjer det null og niks :S

 

edit2: Lol, det var ikke så vanskelig. Bare å sørge for at jeg hadde kortet i handen når jeg brukte teleportern. Ja ja :p

Sliter fortsatt med at jeg ikke får fiksa joint clan armor da ><

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Fant ut av det. Brannmuren som teita seg bare.

Nå sliter jeg derimot med det at jeg ikke får gjort om newcommer armoren min til clan armor, jeg har kjøpt badges, men får ikke brukt de på armoren ><

Vet ikke hva som er galt :S

 

edit: Jeg får heller ikke til å forlate newbie island. Jeg har access card, men når jeg prøver å bruke teleporteren til athen, skjer det null og niks :S

 

edit2: Lol, det var ikke så vanskelig. Bare å sørge for at jeg hadde kortet i handen når jeg brukte teleportern. Ja ja :p

Sliter fortsatt med at jeg ikke får fiksa joint clan armor da ><

 

 

Du er klar over at du må bruke tradeskill? Trykk shift+t legg badgen i den ene sloten og armoren i den andre. Hva heter du ingame a? Vi kan hooke opp om du trenger litt hjelp -;)

Min main er Amthrax

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at AO er sykt innviklet til å begynne med. Jeg fatta ikke en dritt før en dude fra ARK kom og guida meg rundt. Men fortsatt er det masse å sette seg inn i, blant anne alt dette snakket om Nano ett eller annet. Men uansett... jeg ser også hvor kjekt det må være å kunne alle disse tingene for så å tjene fett med penger og gjøre ting ikke så mange andre kan gjøre etc. og derfor seg jeg også fram til grafikkupdate. Blir råbra det ^^

Lenke til kommentar

Agreed, hadde spilt litt før, men det var så lenge siden at jeg fatta nada først.

Da dama fra ARK kom mens jeg sto og fighta en eller annen droide på docks på newbie island, var det et kjærkomment avbrekk fra grindinga.

Jeg spurte ikke om så mye, bare om noe helt enkelt jeg egentlig kunne, men som jeg var usikker på og som viste seg å være jævlig lett.

Hvordan prate. Ha ha, men det var hyggelig. Sto og prata med hu utpå der i sånn 10 - 15 min før hu sa far vell og stakk.

Digg å bare prate.

Lenke til kommentar

Når jeg starter nye chars, får jeg bare opp fucka grafikk alà dette.

lookingood.jpg

 

Grafikken er helt fin når jeg logger på main igjen, gudene vet hvorfor.

Men er kjedelig å spille for tiden, nettet vårt er fucka så jeg har massive lag. Selv om jeg ikke kjører noe annet enn AO (dvs. null msn, irc, p2p, browsere e.l.) og sitter med laptopen rett ved routeren og vi har ei bra oppkobling her, 7/1 eller noe, usikker, lenge siden vi kjøpte det (dog, med it-avisens speedometer, vises det at jeg visstnok har 4648/684). Uansett.

Det fører ofte til situasjoner som dette.

Jeg angriper en dude, han tar med seg de 2 andre jeg ser i kammeret, venter på at pcen min skal ta igjen spillet og ender opp sånn som dette for det var visst flere der jeg ikke så pga. lagget, eller som spawna mens jeg venta på å utføre den og den handlingen.

longlivelag.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...