Gå til innhold

Den store Anarchy Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er itemet, "acdc", som så mange whiner om på forumet. At de aldri kommer til å få tak i en etter nerfen.

 

 

 

Alien Combat Directive Controller

 

 

Jeg har 2 stykk selv, som jeg har fått takket være mitt eget Org og våre meget gode coop partners.

 

 

Folk syter fordi dem faktisk må spille spillet som et MMO, for å få mange av de items som ble enten fjernet eller drastisk redusert.

Mange tror av en eller annen grunn at Anarchy Online eller MMOs, er et akronym for single-player eller runde spillet på 7 dager.

Det eneste som stopper folk fra å få bra items, er dem selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Folk syter fordi dem faktisk må spille spillet som et MMO, for å få mange av de items som ble enten fjernet eller drastisk redusert.

Mange tror av en eller annen grunn at Anarchy Online eller MMOs, er et akronym for single-player eller runde spillet på 7 dager.

Det eneste som stopper folk fra å få bra items, er dem selv.

Folk syter nok pga den hadde relativt høydropprate i 24 timer, til dem patcha og nerfa dropprate på det meste innenfor collectors.

 

Derfor fikk alle som spiller ao mer eller mindre heletiden tilgang på alt de trengte der inne, mens de andre som ikke spillte ao på 24 timer må gjennom masse farming før dem får noe derfra :p

Sku nesten ha rollbacka. Men da hadde vel alle de som hadde fått items derfra whinet =/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da er min shade, Stabzor blitt 211 :)

Nå er det bare 4 lvl'er til så skal ql300 CM armor sett på merker jeg, men blir nok rellativt asshole å få på <.<

 

Syns det er ganske mange online for tiden, er lett å få team på kveldene, noe som er bra :D

 

Gratz! ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Shade updaten er også deailig :D

Når den kommer ut vil jeg reaktivere btw!

 

Den kjører på testlive nå men ikke på live serveren?

 

 

Ingen av rebalance dokumentene har blitt satt i effekt enda, samme gjelder perk changes.

 

 

De er oppe til review akkurat nå, community feedback osv. Når de siste dokumentene er publisert vil vi nok se dem på TestLive

Lenke til kommentar

Fikk kjøpt 5 deler med CSS for 600m i går. Veldig fornøyd med det :)

 

Har også fått god hjelp fra orgmate med å få på symbs, så jeg har en QL 200 brain symb :)

Mangler bare QL 160 eye så er symbs ferdig. Noen som har en? QL 160 control.

 

Dessverre, vet at jeg ikke har det på noen av kontoene :/

Men et bra kjøp du gjorde deg der tho!

 

 

Shade updaten er også deailig :D

Når den kommer ut vil jeg reaktivere btw!

 

Den kjører på testlive nå men ikke på live serveren?

 

 

Ingen av rebalance dokumentene har blitt satt i effekt enda, samme gjelder perk changes.

 

 

De er oppe til review akkurat nå, community feedback osv. Når de siste dokumentene er publisert vil vi nok se dem på TestLive

 

Okei :)

 

Har du forresten noen formening om shades kommer til å bli bedre PVM/PVP enn dem er nå? Kjedelig å være damage proffession og bli OD'a av engine etc :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ble litt dødt her nå, så får pumpe litt liv i tråden igjen.

 

Fikk levlet engineer fra 150 til 161 i går. Håper jeg klarer å få et team i dag også.

Satser på å gjøre ado hecks iallefall til level 170. Deretter får jeg se om jeg klarer å snike meg inn i et inferno team.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er så heldig at jeg er i militæret, og får derfor ikke spilt så mye nå som før :)

Mellom øktene driver jeg nå å arbeider med å få et fult alpha spirit set til min shade. Så langt har den rundt 31% crit chance, 2860 attack rating. Skal over 2900, men trenger litt mer arbeid da hehe. Det andre målet er å caste nanoen Sneaky Health Drain self buffed, da dette er svært brukervennelig i PVP/PVE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...