Gå til innhold

Den store Anarchy Online tråden


Anbefalte innlegg

En fin liten oppdatering fra Means, om en patch som ikke kommer om så alt for lenge. (Dette er ikke The Big One, men en mens vi venter).

 

Funcom employee Friday with Means - April 23rd, 2010 - Incoming

I thought this week we would focus on what is done rather than what is not. This update has been a very significant undertaking and we hope to see this update hit the live servers inside the next two weeks. A new version will arrive on Test hopefully late this evening.

 

18.3.2 Preliminary Update Notes

 

New Content:

 

The Collector Instance:

 

A new, and very challenging, single-team instance has been added to the entrance of Pandemonium. Who will be first to tackle these three very difficult encounters? Who will be the first to steal from the ultimate collection of hidden treasures?

 

Bring your very best and try to survive the most difficult small-group experience we have ever released.

 

The Daily Mission System:

 

The new Daily Mission System is now available. The first Daily Missions in this first release are available for Rubi-Ka only and will offer players of all levels an alternative and effective way to progress with significant rewards including XP, Victory Points, and Tokens. Daily Missions are available from sided agencies in Old Athens, Rome Blue and daily PvP Mission in a hidden location in Borealis.

 

NPC Changes:

 

NPCs falling off the land in Shadowlands will now properly return to their spawn points.

 

Alien Pathing and landing sites for many, many cities have been modified and improved.

 

SAM Batteries are now subject to normal player damage and have reduced health values.

 

Unicorns near Borealis will no longer abandon their posts to harass low level players inside Borealis.

 

Euminedes has retreated deeper into the Abandoned Subway.

 

Subway bosses should now have faster respawn.

 

Item/Nano Changes:

 

Kyr'Ozch Bio-Material should no longer be NoDrop.

 

Stiletto Yalm orientation has been corrected for easier flying.

 

Grand Theft Humidity and Borrow Reflect have been significantly altered as a first step in the balancing process for the Trader Profession.

 

Clan players should now also receive two shoulderpads as a reward for start-up island quests.

 

The Rihwen MP pet no longer requires the Alien Invasion expansion to cast.

 

Durable Bandages LE Adventurer proc is now correctly instant.

 

Carlo Pinnetti's suit has been re-tailored.

 

Bring the Pain perk should no longer cause an extended death period if the user dies while this perk is in cooldown. (Also known as the "Forever death bug on the BS".)

 

NCU Hacker interface should now level to 220 (previously stopped at 200).

 

Other Changes:

 

All equipment tabs can be locked by selecting "Lock equipment tabs" in the GUI > Misc section of the F10 Menu.

 

Free players should now have access to all organization buildings to participate in organization activities. Items inside will remain usable by expansion players only (ie: orbital strike terminals).

 

Those summoned by a boss monster will be subjected to an associated 10 second root.

 

Coast of Peace and Coast of Tranquility playfields have now been hooked into the Grid.

 

Client to server sync has been tightened to more accurately display the correct location of player characters.

 

Hitting the "end" button in a blank chat window line should no longer "end" your client session.

 

Players should now correctly get the head they choose in character creation.

 

Concealment/Perception Mechanic changes:

 

- The shadow of concealed players should no longer display to others.

 

- All Concealment type messages (eg: "PlayerX tried to hide but failed") will no longer display in chat.

 

- Concealment/perception checks will now be properly checked on the server rather than client-side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En fin liten oppdatering fra Means, om en patch som ikke kommer om så alt for lenge. (Dette er ikke The Big One, men en mens vi venter).

 

 

 

Mye i den patchen der som er helt på tryne, for å si det mildt.

 

Synes alt i den patchen var fint jeg.

 

Likte spesielt at man kan låse equipment!

Lenke til kommentar

Hva mener dem med det btw? Låse equiptment..forstår ikke :p

 

Det er en funksjon som lar deg "låse" itemene du har equipped. Dvs at du ikke kan equippe items i inventory med høyre musetast feks. Som igjen forhindrer deg i å feilaktig equippe en leetpepperkake over ditt supertwinka våpen B)

Lenke til kommentar

Hva mener dem med det btw? Låse equiptment..forstår ikke :p

 

Audun kom meg i forkjøpet...

 

Det er sykt kjipt å høyreklikke på social clothing når du har brukt flere timer for å få på Combined Merc Legs :<

Haha ja..

Hadde QL 127 Arithmetic chest på 76 tradern min som det tok litt tid før jeg fikk på.

 

Her om dagen skulle jeg sjekke backpacksa mine, så lagget det eller noe, slik at den ikke registrerte første gangen jeg klikka.. så plutsleig klikket jeg to ganger på en inventory. Da equipet jeg plutselig en QL 1 social cloth ting fra backpacken :( Surt. :p

 

Det er iallefall en funksjon jeg ser frem til!

 

De kan også legge til at man kan feks holde inne shift+right click sånn at de havner i social. :p

Lenke til kommentar

Har fått enforcern min opp til level 60 nå. Holder på med litt twinking av forskjellig utstyr.

Først skal Perfected Alien Tank Armor på plass før jeg begynner arbeidet med å få nok mult.melee for 2x Mortiig Beater.

 

Etterhvert som jeg får tak i Combined Merc så skal jeg se på mulighetene for å bruke chiroptera + cleaver.

Lenke til kommentar

Vel patchen er vel og bra, mye bra i den! Daily Missions først og fremst.

 

Men så er det ting som ikke henger på greip, Trader PvP Balance fix i ledd med "PvP Balance Rework" jeg ser bare ikke poenget med å nerfe en class nå, når vi ikke aner når resten av arbeidet kommer, men det er igjen typisk FunCom.

 

Collector Instance, sikkert vanskelig og alt det der, men det ligger i navnet det er kun en instance, en 6 man instance.

 

Det siste endgame PvM trenger nå er enda en forbanna instance, Anarchy Online har kun 1 endgame raidzone og det er Pande, Sector 42 tells ikke, seriøst.

Vi har hatt Pande siden 2003, jeg kan lede et Pande raid i blinde, vi er møkk lei Pande. Etter noen tusen raids der så blir dere det også, tro meg.

 

Jeg lurer ofte på om tingen er sånn at FunCom gir F, de trenger ikke bruke tid på en ny raidzone. Med engine update rundt hjørnet, og store krefter i sving for en re-release med mye trykk vil det sikkert komme en skog av nye folk som aldri har sett Pande.

Og i trend med utviklingen i MMO-spillerbasen er det "instant gratification" som gjelder, så fint da at FunCom har gjort alt til en forbanna instance...

 

 

Mye bra, og mye utrolig irriterende!

 

 

 

Darkempire

Lenke til kommentar

Ser frustrasjoen, og deler litt av synet angående raids.

For håpe dem fokuserer litt mer på det når graphic engine er done og dem får litt mer menneske-ressurser å arbeide med.

 

Håper også daly mish blir så lette at min gimpy shade klarer dem :p

 

Et spørsmål - navnet daily mish sier seg selv, men kan disse gjøres gang etter gang eller en gang i løpet av dagen? Det er også ment som single player?

Lenke til kommentar

Ser frustrasjoen, og deler litt av synet angående raids.

For håpe dem fokuserer litt mer på det når graphic engine er done og dem får litt mer menneske-ressurser å arbeide med.

 

Håper også daly mish blir så lette at min gimpy shade klarer dem :p

 

Et spørsmål - navnet daily mish sier seg selv, men kan disse gjøres gang etter gang eller en gang i løpet av dagen? Det er også ment som single player?

 

 

 

Hver 18 time, er både single og team missions.

Lenke til kommentar

Patch dag :)

 

Oppdaterer denne posten når notes er klar og jeg har tid.

 

Edit:

 

18.3.2 Update Notes

 

New Content:

 

The Collector Instance:

 

- A new, and very challenging, single-team instance has been added to the entrance of Pandemonium. Who will be first to tackle these three very difficult encounters? Who will be the first to steal from the ultimate collection of hidden treasures?

 

- Bring your very best and try to survive the most difficult and complex small-group experience we have ever released.

 

The Daily Mission System:

 

- The new Daily Mission System is now available. The first Daily Missions in this first release are available for Rubi-Ka only and will offer players of all levels an alternative and effective way to progress with significant rewards including XP, Victory Points, and Tokens. Daily Missions are available from sided agencies in Old Athens, Rome Blue and daily PvP Mission in a hidden location in Borealis.

 

NPC Changes:

 

- Three simultaneous Artillery Commanders now respond to player intrusion in Sector 42.

 

- NPCs falling off the land in Shadowlands will now properly return to their spawn points.

 

- Alien Pathing and landing sites for many, many cities have been modified and improved.

 

- SAM Batteries are now subject to normal player damage and have reduced health values.

 

- Unicorns near Borealis will no longer abandon their posts to harass low level players inside Borealis.

 

- Euminedes has retreated deeper into the Abandoned Subway.

 

- Subway bosses should now have faster respawn.

 

- New NPCs have been added to every single RK playfield to support the addition of the Daily Missions.

 

 

Item/Nano Changes:

 

- Kyr'Ozch Bio-Material should no longer be NoDrop.

 

- Stiletto Yalm orientation has been corrected for easier flying.

 

- Grand Theft Humidity and Borrow Reflect have been significantly altered as a first step in the balancing process for the Trader Profession.

 

- Clan players should now also receive two shoulderpads as a reward for start-up island quests.

 

- The Rihwen MP pet no longer requires the Alien Invasion expansion to cast.

 

- Durable Bandages LE Adventurer proc is now correctly instant.

 

- Carlo Pinnetti's suit has been re-tailored.

 

- Bring the Pain perk should no longer cause an extended death period if the user dies while this perk is in cooldown.

 

- NCU Hacker interface should now level to 220 (previously stopped at 200).

 

 

Other Changes:

 

- All equipment tabs can be locked by selecting "Lock equipment tabs" in the GUI > Misc section of the F10 Menu.

 

- Removing members from an organization should now work properly again.

 

- Free players should now have access to all organization buildings to participate in organization activities. Items inside will remain usable by expansion players only (ie: orbital strike terminals).

 

- Those summoned by a boss monster will be subjected to an associated 5 second/37% break on hit chance root.

 

- Coast of Peace and Coast of Tranquility playfields have now been hooked into the Grid.

 

- Client to server sync has been tightened to more accurately display the correct location of player characters.

 

- Hitting the "end" button in a blank chat window line should no longer "end" your client session.

 

- Players should now correctly get the head they choose in character creation.

 

- The Pet Info window now has a "hide buttons" option.

 

Concealment/Perception Mechanic changes:

 

- The shadow of concealed players should no longer display to others.

 

- All Concealment type messages (eg: "PlayerX tried to hide but failed" or "Shadowleet appears") will no longer display in chat.

 

- Concealment/perception checks will now be properly checked on the server rather than client-side.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Nope, det ble det ikke :)

 

Men, de nerfed drop rates en god del. Det skal fortsatt være mulig å få de samme tingene som tidligere, men med MYE mindre % drop chance. Dette fører til at det blir litt mer randomt og ikke easy-mode.

 

De kunnde godt fjernet Alien Combat tingen, men den er visst så law % drop chance nå at det er tilnærmet 0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...