Gå til innhold

Den store Anarchy Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da har jeg begynte å arbeide med min shade, Stabzor 112/2/? ... og syns forferdelig synd på meg selv. Den er helt elendig og er helt håpløs på å spille på den :p

 

Så planen min er nå : kjøre team til lvl 150 og ikke gjøre noe spesielt før da. Så skal jeg skaffe meg så mange alien levels som mulig samt oppgradere alt utstyret før jeg fortsetter reisen videre i shadownlands.

 

Noen kjapper spørsmål :

 

* Hva er det tidligere jeg kan kommer meg til Inferno?

* Hva er max aliens levels du kan oppnå på level 150?

 

Og stemmer det at Shades gjør mest damage? Har min MA som har sånn ca 75% crit chance, så da regner jeg med at shades må gjøre noe inni helvetes mye normal damage da dem ikke ser ut til å kun være crit basert proffesion.

Lenke til kommentar

Da har jeg begynte å arbeide med min shade, Stabzor 112/2/? ... og syns forferdelig synd på meg selv. Den er helt elendig og er helt håpløs på å spille på den :p

 

Så planen min er nå : kjøre team til lvl 150 og ikke gjøre noe spesielt før da. Så skal jeg skaffe meg så mange alien levels som mulig samt oppgradere alt utstyret før jeg fortsetter reisen videre i shadownlands.

 

Noen kjapper spørsmål :

 

* Hva er det tidligere jeg kan kommer meg til Inferno?

* Hva er max aliens levels du kan oppnå på level 150?

 

Og stemmer det at Shades gjør mest damage? Har min MA som har sånn ca 75% crit chance, så da regner jeg med at shades må gjøre noe inni helvetes mye normal damage da dem ikke ser ut til å kun være crit basert proffesion.

 

 

Har nettopp lagd en shade selv: Follow "Intothesun" Children er 170 og skal starte AXP farm i LE missions.

 

Du kan komme deg til inferno @ 159 uten å måtte gjøre Penumbra Ring Quest. Du trenger dog 25K Guardian faction men det går fort på Penumbra Hecklers.

 

Skaff deg Combined Merc armor i s10, ql200-225 veldig bra leveling armor

 

Her er lista for Reasrch of AI level requirements, R = Research & A = Alien Level

 

 

R1= Level 1

A1= Level 5

A2= Level 15

A3= Level 25

A4= Level 35

A5= Level 45

R2= Level 50

A6= Level 55

A7= Level 65

A8= Level 75

R3= Level 75

A9= Level 85

A10= Level 95

R4= Level 100

A11= Level 105

A12= Level 110

A13= Level 115

A14= Level 120

A15= Level 125

R5= Level 125

A16= Level 130

A17= Level 135

A18= Level 140

A19= Level 145

A20= Level 150

R6= Level 150

A21= Level 155

A22= Level 160

A23= Level 165

A24= Level 170

A25= Level 175

R7= Level 175

A26= Level 180

A27= Level 185

A28= Level 190

R8= Level 190

R9= Level 190

A29= Level 195

A30= Level 200

R10= Level 200

Endret av Darkempire
Lenke til kommentar

Fantasstisk post, takker! :D AI lvl 20 ja.. here I go (når jeg er 150 tho).. blir nok litt arbeid men skal vel klare det.

 

Når det gjelder armor, så har jeg ql300 set som jeg har på min MA, dette planlegger jeg å legge over på min shade når lvl'en er korrekt, men før det trenger jeg nok noe annet. Dessverre tho, det er ikke bare bare å skaffe seg AI armour..selv lav lvl.. trenger jo sikkert en billion for det, og jeg har kun 70M tilgjengelig for øyeblikket :(

 

Uff.. har ikke lyst til å farme penger heller for å få det, men må vel nesten gjøre det. Med mindre det er andre armours som er langt billigere / enklere å få for en billig penge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oh.. Anarchy Online.. Vekker gode minner må jeg si. Mitt første MMO. Er nok det MMO'et jeg har lagt flest timer i. Det som er så sabla synd er at jeg faktisk slette min MA 220 når WoW kom ut.. Var president og hadde en bra by i vekst :( Du som jeg angrer. Frister litt å komme tilbake, men nå har det jo kommet så sabla mye nytt at jeg vet ikke om jeg kan bite over alt. Når jeg i tillegg må starte helt på nytt. Hvorfor sletta jeg MA'n min!! :cry:

 

Får ikke akkurat mindre lyst å komme tilbake nå som de skal bole opp grafikken. Et fantastisk bra spill dette, med enorm dybde.

Endret av Svein
Lenke til kommentar

Hehe, jeg gjorde det samme med min daværende 160 agent, irriternede... men! Er absolutt verd å komme tilbake. Vi vet ikke når enginen kommer ut, det er nok en del tid til, men det begynne virkelig å bli bra.

 

Det er også mye arbeid på å forsøke å ballansere spillet mer, så etterhvert kommer det også en patch hvor f.eks Parry og Ripost igjen blir aktivert som en forsvars / angreps mekanisme.

 

Min shade har nå klart å bli lvl 160, og skal på søndag få hjelpe til å komme til inf :D

Lenke til kommentar

"Mye" bedre?

Jepp, de bruker samme spillmotor som Age of Conan bruker, så grafikken kan du ikke klage på da.

 

Her et par bilder av de nye hodene som kommer med den nye motoren:

21April_Wednesday_5m6g64-thumbnail.jpg21April_Wednesday_ae4i77-thumbnail.jpg

21April_Wednesday_4b485f-thumbnail.jpg21April_Wednesday_g4hil8-thumbnail.jpg

21April_Wednesday_eg7d4g-thumbnail.jpg21April_Wednesday_fece7e-thumbnail.jpg

21April_Wednesday_a48fgj-thumbnail.jpg

 

 

Så er mye man kan se frem til! :D

Endret av Merko
Lenke til kommentar

Tenker du på grafikken da eller neste store patch?

 

Grafikken har dem sagt at dem mest sannsynlig får ut i løpet av året.

Når det gjelder patch er ikke den så langt unna. Denne vil innholds daglige missions og en god del annet nice. Parry/Riposte kommer tilbake in-game og det blir gjort endringer på classes bare for å nevne noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...