Gå til innhold

Den store Anarchy Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som igrunnen er veldig bra, de er kommet veldig langt på kort tid med den nye enginen, siden dem har folk som har jobbet mye med den i andre sammenhenger.

Er en del ting som ikke er klart enda, men når dette er blankpolert er jeg sikker på at det kommer til å se digg ut. Jeg tipper det kommer mot høsten 2010, mens selvfølgelig er dette bare ren gjettning. Kommer uansett til å vente i spenning på dette :)

 

Håper Fc flikker litt på spillesystemet,menyer osv og gjør selve spillet litt mer up to date(ikke bare grafikken), en re-lansering med litt reklame her og der , og vi får en ny gull-alder ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Skal inrømme at jeg fortsatt bruker standard (a)

 

Men.. er det noen GUI's som lar deg sette opp flere verktøylinjer og bruke dem med f.eks ctrl-1 til 0, eller shift 1 til 0?

 

Har i dag to linjer oppe samtidig. Den ene bruker jeg 1-0 på, så trykker jeg shift+2 for å få opp linje 2 og trykker 1-0 der. Og så har jeg en 3. linje som jeg må trykke fysisk på med musa. Hadde vært fantastisk å hatt 1-0, ctrl og shift etc :D

 

Edit : Btw, om folk vil finne på noe gøy i spillet er det bare å sende tell, Lonelyfaith på RK2 :)

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I helvete for en damage!! Hva slags insane skade gjør den på en vanvittig bra lvl 220/30/70 trader?

 

Pga min dmg så einer den seg best på aliens, men den fungerer meget godt på ely/ado hecks grunnet chem dmg.

Er mer en kuriositet enn seriøst våpen, dyrt er moroa også. Jeg gav 400mil for min nå nylig, men det var helt klart verdt det når jeg critta aliens for 4.7k @ lvl 154 ;D

 

Neste steg nå er Greed of the Xan @ lvl 205 ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De jobber kontinuerlig med dette :)

Tid tar det, men nå er de over på den nye motoren, så nå blir det å få ting til å fungere sammen. Jeg har en sterk tro på at vi får denne i løpet av året, men det ser utrolig lekkert ut allerede! :D

 

Håper bare de fokuserer litt på textures. Før i tiden la de til dybde i bakken i textures, dette ser ikke bra ut i den nye motoren.

 

Er nå blitt level 176 med min shade og har fått en god del items. Har aldri hatt så mye penger før!

 

Dchest, Blood-Soaked Cloak of Dishonour, Combined merc sleeves/gloves/pants, slippers of screaming.

Koster en liten formue.

post-226-1100357336_thumb.jpg

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Håper bare de fokuserer litt på textures. Før i tiden la de til dybde i bakken i textures, dette ser ikke bra ut i den nye motoren.

 

Tviler sterkt på at vi får se noe særlig med oppdaterte textures helt i begynnelsen. Enkelt og greit fordi det er en enorm jobb.

Men det er lov til å håpe at de tar seg tid til å oppdatere de mest vanlige :)

 

Hovedpoenget er vel uansett å få spillet til å faktisk benytte seg av grafikk kortene folk har i steden for å kyle (nesten) alt på CPU

Lenke til kommentar

Morn, Norsk interesse for AO er morro.

Her er noen bilder av mine toons :)

 

scrn0002.png

 

scrn0003.png

 

scrn0005.png

 

Ellers ingame så har jeg:

 

Fapfap - 220 Fix

Autoafk - 220 crat

Fappers - 220 NT

Hisap - 220 shade

Autofap - 213 Agent

Og en hel haug med andre random toons.

 

Kjenner ikke igjen så mange her inne, er vel mest Darkempire som iblandt får smake litt doubles i BS :p

 

Edit:

Slenger ved link til en pvp snutt på NT'n også :)

http://www.youtube.com/watch?v=WvM8x2QLmBk

Endret av Fap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...