DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er masse wrestling som er gøy å se på, men liker ikke helt de Amerikanske. De utenlandske som Japanske og Brazilianske er dødstidige. Lenke til kommentar
Hatemaker Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Personlig har jeg trent 6 år med kampsport. Det ble vel kalt karate på stevner osv. men vi lærte endel teknikker fra andre stilarter på trenningene. Nå har jeg hatt en 3 års pause, ettersom jeg flyttet og ikke orket å begynne på nytt.. Men jeg har endlig klart å starte opp igjen. Denne gangen valgte jeg Krav Maga som virker som et mye, mye mer interssant selvforsvarssystem. Ettersom jeg er mye mer interessert i kampsport som trening og selvforsvar, tror jeg Krav Maga var et godt valg for meg. Ettersom det ikke ser ut til å fokusere så mye på stevner og mesterskap som mange andre kampsporter. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Driver med Muay Thai her Er det eneste alternativet som er her i byen jeg bor, men det er like greit sikkert det jeg hadde gått uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå