GarethWest Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 For ein gøy tråd. Eg skal få tatt nokre bilete ifrå kosekroken min, å legge ut :-) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Flytter ut om knappe 3 uker, og inn i en kåk StatoilHydro tilbyr meg. Gleder meg til å rigge opp TV,konsoller og styr da Blir vel bilder da tenker eg, ellers er det mye flott som har blitt posta her! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg kan vel bidra med en "oppgradert" front (høytalerne) news.php edit: gikk litt fort i svingene =P (nettopp hjemme fra jobb) Nye spill i huset er: UFC: Undisputed 2009 (PS3), Wii Sports Resort (Wii), Resident Evil 5 (PS3) Endret 6. august 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nice! Alle konsollene også. Har du et bilde av spillene du har også? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du hadde en del psp spill. Jeg tror jeg bare har 3 spill og 1 film eller noe slikt Jeg klarer bare ikke å like psp slik som gameboyene og det styret. Når psp'en var helt ny solgte jeg DS'en min for å kjøpe psp fordi jeg syntes den så så utrolig sexy ut, men syntes spillene til de håndholdte til nintendo passer mye bedre enn spillene til psp. Hvilke av de bruker du mest? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg brukte PSP`en veldig mye før (FF: Crisis Core/FF: Tactics ++), men så gikk jeg over til DS`en for en god stund siden (Bangai O Spirits/Zelda ++). Men nå har ikke spillt på noen av de på flere mnd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Trodde jeg hadde postet oppdateringene mine i denne tråde allerede, men så fort at jeg ikke har skrevet her siden Februar. Da er det vel lov å skryte litt selv om det er sent? OBS: Siden vi skal flytte er ikke dette her helt representativt lenger, da det meste ikke lenger står her, men postet dette likevel sånn at dere kan se før/etter når jeg poster bilder fra det nye stedet. Skjul - Høyttalerpakke: Dynavoice F-6 EX 5.0 - Forsterker: Yamaha RX-V365 (angrer på at jeg ikke kjøpte 465, men la gå) - Konsoller: Xbox 360 og Playstation 3 - PC: Selvlagd boks - TV: 32" Samsung R72 Tastaturet og musa er nå byttet ut med trådløse motparter som også er rimelig små. Elsk på mini-tastatur. Høyttaleren foran Tv'en er også nå plassert under Tv'en, med Tv'en plassert over på et slags lite bord laget av en av hylleplatene i skapet ved siden av tv-benken. Ettersom vi skal flytte begynte jeg tidligere i dag å gjøre om de gamle skapene mine (de med røykpakkene i osv) til DVD-hyller. De gamle tar 70 DVD'er per hylle, som tilsammen blir 210 DVD'er fordelt på tre hyller. De nye vil ta ca 120+ per hylle, og da totalt 360/480 avhengig av om jeg ender opp med å bruke tre eller fire hyller. Bildet er tatt med en iPhone på en mørk låve, så det er begrenset bildekvalitet. Hva med å forandre trådtittel til ''Din Nerdebul(3?)!''? DO IT! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 @(U.E.A) Chikaplouw: Hvilket spill som ligger på pulten? @Lakus: Just a moderator can do that. Alinoe is no longer active. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Ny tv benk og nytt annlegg! Det falt for Logitech annlegget som alle her inne har! men er godt fornøyd, burde hatt 2 optiske innganger bare... starter med spill-hylla java.html Hylla over FFVII skal FFVII-AC complete komme om noen dager! Det er på vei fra play! venter også på Sephiroth sverdet masumane! Men det er på vei over havet! og er egentlig ikke helt sikker på hvor jeg skal ha det lengre.. Hengekøye forran tv'n er magisk! og er noe alle burde unne seg! Den er selvsagt lett å ta ned, dersom flere vil spille/se på film! En litt nærmere titt, Zelda Oot! CPUmark99.zip Kontrollere og ladere, 4* lader til ps3 er det beste kjøpet noen sinne! finner den på Dealextreme! for 22$ eller noe! Altfor mange plastikk gitarer.. startet med RB gitaren, møkka gitar, så kjøpte 2 stk som funket til både RB og GH3.. nå begynte den ene og bli ødelagt, så bestilte World Tour med gitar! Ellers ligger PSP'n og DS'n slengt rundt her ett sted.. tror de ligger i en bag.. Trommesettet ser man ledningen til.. den som går til høyre mot hengekøya, så du vet det.. Vanlig RB1 trommesett med mange timer bak seg! edit: ikke beste bildekvaliteten, men var ikke batteri på kameraet, og vet ikke hvor laderen er, så da ble det iphonen.. Endret 14. august 2009 av Pebble Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Trodde jeg hadde postet oppdateringene mine i denne tråde allerede, men så fort at jeg ikke har skrevet her siden Februar. Da er det vel lov å skryte litt selv om det er sent? OBS: Siden vi skal flytte er ikke dette her helt representativt lenger, da det meste ikke lenger står her, men postet dette likevel sånn at dere kan se før/etter når jeg poster bilder fra det nye stedet. Haha, lættis video Lakus! Genialt! Masse fett på rommet også. Flere burde lagt ut video vett Det er i grunnen @£$€€ rart når man hører forum deltakere prate, for når man aldri har hørt de prate før, har man en helt annen forestilling av det.. haha.. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av spille bula/stua eller hva det nå kalles PS, når jeg tok bilder tok jeg plutselig altfor mange bilder, men legger de ut likevel hehe.. Det er noen spill som mangler men, og Xbox 360'en ligger for "operasjon" på PC rommet, så den er ikke framme, og noen spill er lånt bort.... Her er altså god spot'n, det er altså her jeg sitter når jeg gamer, ikke på gulvet som mange tror, neida Puttet resten av bildene i "skjul", fordi det ble så mange. Enjoy.. Skjul Her er min elskbare 46" Sony Bravia TV, og resten av "tv benken". Høyttalerne på gulvet klarer liksom ikke matche Tv'en helt, så nytt sony hjemmekino anlegg er på vei. Og den forsterkeren under der, grøss, den er fra 1985.. Ny vinkel av tv benken. Close up av tv'en min! Jada, du så riktig, jeg har en grell peis også! Har prøvd og maskere den med en plante. Meeeen, tilbake til PS3'en. Brukes flittig. Så var det hva som kunne befinne seg i skuffene da. Oj en Wii! Har blitt lagt der ettersom at jeg omtrent ikke spiller på den, er vel mest dama som spiller på den, og hun spiller ikke så mye.. Her har jeg noen Xbox 360 spill og noen heslige filmer. Close up av Xbox 360 spillene. Synes kameraet tok litt dårlige bilder. Oj, et Wii Balance board bare poppet fram fra under tv benken! Tilbake til resten av stuen. Her har jeg litt av hvert, masse filmer, PS3 spill og et uferdig malt lerret.. CLASS05.MOD Tv'en skal opp på veggen også, har bare ikke fått ordnet meg til veggfeste enda. Kan laste opp noen bilder når jeg får fikset det! Endret 14. august 2009 av andypandy Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Slettet en del off-topic innlegg. Hold dere til tema! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Endelig er alt på plass og oppe å kjører i nyleiligheten min. Den stasjonære er forresten på reparasjon, derfor er det den bærbare som brukes tilkoblet TVen Jeg eier ikke kamera selv, så måtte desverre ty til mobilkameraet. Skjul router.doc Endret 22. august 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nice setup, djing0. Plakaten var også fin Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Da poster jeg også mine! Dette bildet er noen år gammelt, men orker ikke å samle konsollene mine igjen for å ta et bilde, om det er forståelig! På dette bildet befinner det seg en NES, PlayStation, Nintendo 64, PlayStation 2 Slim (Har ikke orket å ta med den gamle PS2 og), Nintendo GameCube, Xbox 360 (nr. 2 er ikke min), GameBoy, PSP og en Nintendo Wii. Dette bildet er tatt i dag, med et veldig dårlig kamera. På bildet er PC'en min med to stk. 24" Samsung skjermer og en stk. Logitech G19. Dette er også et litt gammelt bilde, som kun viser min gamle Hyundai 32" TV, og et litt gammelt og godt anlegg. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Mykje kjekke bilete, og .. err .. film! :-D @Lakus: får ymse koplingar mot ein viss film sjanger som ofte kan gå under "gonzo" når eg såg videoen din, haha! Uansett, morosamt å sjå. Ein skikkeleg spelentusiast! Må vel snart få tatt nokre bilete eg og. Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har tittet på denne tråden ganske lenge, og nå har jeg endelig fått IKEA-fisert rommet mitt, og da har jeg lyst til å vise fram hvordan det ble. Skjul Men det er bare av den ene siden av rommet, da jeg jeg har flyttet alt rotet på den siden som ikke vises 1 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 FY FAEN! Du har den fine stua! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå