Gå til innhold

Post bilder av dine spill og konsoller

Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du hadde en del psp spill. Jeg tror jeg bare har 3 spill og 1 film eller noe slikt :p

Jeg klarer bare ikke å like psp slik som gameboyene og det styret.

Når psp'en var helt ny solgte jeg DS'en min for å kjøpe psp fordi jeg syntes den så så utrolig sexy ut, men syntes spillene til de håndholdte til nintendo passer mye bedre enn spillene til psp.

Hvilke av de bruker du mest?

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde postet oppdateringene mine i denne tråde allerede, men så fort at jeg ikke har skrevet her siden Februar. Da er det vel lov å skryte litt selv om det er sent? OBS: Siden vi skal flytte er ikke dette her helt representativt lenger, da det meste ikke lenger står her, men postet dette likevel sånn at dere kan se før/etter når jeg poster bilder fra det nye stedet.

Skjul
th_CIMG0003-1.jpg th_CIMG0554.jpg th_CIMG0557.jpg th_CIMG0560.jpg th_dfdf2.jpg

- Høyttalerpakke: Dynavoice F-6 EX 5.0

- Forsterker: Yamaha RX-V365 (angrer på at jeg ikke kjøpte 465, men la gå)

- Konsoller: Xbox 360 og Playstation 3

- PC: Selvlagd boks

- TV: 32" Samsung R72

Tastaturet og musa er nå byttet ut med trådløse motparter som også er rimelig små. Elsk på mini-tastatur. Høyttaleren foran Tv'en er også nå plassert under Tv'en, med Tv'en plassert over på et slags lite bord laget av en av hylleplatene i skapet ved siden av tv-benken.

Ettersom vi skal flytte begynte jeg tidligere i dag å gjøre om de gamle skapene mine (de med røykpakkene i osv) til DVD-hyller. De gamle tar 70 DVD'er per hylle, som tilsammen blir 210 DVD'er fordelt på tre hyller. De nye vil ta ca 120+ per hylle, og da totalt 360/480 avhengig av om jeg ender opp med å bruke tre eller fire hyller.

Bildet er tatt med en iPhone på en mørk låve, så det er begrenset bildekvalitet.

6609_245933700396_716230396_8042720_5796688_n.jpg

Hva med å forandre trådtittel til ''Din Nerdebul(3?)!''?

DO IT!

Lenke til kommentar

Ny tv benk og nytt annlegg! :) Det falt for Logitech annlegget som alle her inne har! :p men er godt fornøyd, burde hatt 2 optiske innganger bare...

starter med spill-hylla

java.html

Hylla over FFVII skal FFVII-AC complete komme om noen dager! Det er på vei fra play! :D

venter også på Sephiroth sverdet masumane! Men det er på vei over havet! og er egentlig ikke helt sikker på hvor jeg skal ha det lengre..

post-58-1098621731_thumb.jpg

post-17-1098621658_thumb.jpg

Hengekøye forran tv'n er magisk! og er noe alle burde unne seg! Den er selvsagt lett å ta ned, dersom flere vil spille/se på film!

En litt nærmere titt, Zelda Oot! :love:

CPUmark99.zip

Kontrollere og ladere, 4* lader til ps3 er det beste kjøpet noen sinne! finner den på Dealextreme! for 22$ eller noe!

Altfor mange plastikk gitarer.. startet med RB gitaren, møkka gitar, så kjøpte 2 stk som funket til både RB og GH3.. nå begynte den ene og bli ødelagt, så bestilte World Tour med gitar! :)

post-63-1098620686_thumb.jpg

Ellers ligger PSP'n og DS'n slengt rundt her ett sted.. tror de ligger i en bag.. Trommesettet ser man ledningen til.. den som går til høyre mot hengekøya, så du vet det.. Vanlig RB1 trommesett med mange timer bak seg! :)

edit: ikke beste bildekvaliteten, men var ikke batteri på kameraet, og vet ikke hvor laderen er, så da ble det iphonen..

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Trodde jeg hadde postet oppdateringene mine i denne tråde allerede, men så fort at jeg ikke har skrevet her siden Februar. Da er det vel lov å skryte litt selv om det er sent? OBS: Siden vi skal flytte er ikke dette her helt representativt lenger, da det meste ikke lenger står her, men postet dette likevel sånn at dere kan se før/etter når jeg poster bilder fra det nye stedet.

Haha, lættis video Lakus! Genialt! Masse fett på rommet også. Flere burde lagt ut video vett :p

Det er i grunnen @£$€€ rart når man hører forum deltakere prate, for når man aldri har hørt de prate før, har man en helt annen forestilling av det.. haha..

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av spille bula/stua eller hva det nå kalles :p

PS, når jeg tok bilder tok jeg plutselig altfor mange bilder, men legger de ut likevel hehe..

Det er noen spill som mangler men, og Xbox 360'en ligger for "operasjon" på PC rommet, så den er ikke framme, og noen spill er lånt bort....

Her er altså god spot'n, det er altså her jeg sitter når jeg gamer, ikke på gulvet som mange tror, neida :p

post-62-1098625377_thumb.jpg

Puttet resten av bildene i "skjul", fordi det ble så mange. Enjoy..

Skjul

Her er min elskbare 46" Sony Bravia TV, og resten av "tv benken". Høyttalerne på gulvet klarer liksom ikke matche Tv'en helt, så nytt sony hjemmekino anlegg er på vei. Og den forsterkeren under der, grøss, den er fra 1985..

post-25-1098627608_thumb.jpg

Ny vinkel av tv benken.

post-220-1098629500_thumb.jpg

Close up av tv'en min! ;)

post-61-1098627978_thumb.jpg

post-23-1098629762_thumb.jpg

Jada, du så riktig, jeg har en grell peis også! Har prøvd og maskere den med en plante.

post-184-1098630428_thumb.jpg

Meeeen, tilbake til PS3'en. Brukes flittig.

post-73-1098630660_thumb.jpg

Så var det hva som kunne befinne seg i skuffene da. Oj en Wii! Har blitt lagt der ettersom at jeg omtrent ikke spiller på den, er vel mest dama som spiller på den, og hun spiller ikke så mye..

post-61-1098631662_thumb.jpg

Her har jeg noen Xbox 360 spill og noen heslige filmer.

post-223-1098633068_thumb.jpg

Close up av Xbox 360 spillene. Synes kameraet tok litt dårlige bilder.

post-223-1098633124_thumb.jpg

Oj, et Wii Balance board bare poppet fram fra under tv benken!

post-23-1098635844_thumb.jpg

Tilbake til resten av stuen.

post-94-1098637182_thumb.jpg

Her har jeg litt av hvert, masse filmer, PS3 spill og et uferdig malt lerret..

post-73-1098639870_thumb.jpg

CLASS05.MOD

post-176-1098644596_thumb.png

Tv'en skal opp på veggen også, har bare ikke fått ordnet meg til veggfeste enda. Kan laste opp noen bilder når jeg får fikset det! ;)

Endret av andypandy
Lenke til kommentar

Da poster jeg også mine!

CIMG1480.jpg

Dette bildet er noen år gammelt, men orker ikke å samle konsollene mine igjen for å ta et bilde, om det er forståelig!

På dette bildet befinner det seg en NES, PlayStation, Nintendo 64, PlayStation 2 Slim (Har ikke orket å ta med den gamle PS2 og), Nintendo GameCube, Xbox 360 (nr. 2 er ikke min), GameBoy, PSP og en Nintendo Wii.

CIMG2533.jpg

Dette bildet er tatt i dag, med et veldig dårlig kamera.

På bildet er PC'en min med to stk. 24" Samsung skjermer og en stk. Logitech G19.

CIMG1969copy.jpg

Dette er også et litt gammelt bilde, som kun viser min gamle Hyundai 32" TV, og et litt gammelt og godt anlegg.

Lenke til kommentar

Har tittet på denne tråden ganske lenge, og nå har jeg endelig fått IKEA-fisert rommet mitt, og da har jeg lyst til å vise fram hvordan det ble.

Skjul
Underholdningssenter.jpg

Vegg.jpg

Men det er bare av den ene siden av rommet, da jeg jeg har flyttet alt rotet på den siden som ikke vises :whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...