kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Min nerdebule. Spillene mine har jeg i en cakebox, så de er ikke noe å se på. Skjul Projektoren min: Pulten min: Min hardcore vifte: Min eksterne LaCie HDD, begravd: Min hardcore stereo: Høyttalerene mine, jeg bruker bare de øverste: Subwooferen min: Sofaen, som jeg aldri bruker..: Mine BMX-trofeer, som jeg fikk når jeg var 11: Min fremtidige server. Nå er det bare en PC med 32mb RAM og Ubuntu: Snacks, bla. Skullcandy headset, gamle PC-høyttalere, noen CD-ROMer og et par skjermkort: Innerste delen av rommet mitt: Ytterste delen av rommet mitt: (Minus døren) Og til slutt, Xbox 360 og projektor in action: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Heldiggris som har prosjektor. <_< Her er mitt: Skjul Tatt fra døren. Tatt fra sofaen. Pulten min. B) Crappy TV. Hva med å forandre trådtittel til ''Din Nerdebul(3?)!''? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Dødsrå søppelbøtte! Hva med å forandre trådtittel til ''Din Nerdebule!''? Seconded. Endret 29. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg lurer på om jeg ikke skal ta noen bilder selv. Har til og med kortleser på pc'en så det burde jo være plankekjøring - dessuten får jeg ryddet litt på pulten! Det trengs ^_^ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Do it, do it, do it! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg lurer på om jeg ikke skal ta noen bilder selv. Har til og med kortleser på pc'en så det burde jo være plankekjøring - dessuten får jeg ryddet litt på pulten! Det trengs ^_^ Do it. Da skal jeg slenge opp noen bilder å. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg lurer på om jeg ikke skal ta noen bilder selv. Har til og med kortleser på pc'en så det burde jo være plankekjøring - dessuten får jeg ryddet litt på pulten! Det trengs ^_^ Do it. Da skal jeg slenge opp noen bilder å. Ta noen bilder av kaffeutstyret ditt også da. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hehe, har ikke så mye å skryte av. Presskanne fra Bodum, kaffekvern og Moccamaster. Men jeg har en shitload med barberutsyr. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Slettet et innlegg som bidro til off-topic og ren trolling, samt innleggene som svarte det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Min pult. Selve pc-tårnet mitt står under bordet jeg har musa på, skal ta noen bilder av det senere - samme med tv'en, boxen og spillene. Roccat KONE-musa mi, med Left 4 Dead-profilen som aktiv profil, derav det guleog grønne fargen på lyset. Bertelsen: Do it. Just did Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Ooh, pent. =3 Nice bakgrunn også. Trodde at det var FSX først. Endret 31. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Min pult. Selve pc-tårnet mitt står under bordet jeg har musa på, skal ta noen bilder av det senere - samme med tv'en, boxen og spillene. Lækkert! Har du link til det bilde? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Takk takk Benny og LucarioX! Det bildet fant jeg i bakgrunnsbilde-tråden som ligger i Småprat-kategorien på foumet her Edit: La til lenke. Endret 31. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Det kommer nye pics fra mitt oppsett idag, holder på med ommøblering av rommet Denne gangen skal det se bedre ut en det jeg har briefet med før!!! Endret 3. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fet skjerm du har der AltF4, tastaturet likeså. Vurderer å gå til anskaffelse av et G15-tastatur selv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Takk takk Benny og LucarioX! Det bildet fant jeg i bakgrunnsbilde-tråden som ligger i Småprat-kategorien på foumet her Edit: La til lenke. Takk Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det kommer nye pics fra mitt oppsett idag, holder på med ommøblering av rommet Denne gangen skal det se bedre ut en det jeg har briefet med før!!! Du har 15 min på deg før det blir ny dag.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Sånn så dette er det hos meg pr.idag Her det et bilde som er tatt uten blitz: Men ser jeg mangler noen der som PSP spillene, et par Wii spill, 360 og mangen som er på PS3 på selve harddisken Stolt eier av alt det jeg har der, Philips 37" FullHD med Ambilight, Samsung 26" HD Ready, Sony DAV260 hjemmekino, Logitech G25, Playstation 3, Xbox 360 Elite, Nintendo Wii, Playstation Portable, Nintendo DS Lite Silver, Gameboy Advance SP og Gameboy Color og ca 20 spill til hver av PS3/360!!! Endret 3. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Too late, Toman Edit: Damn, den posten kom ikke opp. Eid Pent oppsett da! Alle tre konsollene og alt, smooth! Endret 3. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Fet skjerm du har der AltF4, tastaturet likeså. Vurderer å gå til anskaffelse av et G15-tastatur selv. Skjermen er helt herlig. Tastaturet er jeg ikke fornøyd med. Greier ikke skrive ordentlig på det, og makrotastene jeg trodde jeg ville få skikkelig bruk for forblir ubrukt fordi de sitter alt for langt unna de andre tastene. Nice oppsett Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå