Gormers Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Paradis er episk kebab. En annen positiv ting er at det ikke er umulig å fortelle hvor du bor når dem skal kjøre maten "K-a-t-h-i-n-k-a K-j-e-v-e-s-v-e-g!" Endret 7. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Håper noen likte mitt, jeg er er ihvertfall storfornøyd!!! Var mye bra her selvfølgelig, noen ikke så fullt så bra " hint hint Thomas sitt" Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bula mi Viktig med stor center Surroundhøyttaler: Så utrolig nice, PS3 ser ut som en liten fjert i forhold til lerrettet. Noe slik skulle jeg søren meg ha hatt. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det som mangler her er en større TV,en PS3 og en litt nyere reciever, ellers er jeg fornøyd. Skal ikke klage på lyden i hvert fall, da høytalerene fra Paradigm bråker mer enn de ser ut som. PC-kroken min er for tida veldig liten. Sånn går det når man skal bo i Oslo og har liten plass. Jeg må klare meg med headset når jeg gamer LotRO eller TF2, men det går nå bra. Gjør litt opp for det med den nye 22" BenQ skjermen i Full-HD - den er digg Spillene gidder jeg ikke ta bilde av og Nintendo DS-en ligger pakket ned enda(har nettopp flytta). Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Bildet av psp'en til babeluv er så bra at det frister meg til å tørke støvet av psp'en min og kjøpe patapon 2 Endret 14. juni 2009 av Naiits Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hehe, takk. Patapon 2 er kult, helt klart det morsomste jeg har prøvd på PSP. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Må poste jeg og; Endret 14. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 No fant jeg frem psp'en for å laste ned den nyeste updateringen til den for å se om det hadde skjedd noe nytt der siden sist jeg brukte den (som sikkert er et år siden) Jeg koblet til nettet og alt det gikk fint. Men når jeg skulle se etter en ny oppdating så kunne den ikke koble til. Så tenkte jeg å drite i oppdateringen og laste patapon 2 demoen ned på ps3'en også hive den over til psp'en, men minnekortet jeg fikk med i psp'en er ikke stor nok til èn jævla demo. Tror jeg gir opp hele psp'en <_< Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Minnekortet er til gamesaves. Er flere maskiner som det kun følger med nok til gamesaves. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Spennande tråd, skal ta bilete når eg kjem heim! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Men hvordan skal jeg da kunne laste ned demoer til den? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Slik ser det ut akkurat nå. Mangler Wiien min, som søstra mi låner for øyeblikket Skal flytte i løpet av sommeren, og investere i et skikkelig hjemmekinoanlegg, og muligens en ps3, blir forhåpentligvis bedre da Dårlige bilder, da jeg ikke hadde noe annet enn min Nokia N95 å bruke. Forresten, tror dere at Xboxen får nok luft slik den ligger nå? Endret 15. juni 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kenshi-San: Er det ikke digg å ha alle maskinene Hadde jeg hatt 1 maskin hadde jeg kjedet rævva av meg!!! Men back to topic: Mye bra her men hadde jeg hatt mer plass så hadde nesten mitt vært det flotteste Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja, Toman, du har nok mer enn de fleste kan drømme om Men når det kommer til sånn rent visuelt, så er det hvertfall Lakus og Reisu som vinner for min del. Meget ryddig og vakkert ^_^ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hadde jeg hatt 1 maskin hadde jeg kjedet rævva av meg!!! hadde jeg hatt mer plass så hadde nesten mitt vært det flotteste Hehe ^_^ Lenke til kommentar
Chrisopher Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Her er bilder av stua vår. Har kjøpt ny TV etter at bildet ble tatt, så er ikke helt sånn det ser ut i dag. Og bare et lite bilde av den ene fronten Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tør ikke å poste bilde av hvordan det ser ut her... Må rydde, vaske også må jeg desinfisere, skaffe nytt inventar også kan jeg ta bilde. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Eyy, da er det jo et must med før og etter-bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå