Laland Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vannvittig mange fine rom her! Må rydde før jeg laster opp noen bilder herfra.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Skal flytte snart jeg så da kan jeg vel få opp noen bilder tenker jeg. Blir eget gamer/film-rom. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal også flytte, får svært rom med tv+pc+seng+kjøleskap. Det beste er at det er vinduer rundt nesten hele rommet, så jeg kan ligge uttafor å spille på sommern! Da blir det bilder, og lan i hagen. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vannvittig mange fine rom her! Må rydde før jeg laster opp noen bilder herfra.. +1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hille: Hvor har du kjøpt de dvd hyllene? Finner ikke noen gode hyller, og nå har man fylt alt av skuffer og kurver i hjemmet 360 grader bilde var insane Jeg kjøpte hyllene på ikea. BENNO 195,- http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/07305310 Hille: Ai ai ai, dette var utrolig flott. og et flott gutterom! Likte veldig godt tv bordet, dvd hyllene og oppsettet generelt. Har da noen spørsmål: Hvor har du kjøpt de rammene til plakatene? Jeg får ikke tak i så store rammer i butikkene rundt meg. Hvor har du kjøpt dvd hyllene? Igjen, flott, supert oppsett! Takker :} Begge deler er kjøpt på ikea. BENNO - 195,- http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/07305310 RESLIG 50x70cm - 98,- http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10094060 Hele oppsettet mitt kan sees her Sykt fett oppsett, gutterom og, ja alt var fett! Skal prøve å lage sånn 3D-greie. Har du bilde av deg selv i taket? xD haha, nei har ikke bilde der Jeg slet med å få til taket når jeg drev å mekka 360 bildet. så jeg gav vel mer eller mindre opp. Så slang jeg bare inn et bilde av meg selv der som "fyll". Lenke til kommentar
Recoiled Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hille:Jeg kjøpte hyllene på ikea. BENNO 195,- http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/07305310 Bleh, var det jeg frykta. Har ikke Ikea her, og havner i sone 3, som utgjør en frakt på 3690kr, som da blir vel litt mye for hyller Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Ca. slik ser det ut no, litt texas men når man er gamer og flere i hus så...ja Kun PS3 og 360 som er i bruk, så alle andre konsoller er stuet bort i benken atm. Endret 14. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Slik ser det ut hos meg for øyeblikket. Vi har samme ovn V2000 FTW! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Slik ser det ut hos meg akkurat nå. Har på mykje lys, Fear 2 er ganske så skummelt. Grunnen til at det er rotete er at vi skal flytte (dårleg unnskyldning) Lenke til kommentar
emveep Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Herlig klokke, Mala. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jess, akkurat lik den i ene scenen i Max Manus Endret 14. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Syntes virkelig litt synd på han som eier tv en til høyre, kontra han som eier den store sony tv'en. Blei litt, liten den til høyre, når man sammenligner. Hvordan går det når man spiller begge samtidig? Litt vanskelig å høre lyden til tv'en en spiller på eller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er det ein tredje tv og Mala? Mtp at det står 4 nextgen konsoller der. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Den fulle sannhet: Sony`en er min, Sharp`en hører til kameraten som bor med meg. Det samme med Eliten. Eg har 2 360`er, 1 Arcade samt ein backup unit som eg nylig utførte x-clamp fixen på,da den streiket. Operasjonen var velykket! Så da har de to kompisene over meg ein boks å spille på igjen, siden Eliten der ikkje leser spillene lenge ^^ PS3 er koblet opp mot min skjerm, men kan raskt byttes over til minstemann om vi ønsker det. Wii,PS2,DC + er lagt bort for øyeblikket for å bevare litt orden og ro rundt skjermene Vi har to stk CRT-skjermer tilgjengelig som vi kan bruke om det blir behov for det, men ikkje pokker om det blir eg som må sitte med ein slik ein. Angående lydproblemer, jo det kan vel kanskje bli litt forvirrende om vi spiller ulike spill, men uansett er det eg som kommer best ut av det siden eg kan koble boksen min opp til sourrounden ^_^ I tilfelle kan man jo bruke headsett om man vil ha litt fokus. Vi spillet mye online sammen med de over oss, så det gjør det ekstra intenst i COD5 når man kjenner taket rister over oss på ein evt. dårlig dag hehe. Endret 14. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jess, akkurat lik den i ene scenen i Max Manus Var det en vans-klokke med i max manus? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Haha! Altså det er ein Ikea klokke, med vans merke påklistret. Den I Max Manus var uten merke ja Lenke til kommentar
buzo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Her er noen bilder av mitt oppsett. Elektronikk: Panasonic TH-42PX81 42" plasma Denon et-eller-annet Receiver Philips 80 gb harddisk opptaker Playstation 3, 40gb, oppgradert til 250 gb Xbox 360 Elite Høyttalere: Bowers & Wilkins front Bowers & Wilkins senter (LCR S60) Gale dipole bakhøyttalere Velodyne 10" subwoofer Morrowind_FPS_Optimizer.static.v1.96.rar Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Tjo endelig fått tatt litt bilder. passa bra siden madammen rydda litt i dag. tatt med ræva mobil kamera da, så ikke forvent kvalitet. Stua, god sofan:) TV - Samsung q96 Speakers - Fronter Energy RC50 - Center - CC100 (har funnet for godt å mekke bakhøytallerne enda. de ligger p støver:P) X360 Arcade 60gb hardisk, Nin8bts, Ps3 40gb, Yamaha Rx-v 1900 litt spell og noen kurver med cder. bare andre siden av rommet, mest med for å få et inntrykk av helheten. dvd/bluray skap Blu-rays dvdhylla på soverommet. Pcen og rot. Spill hylle med Div spill, har en til med pc spill:) Glemte ta bilde av tven på soverommet. Har en 32" lg LCD der, en x360 arcade med 20gb hdd, ps2 og en gammel modda xbox(media center) Endret 18. februar 2009 av zell Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Pent, hvordan høyttalere er det der.. Pioneer? Og hvilken modell er den Yamahaen? Skal ligge opp bilder av mitt oppsett når centerkanalen min er i hus xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå