Gå til innhold

Post bilder av dine spill og konsoller

Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg skal også flytte, får svært rom med tv+pc+seng+kjøleskap. Det beste er at det er vinduer rundt nesten hele rommet, så jeg kan ligge uttafor å spille på sommern! Da blir det bilder, og lan i hagen.

Lenke til kommentar
Hille:

Hvor har du kjøpt de dvd hyllene?

Finner ikke noen gode hyller, og nå har man fylt alt av skuffer og kurver i hjemmet :p

360 grader bilde var insane :D

Jeg kjøpte hyllene på ikea.

BENNO 195,- http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/07305310

Hille:

Ai ai ai, dette var utrolig flott. og et flott gutterom!

Likte veldig godt tv bordet, dvd hyllene og oppsettet generelt.

Har da noen spørsmål:

Hvor har du kjøpt de rammene til plakatene? Jeg får ikke tak i så store rammer i butikkene rundt meg.

Hvor har du kjøpt dvd hyllene?

Igjen, flott, supert oppsett!

:)

Takker :}

Begge deler er kjøpt på ikea.

BENNO - 195,- http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/07305310

RESLIG 50x70cm - 98,- http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10094060

Hele oppsettet mitt kan sees her

Sykt fett oppsett, gutterom og, ja alt var fett!

Skal prøve å lage sånn 3D-greie.

Har du bilde av deg selv i taket? xD

haha, nei har ikke bilde der :p

Jeg slet med å få til taket når jeg drev å mekka 360 bildet. så jeg gav vel mer eller mindre opp.

Så slang jeg bare inn et bilde av meg selv der som "fyll".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

345727.jpeg

Slik ser det ut hos meg akkurat nå. Har på mykje lys, Fear 2 er ganske så skummelt.

Grunnen til at det er rotete er at vi skal flytte (dårleg unnskyldning)

Lenke til kommentar

Syntes virkelig litt synd på han som eier tv en til høyre, kontra han som eier den store sony tv'en.

Blei litt, liten den til høyre, når man sammenligner.

Hvordan går det når man spiller begge samtidig? Litt vanskelig å høre lyden til tv'en en spiller på eller? :)

Lenke til kommentar

Den fulle sannhet:

Sony`en er min, Sharp`en hører til kameraten som bor med meg. Det samme med Eliten. Eg har 2 360`er, 1 Arcade samt ein backup unit som eg nylig utførte x-clamp fixen på,da den streiket. Operasjonen var velykket! Så da har de to kompisene over meg ein boks å spille på igjen, siden Eliten der ikkje leser spillene lenge ^^ PS3 er koblet opp mot min skjerm, men kan raskt byttes over til minstemann om vi ønsker det. Wii,PS2,DC + er lagt bort for øyeblikket for å bevare litt orden og ro rundt skjermene :mellow:

Vi har to stk CRT-skjermer tilgjengelig som vi kan bruke om det blir behov for det, men ikkje pokker om det blir eg som må sitte med ein slik ein. Angående lydproblemer, jo det kan vel kanskje bli litt forvirrende om vi spiller ulike spill, men uansett er det eg som kommer best ut av det siden eg kan koble boksen min opp til sourrounden ^_^ I tilfelle kan man jo bruke headsett om man vil ha litt fokus.

Vi spillet mye online sammen med de over oss, så det gjør det ekstra intenst i COD5 når man kjenner taket rister over oss på ein evt. dårlig dag hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Tjo endelig fått tatt litt bilder. passa bra siden madammen rydda litt i dag.

tatt med ræva mobil kamera da, så ikke forvent kvalitet.

Stua, god sofan:)

348966.jpeg

TV - Samsung q96

Speakers - Fronter Energy RC50 - Center - CC100 (har funnet for godt å mekke bakhøytallerne enda. de ligger p støver:P)

348967.jpeg

X360 Arcade 60gb hardisk, Nin8bts, Ps3 40gb, Yamaha Rx-v 1900 litt spell og noen kurver med cder.

348969.jpeg

bare andre siden av rommet, mest med for å få et inntrykk av helheten. dvd/bluray skap

348970.jpeg

Blu-rays

348972.jpeg

dvdhylla på soverommet.

348973.jpeg

Pcen og rot.

348975.jpeg

Spill hylle med Div spill, har en til med pc spill:)

348976.jpeg

Glemte ta bilde av tven på soverommet. Har en 32" lg LCD der, en x360 arcade med 20gb hdd, ps2 og en gammel modda xbox(media center)

Endret av zell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...