Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Pent, Hille! Skulle ønske jeg fikk til å ta slike bilder selv! Digger plakatene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hele oppsettet mitt kan sees her Lot meg mest imponere over filmsamlingen din Har akkurat samme bildet på rommet fra For your eyes Only! hehe nice. Kjøpte den på Bond utstilling i London. Plakaten bare skrek til meg Pent, Hille! Skulle ønske jeg fikk til å ta slike bilder selv! Digger plakatene. takker. Er ganske enkelt i grunn. Tar bare litt tid å få det opp. Fin guide kan leses her Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 bilde jeg tok for et par uker siden med iPhonen: 46" Sony Bravia (kommer med navnet senere, husker det ikke i huet) og alle tre konsollene. Og LOTR figur Hele oppsettet mitt kan sees her Dritt fett tak Hvordan får du til 3D effekten? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hele oppsettet mitt kan sees her Dritt fett tak Hvordan får du til 3D effekten? hehe, takk. Fulgte denne guiden her http://www.panomundo.com/panos/howto/workflow_index.html Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hele oppsettet mitt kan sees her Dritt fett tak Hvordan får du til 3D effekten? hehe, takk. Fulgte denne guiden her http://www.panomundo.com/panos/howto/workflow_index.html Takk. Nå må jeg bare kjøpe det rare kameraet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hele oppsettet mitt kan sees her Dritt fett tak Hvordan får du til 3D effekten? hehe, takk. Fulgte denne guiden her http://www.panomundo.com/panos/howto/workflow_index.html Takk. Nå må jeg bare kjøpe det rare kameraet. neinei. du trenger ikke det fancy utstyret som er i guiden. Jeg improviserte veldig og tok bildene med mitt 400D og en vanlig tripod. Ble en del flere bilder da jeg ikke har fisheye. 36 bilder fordelt på 3 rader. Så har du et fint utgangspunkt. Lenke til kommentar
Recoiled Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hille: Hvor har du kjøpt de dvd hyllene? Finner ikke noen gode hyller, og nå har man fylt alt av skuffer og kurver i hjemmet 360 grader bilde var insane Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hille: Ai ai ai, dette var utrolig flott. og et flott gutterom! Likte veldig godt tv bordet, dvd hyllene og oppsettet generelt. Har da noen spørsmål: Hvor har du kjøpt de rammene til plakatene? Jeg får ikke tak i så store rammer i butikkene rundt meg. Hvor har du kjøpt dvd hyllene? Igjen, flott, supert oppsett! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 XBOX og Wii. Spillene mine ekke' mye å ta bilde av. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du har tronen for UBER annlegg! Gleder meg til og se om noen kan slå denne Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her er mitt oppsett Tv'en min 42'' Philips, Samsung BD spiller og 360 HDDVD spiller Litt div. spill og konsoller Noe av viktigste jeg eier, og ja alt er komplett! Alle 360-spillene, tror det er 59stk Har 2 til 360-kontroller, Live Vision, spill plakater, og 3 guitarer til 360 som jeg ikke gadd å ta bilde av. Lenke til kommentar
Recoiled Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her er min og fruen sin spille plass: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det var naise Reisu, men jeg har et intenst hatforhold til PC-bordet ditt ^_^ 1 Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Meget pent Reisu Enig angående PC-Bordet.. hehe Lenke til kommentar
Recoiled Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er totalt enig at pc bordet er hat, men desverre er det eneste som passer, og har plass til alt, som man ser på bildet er det rimelig fullpakka. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Skjul Her er min og fruen sin spille plass: Skikkelig fet stue du har der Reisu. Liker Star Wars sverden. Edit: La quoten i en spoiler. Vennligst unngå bildesitering! Endret 7. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Slik ser det ut hos meg for øyeblikket. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hele oppsettet mitt kan sees her Sykt fett oppsett, gutterom og, ja alt var fett! Skal prøve å lage sånn 3D-greie. Har du bilde av deg selv i taket? xD Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg har litt rotete og støvete rom, har ikke blitt vasket her siden jul tross alt. PlayStation 2 og 3. Wii og hjemmekinoanlegg fra SONY, tv fra Philips, 42''. En gammel Dell stasjonær pc og en laptop fra Dell, Inspiron 6000 heter den. Hyllene huser DVD'er og spill. Har ikke satt opp plakatene mine ennå, så briefer heller med de bildene jeg har bakpå døra istedet. Skjul Endret 7. februar 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå