Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skatter penger selv jeg også Poster bilder senere av spillsamlingen og specialutgavene jeg har! 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Må vel oppdatere bildene en dag. Fått en del DS, PSP også andre spill . Mye kult her Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Slenger opp et par bilder jeg også....tatt med iPad og det er så dårlig kvalitet så blir bare disse 2 til å starte med. Kommer med mer bilder når jeg får noe bedre å ta bilde med. Så her er hvor jeg sitter å spiller pc spill. Her står 68 PS3 spill,33 X360 spill, 130 blu-ray filmer og i overkant av 200 dvd filmer Og en pc som laster ned ting 24/7...... Endret 19. oktober 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg trodde du hadde mere spill en det der LarZen. Jeg trodde du hadde rundt 300 spill i samlingen din. Men da tok jeg feil Har over 400 spill jeg Skal poste bilder av de viktigste spillene senere med mitt nye mobilkamera Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg trodde du hadde mere spill en det der LarZen. Jeg trodde du hadde rundt 300 spill i samlingen din. Men da tok jeg feil Har over 400 spill jeg Skal poste bilder av de viktigste spillene senere med mitt nye mobilkamera Nei så mange har jeg nok ikke, har ganske mange pc spill også men så mye som 300 er jeg nok laaaaangt ifra. Ja du får poste bilder av samlingen din så vi får se galskapen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ordnet noe større bilde til min spill krok... Kjekke karen på siden der er meg, liker meg på side linja i skyggen... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ordnet noe større bilde til min spill krok... Kjekke karen på siden der er meg, liker meg på side linja i skyggen... det der kaller jeg et mannlig oppsett. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har dessverre ikke noe bilde av oppsettet, men jeg kan poste bilde av samlingene til meg, naboen og venninna våres: Vi er langt ifra de største samlerne, MEN vi har noen UNIKE collectable items, som f.eks Super Mario Bros 1 på spansk, fransk og italiensk. Den vi er MEST fornøyd med er dog 2 ting: Det ene er en uåpnet NES-pakke fra 1987. Den er seglet med Nintendo-merket. Det er den originale, altså. Det andre er en Super NES-TV. Det er rett og slett en TV med innebygd SNES! Du kan dog ikke bruke vanlige SNES-kontrollere på denne da den krever spesielle kontrollere. Du plugger ganske enkelt kasetten til SNES oppå TV'en også er du good to go. En heftig 14" TV.. Heh. Vi har i tillegg til overnevnte alle fargevarianter av N64-kontrollene, inkl. sjeldne varianter som neongrønn og gull. Men ja, selv om vi har en liten kolleksjon, så har vi fortsatt veldig mye som vi mangler... 6 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Der var det mye pent very niice Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Har gjort en del forandringer med gamingbunkeren min. Det er som er nytt er en TVbenk og en hjemmekino som heter Samsung HT-D6750W. PS Vita ble også skaffet sist uke og det eneste som mangler er en 2TB harddisk som skal stå til venstre fra tven, ipod som skal oppi cradlen sin. Men den glemte jeg å legge oppi før jeg tok et bilde Håper dere vil nyte disse bildene! Her har du de viktigste konsollene samlet Her har du en annen benk med de eldre konsollene, er ikke helt ferdig her å stille disse ut, det ser man på GBA spillene ligger strødd rundt! Første del av den hyllene mine av spillene: Andre del av hyllene kommer her: Det mangler enda flere spill av Xbox 360, PC (har en del spill på Steam) Wii, GameCube, PS2, Sega Dreamcast, PS1, Vita, PSP å mye mer samt mine 23 Collectors Editions jeg har i samlingen Samt mine håndholdte konsoller mangler i disse bildene som DSi XL, DS Lite, GBA, GBC osv. Endret 29. februar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fra hva jeg husker av tidligere bilder du har lagt ut, ser det ut som det er lite ledninger som ligger på kryss og tvers rundt omkring der nå. Ser mye ryddigere ut sånn ellers også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg tok fram min Xbox 360 Gears Of War 320GB, samt 2TB HDD fra Western Digital og Nintendo Wii fordi jeg synes disse 2 konsollene passer best å stå på høykant Her har du bilde av vesntre side av TVen. Fikk også den 3DS standen som fulgte med i Kid Icarus Uprising, passet ypperlig til oppsettet! Bilde fra min høyre side av tven Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Flott ikea benk bedre visuelt intrykk vist du har hatt sentere høytaleren lengre ned Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Da må jeg ha den inni tvbenken og det synes jeg ikke ser så bra ut. Der den står er det kun 10 millimeter som skiller fra selve benken fra TV standen. Var det bare IKEA benken du likte Testa det ut men da må Wii sensoren vekk og da viser det mer av mine ledninger som jeg gjør alt jeg kan for å skjule hehe. Endret 14. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Var veldig stilrent, flott å se at flere setter pris på ryddig opsett med gjennomført stil. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Noen flere som vil laste opp bilder? Jeg setter stor pris på det, synes det er gøy og se hva andre har som oppsett. Mange jeg har sett om tiden har som regel en 24" på kontoret og spiller. Bring it on! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Ok, strengt tatt er det ikke mitt oppsett, men syntes det var så stilig at det måtte vises. Kanskje det kan være noe å prøve seg på for Toman som har så mange konsoller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå