Gå til innhold

Post bilder av dine spill og konsoller

Alinoe

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Slenger opp et par bilder jeg også....tatt med iPad og det er så dårlig kvalitet så blir bare disse 2 til å starte med. Kommer med mer bilder når jeg får noe bedre å ta bilde med.

Så her er hvor jeg sitter å spiller pc spill.

post-5372-0-29320700-1319063172_thumb.jpg

Her står 68 PS3 spill,33 X360 spill, 130 blu-ray filmer og i overkant av 200 dvd filmer :)

Og en pc som laster ned ting 24/7...... ph34r.gif

post-5372-0-45843700-1319063440_thumb.jpg

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg trodde du hadde mere spill en det der LarZen. Jeg trodde du hadde rundt 300 spill i samlingen din. Men da tok jeg feil :thumbup:

Har over 400 spill jeg

Skal poste bilder av de viktigste spillene senere med mitt nye mobilkamera :p

Nei så mange har jeg nok ikke, har ganske mange pc spill også men så mye som 300 er jeg nok laaaaangt ifra.

Ja du får poste bilder av samlingen din så vi får se galskapen dribble.gif

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke noe bilde av oppsettet, men jeg kan poste bilde av samlingene til meg, naboen og venninna våres:

samling1.jpg

samling2.jpg

samling3.jpg

Vi er langt ifra de største samlerne, MEN vi har noen UNIKE collectable items, som f.eks Super Mario Bros 1 på spansk, fransk og italiensk. Den vi er MEST fornøyd med er dog 2 ting: Det ene er en uåpnet NES-pakke fra 1987. Den er seglet med Nintendo-merket. Det er den originale, altså. Det andre er en Super NES-TV. Det er rett og slett en TV med innebygd SNES! Du kan dog ikke bruke vanlige SNES-kontrollere på denne da den krever spesielle kontrollere. Du plugger ganske enkelt kasetten til SNES oppå TV'en også er du good to go. En heftig 14" TV.. Heh. Vi har i tillegg til overnevnte alle fargevarianter av N64-kontrollene, inkl. sjeldne varianter som neongrønn og gull.

Men ja, selv om vi har en liten kolleksjon, så har vi fortsatt veldig mye som vi mangler...

• Liker 6
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Har gjort en del forandringer med gamingbunkeren min. Det er som er nytt er en TVbenk og en hjemmekino som heter Samsung HT-D6750W. PS Vita ble også skaffet sist uke og det eneste som mangler er en 2TB harddisk som skal stå til venstre fra tven, ipod som skal oppi cradlen sin. Men den glemte jeg å legge oppi før jeg tok et bilde :p

Håper dere vil nyte disse bildene!

37628.jpg

Her har du de viktigste konsollene samlet

37627.jpg

Her har du en annen benk med de eldre konsollene, er ikke helt ferdig her å stille disse ut, det ser man på GBA spillene :p ligger strødd rundt!

37630.jpg

Første del av den hyllene mine av spillene:

37634.jpg

Andre del av hyllene kommer her:

37635.jpg

Det mangler enda flere spill av Xbox 360, PC (har en del spill på Steam) Wii, GameCube, PS2, Sega Dreamcast, PS1, Vita, PSP å mye mer samt mine 23 Collectors Editions jeg har i samlingen :)

Samt mine håndholdte konsoller mangler i disse bildene som DSi XL, DS Lite, GBA, GBC osv.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg tok fram min Xbox 360 Gears Of War 320GB, samt 2TB HDD fra Western Digital og Nintendo Wii fordi jeg synes disse 2 konsollene passer best å stå på høykant :)

39552.jpg

Her har du bilde av vesntre side av TVen. Fikk også den 3DS standen som fulgte med i Kid Icarus Uprising, passet ypperlig til oppsettet!

39553.jpg

Bilde fra min høyre side av tven

39554.jpg

Lenke til kommentar

Da må jeg ha den inni tvbenken og det synes jeg ikke ser så bra ut. Der den står er det kun 10 millimeter som skiller fra selve benken fra TV standen. Var det bare IKEA benken du likte :p

Testa det ut men da må Wii sensoren vekk og da viser det mer av mine ledninger som jeg gjør alt jeg kan for å skjule hehe.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...