Gå til innhold

Post bilder av dine spill og konsoller

Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

argh...Mangler kabel til videokameraet mitt til pcn..Så jeg får ikke redigert og lastet den opp på nettet før jeg rydder rommet (i morgen) og finner den frem :< Håper ikke folk har noe imot at jeg har tatt meg tiden til å snakke litt om spillene jeg har heller :/

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bare filma kjapt for en kamerat inatt. tenkte jeg kunne legge den ut her.

klipsch rf63 - yamaha v3900 - panasonic px70 42 tommer - Svs pc12-plus

Ser bra ut detta! Men hvorfor har du tv så langt opp på veggen? Blir ikke det slitsomt i lengden? For å ikke snakke om noe dårlig innsyns vinkel på bilde...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Videoen lyver litt. står i bra høyde, er ikke noe bøying av nakke ;) Bildet er selvsagt ikke spot on i øye høyde, men funker helt fint :) mer komfertabelt å ha den der, enn lengre ned. Sikkert en smak og behag situasjon :)

Endret av Barliman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.youtube.com/watch?v=Ggqu0j1WroM

Introen på youtube:

"Here is a new upgraded version of my gamerroom, version 2.0

The film starts with the camera a new angel, a new twist, only one of the many upgrades Ive done with version 2.0 :)

Enjoy!!"

Da har jeg fått laget en ny film fra gamerrommet. Fikk også lagt ut HD versjon av denne viss det er ønskelig å se det slik det er ment for å bli sett hehe....

Jeg er ihvertfall super fornøyd med alt det jeg har :), kan det bli bedre :p

Watch and enjoy :)

Endret av Toman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint oppsett det der. Har tatt noen bilder av leiligheten i dag. De svarte hyllene i stua er fylt opp med DVD'er og Blu-Ray. Jeg skal begynne og samle Blu-Ray fra nå av. I de tre hyllene på soverommet er spillene mine. PS3, PS2, PS, Wii, GameCube, PC, DS, PSP og Xbox 360. I hylla der er også CD'ene mine. Jeg har også N64 og spillene til den, men de ligger hjemme. Samme med GameBoyAdvance spillene og GameBoy Color spillene og de to håndholdte konsollene. Jeg har også den gamle gråe DS'en, den ligger også hjemme. Jeg har ikke tatt bilde av DS Lite og PSP. Jeg har den første PSP'en og den første PS2'en som kom. Den svarte Wii'en og en 60 GB PS3. Det er også bilde av anlegget mitt. Ikke noe hardcore greier. Link til anlegget skal ligge i profilen min, i "om meg". Regner med at den linken fortsatt funker. Vanlig dekoder fra GET, GET suger btw. Jeg har vel 30 kanaler elns. Greit nok. Fortsatt et par ting som mangler og trenger å fikses på. Dolokket er det en sprekk i, så det må byttes og mangler gardiner på badet, kjøkkenet og soverommet. Vinduet på soverommet må byttes. En lysbryter i gangen må fikses på og fjøla på kjøkkenet må pusses før den kan brukes og den kjøkkenvifta må også fikses på. Så det er en del ting ja. Vi måtte male over alle rommene og takene, fordi det så helt jævlig ut. Kan ikke forvente annet en det når leiligheten er laget på slutten av 80-tallet. En så gammel leilighet kan ikke forventes og se bedre ut enn dette.

Lenke til kommentar

Får vel slenge meg på (og se om jeg presterer å poste et bilde:p )

Hylla med spill står til venstre rett over tv'en (aka - the shrine)

Svart wii, ps3, 360 slim og get hd pvr :)

Og den uberkule tournament edition S fightstick fra MadCatz!

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...