Andzel Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Bare command & Conquer ja, det ekke riktig pga er ikke det første spillet Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det står jo på den Kan ikke du vise oss hjemmebrent apparatet ditt a Lakus? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 argh...Mangler kabel til videokameraet mitt til pcn..Så jeg får ikke redigert og lastet den opp på nettet før jeg rydder rommet (i morgen) og finner den frem :< Håper ikke folk har noe imot at jeg har tatt meg tiden til å snakke litt om spillene jeg har heller :/ Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg må bare vise fram:P Eneste i verden hittil som er kjent: Signert av EA og Westwood folkene. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Legg den ut på ebay å bli rik Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hehe, tror ikke jeg gidder det:P Passer så bra til min samling Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Bare filma kjapt for en kamerat inatt. tenkte jeg kunne legge den ut her. klipsch rf63 - yamaha v3900 - panasonic px70 42 tommer - Svs pc12-plus Endret 13. juli 2010 av Barliman Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Bare filma kjapt for en kamerat inatt. tenkte jeg kunne legge den ut her. klipsch rf63 - yamaha v3900 - panasonic px70 42 tommer - Svs pc12-plus Ser bra ut detta! Men hvorfor har du tv så langt opp på veggen? Blir ikke det slitsomt i lengden? For å ikke snakke om noe dårlig innsyns vinkel på bilde... Endret 13. juli 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Videoen lyver litt. står i bra høyde, er ikke noe bøying av nakke Bildet er selvsagt ikke spot on i øye høyde, men funker helt fint mer komfertabelt å ha den der, enn lengre ned. Sikkert en smak og behag situasjon Endret 13. juli 2010 av Barliman Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Reagerte også på at TVen satt utruleg høgt. Kan ikkje væra bra for støttemusklaturen i nakken. Men kan jo væra at TV-benken din er særs lav - og at dette gir intrykk av at TV heng høgt. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Ggqu0j1WroM Introen på youtube: "Here is a new upgraded version of my gamerroom, version 2.0 The film starts with the camera a new angel, a new twist, only one of the many upgrades Ive done with version 2.0 Enjoy!!" Da har jeg fått laget en ny film fra gamerrommet. Fikk også lagt ut HD versjon av denne viss det er ønskelig å se det slik det er ment for å bli sett hehe.... Jeg er ihvertfall super fornøyd med alt det jeg har , kan det bli bedre Watch and enjoy Endret 3. august 2010 av Toman 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fint oppsett det der. Har tatt noen bilder av leiligheten i dag. De svarte hyllene i stua er fylt opp med DVD'er og Blu-Ray. Jeg skal begynne og samle Blu-Ray fra nå av. I de tre hyllene på soverommet er spillene mine. PS3, PS2, PS, Wii, GameCube, PC, DS, PSP og Xbox 360. I hylla der er også CD'ene mine. Jeg har også N64 og spillene til den, men de ligger hjemme. Samme med GameBoyAdvance spillene og GameBoy Color spillene og de to håndholdte konsollene. Jeg har også den gamle gråe DS'en, den ligger også hjemme. Jeg har ikke tatt bilde av DS Lite og PSP. Jeg har den første PSP'en og den første PS2'en som kom. Den svarte Wii'en og en 60 GB PS3. Det er også bilde av anlegget mitt. Ikke noe hardcore greier. Link til anlegget skal ligge i profilen min, i "om meg". Regner med at den linken fortsatt funker. Vanlig dekoder fra GET, GET suger btw. Jeg har vel 30 kanaler elns. Greit nok. Fortsatt et par ting som mangler og trenger å fikses på. Dolokket er det en sprekk i, så det må byttes og mangler gardiner på badet, kjøkkenet og soverommet. Vinduet på soverommet må byttes. En lysbryter i gangen må fikses på og fjøla på kjøkkenet må pusses før den kan brukes og den kjøkkenvifta må også fikses på. Så det er en del ting ja. Vi måtte male over alle rommene og takene, fordi det så helt jævlig ut. Kan ikke forvente annet en det når leiligheten er laget på slutten av 80-tallet. En så gammel leilighet kan ikke forventes og se bedre ut enn dette. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det så veldig pent og ryddig ut Cloudemyx. Også har du samme kontorstol som jeg har B) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Digg,digg digg til dere begge! Ambilight er kongen, og kåken din ser rimelig clean ut Cloud Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Den er ganske bra ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg har alltid hatt lyst til å ha det slik du har det, Cloudemyx! Lyst, ryddig og med flotte muligheter for spilling uten at det dominerer rommet. Innmari stilig ellers også. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Likte veldig god hylla som du har i bilde nr 5 cloud,. Ser ut som det er der du har DVD samligna dog. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ja, det er DVD og Blu-Ray samlinga dessverre. Hadde vært noe om det var spillsamlinga! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Får vel slenge meg på (og se om jeg presterer å poste et bilde:p ) Hylla med spill står til venstre rett over tv'en (aka - the shrine) Svart wii, ps3, 360 slim og get hd pvr Og den uberkule tournament edition S fightstick fra MadCatz! Endret 4. august 2010 av Gorzun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå