Gå til innhold

Post bilder av dine spill og konsoller


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger opp 3 nye bilder, da jeg endelig har fått opp lerretet og projektoren som jeg har ventet lenge på :D

Skal bli utrolig morro å prøve spillene på nytt nå (gått fra 46" TV -> 92" lerret) B)

Til de som vil ha specs, så er dette: Stewart 92" Firehawk lerret, + Mitsubishi HC3800 DLP projektor

pga innkjøp av overnevnte har jeg ikke noe å bidra med på spill siden :(

Men det kommer neste gang!

maps.zip

Screens.ace

 

Lenke til kommentar

Og laptopen ligger i samme vinkel som resten av bygda. Fantastisk gjennomført.

Laptopen er det eneste her inne som ligger vannrett.

 

Skulle gjerne hatt den tv-benken/reolen der Laland, veldig praktisk. Men finner ikke noen som rommer en 42" flatskjerm. :(

 

Den heter BONDE og finnes på Ikea. Du kan kjøpe den uten hyllene over TVen også. Rommet TVen står i måler 142*70*37cm i bredde, høyde og dybde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:blush: Outlive? Aldri hørt om aldri prøvd det du. Jeg må nesten se igjennom alle bildene igjen. Jeg husker iallefall at jeg tenkte flere ganger at det spillet har jeg ikke prøvd.

 

Jeg hadde faktisk noen av de Game & Watch spillene. Arvet de av onkelen min. Nå ligger de på loftet tror jeg. Så flere spill der jeg ikke har spilt og noen har jeg ikke hørt om. Du er vel litt eldre enn meg tenker jeg?

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Outlive er et fantastisk RTS spill. Sikkelig vanskelig, men utrolig kult! Fant det på en demo disc og etter det kjøpte jeg det og har vært hekta på det siden den dagen det kom ut i butikken. Det kom ut i March 30, 2001.

 

Kan lese litt mer om spillet her: Det har jeg skrevet for lenge siden på en annen side, skal anmelde det en gang :p.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

Kanskje det er noen av dere som har prøvd Outlive spillet her til PC?

 

Spillet handler i hvert fall om menneskeheten og roboter. Spillet starter i 17. April 2035, da man starter prosjektet \"World Council\".

 

Spillet heter Outlive ettersom det var et rom- prosjektet angående å finne resources andre steder på andre planeter og for å lage et kart over universet.

 

Det er Continuum Entertainment som har laget spillet og de er kjent med andre spill som: No Limite, Othello også videre.

 

Spillet kom ut i 2001 og har bra grafikk til å være et 2D spill ifra den tiden. Spillet har bare to sider med hele 25 tropper. Som eksempel: Gatherer, Rocket launcher, Transporter, Vampire, Apocalypse , Twister og mange andre kule ting.

 

Vil du teste spillet lovlig så last ned en demo her:

 

http://www.fileplanet.com/59401/0/0/0/1/section/Demos

 

Liker du spillet så løp og kjøp.

 

"-Glemte å skrive at spillet er veldig vanskelig og du må tenke hele tiden på hva AI gjør mot deg. Den lærer av dem sine feil. Du kan bruke flere timer på et oppdrag så her er det bare å sette seg ned når man har god tid. :)

 

Jeg elsker spillet siden det kom og spiller det i dags dato. *-

 

 

 

Edit: Jeg glemte jeg er 19 år og blir 20 år i år. :p Så veit ikke hvor gammel du er?

Endret av Anderwin
Lenke til kommentar

husker jeg hadde en mikke og donald game and watch og en skipperen game and watch. Og ett skipern spill som var knøtt lite men hadde samme type grafikk stil som game and watch :/ Får snart ta å lage en film av skapet mitt her med 60% av spill samlinga mi :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...