Lakus Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Og laptopen ligger i samme vinkel som resten av bygda. Fantastisk gjennomført. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Skulle gjerne hatt den tv-benken/reolen der Laland, veldig praktisk. Men finner ikke noen som rommer en 42" flatskjerm. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Slenger opp 3 nye bilder, da jeg endelig har fått opp lerretet og projektoren som jeg har ventet lenge på Skal bli utrolig morro å prøve spillene på nytt nå (gått fra 46" TV -> 92" lerret) B) Til de som vil ha specs, så er dette: Stewart 92" Firehawk lerret, + Mitsubishi HC3800 DLP projektor pga innkjøp av overnevnte har jeg ikke noe å bidra med på spill siden Men det kommer neste gang! maps.zip Screens.ace Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Og laptopen ligger i samme vinkel som resten av bygda. Fantastisk gjennomført. Laptopen er det eneste her inne som ligger vannrett. Skulle gjerne hatt den tv-benken/reolen der Laland, veldig praktisk. Men finner ikke noen som rommer en 42" flatskjerm. Den heter BONDE og finnes på Ikea. Du kan kjøpe den uten hyllene over TVen også. Rommet TVen står i måler 142*70*37cm i bredde, høyde og dybde. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sjekk denne tråden angående mine spill osv: http://www.assemblergames.com/forums/showthread.php?t=27252 Er for mange bilder enn jeg får lov å poste på Gamer.no Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg finner ikke igjen kjeven min <_< Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sjekk denne tråden angående mine spill osv: http://www.assemblergames.com/forums/showthread.php?t=27252 Er for mange bilder enn jeg får lov å poste på Gamer.no Pen samling det der. B) I have over 150 DVDs to Hah! Jeg har over 400. Er du rik eller noe? ( ) Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 hehe, bruker ikke peng på DVDer Rik jeg nei, fattig som bare faen Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Men i utg.punktet hadde du vert rik Men ja..djiises for en samling Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ja, i utgangspunktet hadde jeg vel vært rik ja xD Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Mange spill der jeg aldri har prøvd og knapt hørt om. Dødsmisunnelig for det. Jeg skulle ønske jeg hadde penger til en stor samlig ting og tang jeg også. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hehe, hvem spill er det du ikke har hørt om eller knpt prøvd? Har du prøvd Outlive? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Outlive? Aldri hørt om aldri prøvd det du. Jeg må nesten se igjennom alle bildene igjen. Jeg husker iallefall at jeg tenkte flere ganger at det spillet har jeg ikke prøvd. Jeg hadde faktisk noen av de Game & Watch spillene. Arvet de av onkelen min. Nå ligger de på loftet tror jeg. Så flere spill der jeg ikke har spilt og noen har jeg ikke hørt om. Du er vel litt eldre enn meg tenker jeg? Endret 11. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Outlive er et fantastisk RTS spill. Sikkelig vanskelig, men utrolig kult! Fant det på en demo disc og etter det kjøpte jeg det og har vært hekta på det siden den dagen det kom ut i butikken. Det kom ut i March 30, 2001. Kan lese litt mer om spillet her: Det har jeg skrevet for lenge siden på en annen side, skal anmelde det en gang . Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Kanskje det er noen av dere som har prøvd Outlive spillet her til PC? Spillet handler i hvert fall om menneskeheten og roboter. Spillet starter i 17. April 2035, da man starter prosjektet \"World Council\". Spillet heter Outlive ettersom det var et rom- prosjektet angående å finne resources andre steder på andre planeter og for å lage et kart over universet. Det er Continuum Entertainment som har laget spillet og de er kjent med andre spill som: No Limite, Othello også videre. Spillet kom ut i 2001 og har bra grafikk til å være et 2D spill ifra den tiden. Spillet har bare to sider med hele 25 tropper. Som eksempel: Gatherer, Rocket launcher, Transporter, Vampire, Apocalypse , Twister og mange andre kule ting. Vil du teste spillet lovlig så last ned en demo her: http://www.fileplanet.com/59401/0/0/0/1/section/Demos Liker du spillet så løp og kjøp. "-Glemte å skrive at spillet er veldig vanskelig og du må tenke hele tiden på hva AI gjør mot deg. Den lærer av dem sine feil. Du kan bruke flere timer på et oppdrag så her er det bare å sette seg ned når man har god tid. Jeg elsker spillet siden det kom og spiller det i dags dato. *- Edit: Jeg glemte jeg er 19 år og blir 20 år i år. Så veit ikke hvor gammel du er? Endret 11. mai 2010 av Anderwin Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg blir 21. Jeg bare antok at du var eldre enn meg siden du hadde så mange gamle spill, som nesten ikke er å få tak i lenger. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hehe, hva slags gamle spill er det du nevner da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Mange av de jeg antar er pc spill og noen av de gamle PS1 spillene. Jeg hadde bare N64, så jeg kjente ikke igjen så mange av de på PS1. Kjente igjen iallefall alle av de nyere spillene. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 husker jeg hadde en mikke og donald game and watch og en skipperen game and watch. Og ett skipern spill som var knøtt lite men hadde samme type grafikk stil som game and watch :/ Får snart ta å lage en film av skapet mitt her med 60% av spill samlinga mi :/ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Sjekk denne tråden angående mine spill osv: http://www.assemblergames.com/forums/showthread.php?t=27252 Er for mange bilder enn jeg får lov å poste på Gamer.no Har du tid til å spille alle de spillene? Liker du westwood sine C&C spill eller ? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Gjør det ta å film din spill samling Jikla, sikkert større enn min . Jeg liker ikke C&C spillene Hvor får du det ifra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå