Gå til innhold

Post bilder av dine spill og konsoller


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg blir litt skeptisk når jeg leser om dårlige responstider på skjermer jeg egentlig har lyst på da jeg tross alt bruker dem mer til spilling enn noe annet. På den positive siden holder jo lommeboka mi seg glad, da den kan holde seg trygt lukket i en god stund fremover ser det ut som.

W4500, så det er komt nye serier etter denne. Responstiden på skjermen er ingen problemer. Mala nevner clouding og det kan jeg si er tilstede, ikke så ille som de verste tilfellene jeg har sett, det sies også at enkelte panel av samme modell kan ha større problemer enn andre, mitt er et av de bra, og med kalibreringsinstillinger jeg fant på nett skal det mye til for å se det. Hvis jeg greier å få det bekmørkt i rommet kan jeg se at det er litt gråere i høyre og venstre hjørne på toppen av skjermen, men det er ingenting imot slik det så ut før jeg kalibrerte det. Jeg kan ikke av hele mitt hjerte si at jeg anbefaler TV'en jeg har, men jeg er ganske pirkete også, så det kan være det plager andre mindre enn meg, men jeg har aldri hatt noen på besøk som har greid å legge merke til det. Det blir nok ny TV om noen år men hittil er jeg fornøyd. Klarheten på bildet er noe få skjermer jeg har sett kan konkurrere med, langt bedre enn naboen min sin Kuro som dog har dønn sortnivå, så sliter den med kornete bilde, ihvertfall sammenlignet med Bravia. Det nytter desverre ikke å gå i butikker og sammenligne disse skjermene, de må kalibreres før man virkelig får se hva som lever i skjermen. Du bør høre med noen som har erfaringer med W5500 skjermen, for etter jeg kjøpte min så gadd jeg ikke følge med på utviklingen lengre :)

Lenke til kommentar

Fornøyd med de?

 

Ja, veldig varm og fin lyd og oppløsningen og detaljene sitter som de skal.

Stor oppgradering fra det jeg hadde. Center er på vei i samme serie og det blir vel nye bak høyttalere også snart.

 

Bra front høyttalere du har der ja :)

Regner med du er fornøyd med de.

 

Kjører du 2.1?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Fornøyd med de?

 

Ja, veldig varm og fin lyd og oppløsningen og detaljene sitter som de skal.

Stor oppgradering fra det jeg hadde. Center er på vei i samme serie og det blir vel nye bak høyttalere også snart.

 

Bra front høyttalere du har der ja :)

Regner med du er fornøyd med de.

 

Kjører du 2.1?

Nei det er bare 2.0 :)

 

Men sub blir det neste, øverste i Nautilus serien da tenkte jeg, men det er mye annet som må prioriteres så sparingen til den tar sin tid :)

 

Ja jeg har stor respekt for de høytalerene du har der, meget fine, og de har de særtrekkene jeg liker :) Gleder meg til å se hvordan anlegget ditt utvikler seg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413

tenkte å legge ut min stue også i samme slengen... men når jeg prøver å "vedlegge" en fil/bilde, så får jeg bare opp "feil ingen fil ble markert for opplasting"...

 

gjør jeg noe feil?

Lenke til kommentar

Nei det er bare 2.0 :)

 

Men sub blir det neste, øverste i Nautilus serien da tenkte jeg, men det er mye annet som må prioriteres så sparingen til den tar sin tid :)

 

Ja jeg har stor respekt for de høytalerene du har der, meget fine, og de har de særtrekkene jeg liker :) Gleder meg til å se hvordan anlegget ditt utvikler seg.

 

Veldig fornøyd med utseende på disse høyttalerene og jeg måtte ha noe som stod i stil til stua (samboeren ville ikke likt det ellers)

Har kalibert lyden, stilt inn riktig fase og selv 4.1 høres det fantastisk ut. Gleder meg til å få centeren på plass slik frontpartiet er komplett.

Tror du får mere glede i spill om du har surround. Skaff noen små søte hvite bak høyttalere som er diskre.

Selv går jeg for 7.1 eller 7.2 med tiden, men det blir vel ikke før dedikert kinorom er på plass.

 

God Jul! :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Nei det er bare 2.0 :)

 

Men sub blir det neste, øverste i Nautilus serien da tenkte jeg, men det er mye annet som må prioriteres så sparingen til den tar sin tid :)

 

Ja jeg har stor respekt for de høytalerene du har der, meget fine, og de har de særtrekkene jeg liker :) Gleder meg til å se hvordan anlegget ditt utvikler seg.

 

Veldig fornøyd med utseende på disse høyttalerene og jeg måtte ha noe som stod i stil til stua (samboeren ville ikke likt det ellers)

Har kalibert lyden, stilt inn riktig fase og selv 4.1 høres det fantastisk ut. Gleder meg til å få centeren på plass slik frontpartiet er komplett.

Tror du får mere glede i spill om du har surround. Skaff noen små søte hvite bak høyttalere som er diskre.

Selv går jeg for 7.1 eller 7.2 med tiden, men det blir vel ikke før dedikert kinorom er på plass.

 

God Jul! :)

Ja det forslaget ditt er noe jeg vurderer, for planen er 5.1 i ren 8-serie, men i stuen min, og ihvertfall med sofaen jeg har nå så er bakhøytalere glemmesak inntil videre, ihvertfall i 8 serien, så å skaffe meg noen små høytalere bak er ikke dumt, så det blir nok det jeg gjør etterhvert, men for hver nye del som kommer inn i anlegget så er det et helvetes flyttesjau og ommøbelering for å få ting til å gå opp. Men det er gøy :) Hadde du noen slags effektforsterker?

Lenke til kommentar

Nei, ingen effektforsterker her. Har en Yamaha rx v2700 (Samme effekt som rx v 3900, 7x140watt)

Selv om disse høyttalerene er kjent for å kreve mye, så har jeg nok her mener jeg. Skal også bi-amp frontene for og se om det er noe og hente, men jeg er fornøyd slik det er nå.

Får se hva forsterkeren sier når center er på plass, evt også bak høyttalere.

Det vil nok se bra ut om du går for noen hvite små som bakhøyttalere utifra bildene dine.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

600576.jpeg

Tatt med blitz av, og har gjort en del forandringer.

 

600579.jpeg

Der er Nintendo hjørne mitt, vurderer å legge alt Nintendo inn i hyllene der med spill og lignende.

Nintendo Wii Black Limited Edition, Nintendo DS Lite Silver, Gameboy Advance SP og rosa Gameboy Color "lol rosa", de hadde ikke noen andre inne en den fargen" :p

 

600582.jpeg

 

Vet det er litt brifing men men, det som er der er PS3 Slim, Pioneer forsterker, Sony Ericsson Xperia X1, Playstation Portable, Xbox 360 Elite og Xbox :p

 

600583.jpeg

Mangler litt spill men har nesten ikke plass, er PS3, Wii, 360, Xbox og Gamecube spill der :p, må nesten finne meg en ny hylle soon :p

 

Mangler enda mer spill siden samlingen min vokser og vokser samtidig lommeboken blir mindre og mindre :p

Lenke til kommentar

Diverse021.jpg

 

 

Diverse022.jpg

 

Har også 2 bak høytalere. + en hylle som ikke er med her med ca 35 360 spill til, En wii som ikke står framme. Et kott med ps2 + 30 spill, Xbox med 20- 30 spill, ps1 med 20+ spill, Gamleste sega med en 20 spill ( ingen fungerende kontrollere), nes med et par spill... + en dreamcast jeg ikke helt vet hvor er....

 

Skal prøve å få noen skikkelige bilder etter vert....mobil biler nu.

Endret av Dimnar
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fornøyd med de?

 

Ja, veldig varm og fin lyd og oppløsningen og detaljene sitter som de skal.

Stor oppgradering fra det jeg hadde. Center er på vei i samme serie og det blir vel nye bak høyttalere også snart.

 

Bra front høyttalere du har der ja :)

Regner med du er fornøyd med de.

 

Kjører du 2.1?

 

Kjører også XTZ 99.26 på Yamaha (RX-V3800), og er storfornøyd! Har også 99.25 center, samt XTZ 89 (?) bak.

99.26 er bi-ampet fra Yamahaen, og blir supplert i de laveste frekvensene av en 99W12.

 

Blir nok ikke endringer i frontrekka på en stund! Men lurer på å bytte ut bakhøytalerene med noen litt mer estetiske etter jeg har flyttet inn i huset.

Lenke til kommentar

Ja, jeg blir litt skeptisk når jeg leser om dårlige responstider på skjermer jeg egentlig har lyst på da jeg tross alt bruker dem mer til spilling enn noe annet. På den positive siden holder jo lommeboka mi seg glad, da den kan holde seg trygt lukket i en god stund fremover ser det ut som.

 

Er ikke responstiden du må se på, men inputlag.

Mange av de nye TV'ene er skikkelig dårlige på dette. På film etc., har det ikke noe å si, men på spill kan det bety "liv og død" om det går noen millisekund fra du trykker på kontrollen til det faktisk skjer noe på skjermen ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

P1010561.jpg

 

Det er spillene plassert i en hylle i en splitter ny TV-hylle. Ganske fornøyd med den, selv om min 32" ser litt for liten ut!

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

P1010562.jpg

 

Hele oppsettet så blottet som det kan bli. Nederste skuff og konsolldeksel er åpent.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

P1010563.jpg

 

Med alt lukket.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

P1010564.jpg

 

Full kontroll med én skjult Xbox-ladekabel som ligger der permanent.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

P1010568.jpg

 

Inne ved Xboxen ligger en Xbox-formatert minnepinne og en temperaturmåler. Den har tålt noen timelange BF:BC2-sesjoner hittil.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

P1010567.jpg

 

Xbox-utstyr og fremtidig Natal-plassering.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

P1010566.jpg

 

Spesialutgaver. Den lange hvite er en rullegardin fra Ikea som er 160cm bred. Fungerer som lerret; tar nye bilder når den henger på plass.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

P1010565.jpg

 

Bor man i en bakke med hus man ha verktøyet i orden. For å sette kronen på verket så heter hele TV-settet BONDE.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...