nub_nutz Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 z5500 som "alle" har funker fjell til PS3 og gaming generellt altså Godt mulig sofaen er kjøpt på Living Wangen, kåken var stort sett ferdig møblert når eg flyttet inn hehe. Takker for komplimenter folkens ! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Living Wangen? Er da ingen Living som er på et sted Wangen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Litt mer enn bare spillehjørnet det her da, menmen. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Lakus, det er bra vi er enige om at Hamar Julebrus er og blir best. Men.. plastflaske? Håper det viser seg at det var det eneste de solgte, fordi det er jo ingenting som slår Hamar Julebrus på glassflaske Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Altså, jeg ville aldri funnet på å kjøpe julebrus i oktober, da det er for meg det samme som å gå en Biker-bar med bibelen i hånda og en overlegen holdning; farlig feil. Nei, jeg våknet rett og slett med en 1,5 liters plastflaske i kjøleskapet og regner med at det var mamma som hadde kjøpt den. Lillehammer og Hamars Julebrus på glassflaske er på førsteplass på en egen pall over den vanlige pallen. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nice video Lakus, kommentarene gjorde det gøy PS: Ønsker meg en Lakus i skapet Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ah... jeg gleder meg til å flytte ut, og starte på bar grunn. Er alt for mye dritt jeg aldri bruker på rommet mitt som jeg rett og slett ikke orker å rydde:_: Anyways, bilder: er 2 av hver høytaler ofc. Tatung et eller annet 32 tommer. kosta meg i underkant av 5k for en god stund sia. et kupp<3 Brütal Legend inc den 15! Har forresten mange fler Xbox 1 spill, men dette er det eneste jeg fortsatt spiller. Uncharted 1 & 2 inc den 14/15. har også en haug med hiphop-CD'er, men de skammer jeg meg over:/ PC games, Warrior Within er ikke avbildet, og BF2 har jeg mista:( DBZ<3 nr. 2 er forresten liggende på nattbordet atm DONALD! Her er mitt commandcenter^^ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Noe så konge Lakus, "9 Lakuser" jeg lo fryktelig mye av den!! og damn du har helt annerledes stemme iforhold man hører på Live Og nice Crib Endret 11. oktober 2009 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, jeg vet det. Mikrofonen og stemmen min sloss om hvem som skal komme igjennom på Live, og ettersom det er mikrofonen som bestemmer hvilke lyder som skal komme igjennom er det ikke alltid jeg høres like mye ut som meg selv. Men på den positive siden kan jeg manipulere mikrofonen litt til å høre skikkelig mannete ut. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nice lakus, godt å se du er miljøbevisst og sparer strøm i også da Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av stua mi har alle konsoller på utlån, men får de tilbake i neste uke, så får jeg ta bilde av spillsamlinga. bare slenger med noen bilder av tv, høyttalere, og htpc software Sweetspotten. Sweetspotten 2. Plot info fra filmen Bolt, med flags som viser oppløsning, studio, lydformat med mer. Med et trykk til høyre på fjernkontrollen vises trailer for filmen. Sweet. Ald i full hd ofcourse. TV + front høyttalere. Gammelt bilde. centeren er ikke på plass her Litt info om TV osv: Samsung 46 656 Yamaha ns-555 front Onkyo 706 reciever yamaha ns-c444 center samsung bakhøyttalere alt styres med fjernkontroll. Fks at htpcen slås på, automatisk kanalbytte. Når htpcen booter inn i linux, går den rett inn i htpc software, og jeg slipper tastatur og mus. Deilig. Endret 12. oktober 2009 av henrikrox Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Rett og slett nydelig henrikrox Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Veldig flott, uten tvil. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Litt mer enn bare spillehjørnet det her da, menmen. Så kjempefint det er hjemme hos deg. Hele stilen er veldig annerledes fra hva det er her hjemme. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Rett og slett nydelig henrikrox takker mala, du hadde et stillfult oppsett selv Rett og slett mye fint her inne Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Veldig fint og stilrent henrikrox! Er den sofaen forresten fra Jysk? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Veldig fint og stilrent henrikrox! Er den sofaen forresten fra Jysk? hehe ja, overraskende komfortabel og god kvalitet til å koste 3000 kr Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Stilig kåk, Lakus. Kudos for de slepne detaljene i doskåla i kjelleren. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Veldig fint og stilrent henrikrox! Er den sofaen forresten fra Jysk? hehe ja, overraskende komfortabel og god kvalitet til å koste 3000 kr Har samme sofa, og er helt enig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Stilig kåk, Lakus. Kudos for de slepne detaljene i doskåla i kjelleren. Ja, jeg synes de virkelig bandt hele rommet sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå