Error Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 *Sikle på Shaky's Rom* Jeg får vel komme med bilder av rommet mitt senere, når jeg gidder. Er dessverre veldig lite å skryte av på rommet mitt. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ny tv benk og nytt annlegg! Det falt for Logitech annlegget som alle her inne har! men er godt fornøyd, burde hatt 2 optiske innganger bare... starter med spill-hylla java.html Hylla over FFVII skal FFVII-AC complete komme om noen dager! Det er på vei fra play! venter også på Sephiroth sverdet masumane! Men det er på vei over havet! og er egentlig ikke helt sikker på hvor jeg skal ha det lengre.. Hengekøye forran tv'n er magisk! og er noe alle burde unne seg! Den er selvsagt lett å ta ned, dersom flere vil spille/se på film! En litt nærmere titt, Zelda Oot! CPUmark99.zip Kontrollere og ladere, 4* lader til ps3 er det beste kjøpet noen sinne! finner den på Dealextreme! for 22$ eller noe! Altfor mange plastikk gitarer.. startet med RB gitaren, møkka gitar, så kjøpte 2 stk som funket til både RB og GH3.. nå begynte den ene og bli ødelagt, så bestilte World Tour med gitar! Ellers ligger PSP'n og DS'n slengt rundt her ett sted.. tror de ligger i en bag.. Trommesettet ser man ledningen til.. den som går til høyre mot hengekøya, så du vet det.. Vanlig RB1 trommesett med mange timer bak seg! edit: ikke beste bildekvaliteten, men var ikke batteri på kameraet, og vet ikke hvor laderen er, så da ble det iphonen.. Hei, hvor kjøpte du den Wii-Mote ladestasjonen med nunchuck plass ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 La meg gjette, Dark Knight? Nice, tror jeg skal gjøre en omgjøring med tv-bordet mitt. Slik jeg har det nå er veldig amatør-ish. 360 bak flatskjermen til høyre og PS3`en oppe til venstre. Tenker at jeg kommer til å legge til et par bilder etter en oppryddning nå. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 I sofaen, irriterer stengrene til senga noe grusomt. :U Hva skal jeg gjøre...? Får snart ta noen bilder. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Her mitt nye oppsett som begynner å bygge seg til noe digg Det som er nytt er Pioneer forsterker, en dvdspiller, Sony Ericsson XPeria X1 mobil, Playstation 3 Slim, og 3 store høytalere. Dem veier ca 25kg pr stykk... Tror det neste blir en ny TV men det er lenge lenge til . Nå kan jeg velge om jeg skal bruke dem 3 store høytalerene til spilling eller hjemmekino, godt å ha mangen valgmuligheter kan man si Endret 19. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Fint oppsett, Toman Får slenge på noen bilder i kveld av rommet mitt. Endret 20. september 2009 av Mattulf Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av kroken min i den sammenheng at jeg har fått min nye skjerm idag. Som dere ser så er det mobilkamera. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har noen flere spill og, som er lånt bort. Samsung 40" M87, 40GB PS3, 360, Wii, NAD C315BEE, System Audio Jiffy høyttalere, og Santa Fe tv bord fra Jysk. Bilde.bmp.doc Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Villanden, hva heter det kabinettet der? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) HCG: Thermaltake Shark, tror jeg. Stort og romslig kabinett. Eneste minus er at hdd-kablene blir litt klemt hvis sidedøra står på. Derfor har jeg den av. Endret 23. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Shark stemmer det Hadde det tidligere som PC-gamer eg også Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hmm, madammen påstår å ha kjøpt en reol med plass til alle spillene og DvDene mine til vi flytter, stemmer dette vil det nok komme et par bilder fra denne fronten også. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Et knippe bilder fra nye kåken Philips PFL9603 47" 1080p m.Ambilight, en TV eg er svært fornøyd med. Ambilight i relativt mørkt rom, med blitz dog. Herlig å ligge slaktet å spiller på den utstikkeren der. Gaming og matlaging går no hånd i hånd ettersom det er sammenslått kjøkken og stur Wii`er på utlån, og de andre konsollene mine er pakket ned for øyeblikket. Det mest av spill, og en liten del av filmer/serier (mye ligger enda i ekser etter flyttingen) Endret 29. september 2009 av Mala Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kjempefint. Ryddig, lyst og enkelt!^_^ Skulle hatt et bilde av spillene dine og da. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan vel alltids fiksest Var bare litt mindre ryddig der under bilde sekvensen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 nice oppsett mala rå tv btw! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det Logitech Z5500 du bruker? Hvordan fungerer dette sorrundanlegget med ps3'en? Flott oppsett må nevnes, lyst flott og luftig. Skjønner at du koser deg med den deilige sofaen og det flotte oppsettet! Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sofaen kjøpt på Living Mala?? Har akkurat samme Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det Logitech Z5500 du bruker? Hvordan fungerer dette sorrundanlegget med ps3'en? Flott oppsett må nevnes, lyst flott og luftig. Skjønner at du koser deg med den deilige sofaen og det flotte oppsettet! Z5500 funker supert ps3en, den får virkelig ut kreftene under KZ2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå