Gå til innhold

Post bilder av dine spill og konsoller

Alinoe

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Ny tv benk og nytt annlegg! :) Det falt for Logitech annlegget som alle her inne har! :p men er godt fornøyd, burde hatt 2 optiske innganger bare...

starter med spill-hylla

java.html

Hylla over FFVII skal FFVII-AC complete komme om noen dager! Det er på vei fra play! :D

venter også på Sephiroth sverdet masumane! Men det er på vei over havet! og er egentlig ikke helt sikker på hvor jeg skal ha det lengre..

post-58-1098621731_thumb.jpg

post-17-1098621658_thumb.jpg

Hengekøye forran tv'n er magisk! og er noe alle burde unne seg! Den er selvsagt lett å ta ned, dersom flere vil spille/se på film!

En litt nærmere titt, Zelda Oot! :love:

CPUmark99.zip

Kontrollere og ladere, 4* lader til ps3 er det beste kjøpet noen sinne! finner den på Dealextreme! for 22$ eller noe!

Altfor mange plastikk gitarer.. startet med RB gitaren, møkka gitar, så kjøpte 2 stk som funket til både RB og GH3.. nå begynte den ene og bli ødelagt, så bestilte World Tour med gitar! :)

post-63-1098620686_thumb.jpg

Ellers ligger PSP'n og DS'n slengt rundt her ett sted.. tror de ligger i en bag.. Trommesettet ser man ledningen til.. den som går til høyre mot hengekøya, så du vet det.. Vanlig RB1 trommesett med mange timer bak seg! :)

edit: ikke beste bildekvaliteten, men var ikke batteri på kameraet, og vet ikke hvor laderen er, så da ble det iphonen..

Hei, hvor kjøpte du den Wii-Mote ladestasjonen med nunchuck plass ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her mitt nye oppsett som begynner å bygge seg til noe digg :)

491230.jpeg

491225.jpeg

491227.jpeg

491231.jpeg

Det som er nytt er Pioneer forsterker, en dvdspiller, Sony Ericsson XPeria X1 mobil, Playstation 3 Slim, og 3 store høytalere. Dem veier ca 25kg pr stykk... Tror det neste blir en ny TV men det er lenge lenge til :).

Nå kan jeg velge om jeg skal bruke dem 3 store høytalerene til spilling eller hjemmekino, godt å ha mangen valgmuligheter kan man si :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Et knippe bilder fra nye kåken smile.gif

Philips PFL9603 47" 1080p m.Ambilight, en TV eg er svært fornøyd med.

DSC02515.jpg

Ambilight i relativt mørkt rom, med blitz dog.

DSC02522.jpg

Herlig å ligge slaktet å spiller på den utstikkeren der.

DSC02519.jpg

Gaming og matlaging går no hånd i hånd ettersom det er sammenslått kjøkken og stur :p

DSC02521.jpg

Wii`er på utlån, og de andre konsollene mine er pakket ned for øyeblikket.

Det mest av spill, og en liten del av filmer/serier (mye ligger enda i ekser etter flyttingen)

DSC02526.jpg

DSC02528.jpg

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det Logitech Z5500 du bruker? Hvordan fungerer dette sorrundanlegget med ps3'en?

Flott oppsett må nevnes, lyst flott og luftig. Skjønner at du koser deg med den deilige sofaen og det flotte oppsettet!:)

Z5500 funker supert ps3en, den får virkelig ut kreftene under KZ2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...