Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her er posten for de som vil vite hva andre sitter og spiller på og med, og som vil vise frem sitt eget! Litt til å starte med: PS3 og 360 Arcade med HD DVD på en 40" Samsung: Spill og HD-filmer: Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bra at man får en slik tråd her også Har sett en del på den tråden som er på diskusjon.no. Skjønner ikke kordan så mange får råd til sånne syke TV'er og høytalere! Får kanskje sumlet meg til å ta et bilde en gang, men blir nesten flaut å ta bilde av den tjukke oldiss-TV'en Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Er ikke du 14 eller noe sånn? Som fjortenåring hadde jeg såvidt råd til å ha dame! Og jeg spanderte IKKE mye som fjortenåring! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tingen er at d faktisk er mange på min alder som har det. Har sett mange i tråden på diskusjon.no som er 14-15 år som har flatskjerm. Bortkjemte drittunger Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tingen er at d faktisk er mange på min alder som har det. Har sett mange i tråden på diskusjon.no som er 14-15 år som har flatskjerm. Bortkjemte drittunger Er vel ikke uvanlig å ha egen tv når man er 14-15 år? Jeg kjøpte meg en 32" HD-Ready LCD etter komfen min jeg. 7k kosta den :o Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Egen TV e ikke uvanlig, nei. Men å ha ''skikkelige'' TV med annlegg og slikt skjønner ikke eg kordan folk får råd til. Jeg skal også kjøpe real shit etter konfen. Men skulle hatt noe annet enn d dritet eg har no når Killzone 2 kommer ut Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe. Er ikke så hekta på lyd og sånt jeg, kan ikke så mye om det heller. Men når sant skal sies så kjøpte jeg meg en hjemmekinopakke for rundt 3k for et års tid sia. Gjør nytta si! Gaming i surround er jævlig fett. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Lyd gjør spillene helt fantastisk mye bedre. Kjøpte en slik liten rakker forrige uke: Det er en 10" sub fra Kef. Fantastisk med skikkelig bass. Sykt moro når det kommer emergence hole i Gears of war, eller når man fyrer av en panserschreck i call of duty. Skrudde opp lyden DRITHØYT i går og tømte et magasin i Far Cry 2. Roommaten skvatt så inn i helvete! Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sitter for det meste og spiller på PC'en, den takler alt av nye spill så langt. Intel Core 2 Quad 6600 - 2,4Ghz 4GB ram 650GB 2x Nvidia Geforce 9800GTX SLI 17" Fujuitsu Siemens Logitech z-200 eller no... Tv plassen.. Playstation 2 (låner PS3 av broderen innemellom) Blue-ray Spiller Dantax anlegg (to høytalere, CD-spiller og Forsterker) 42" Plasma fra Hitachi Beklager bilde kvalitene... Har en røten Nokia N80... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tingen er at d faktisk er mange på min alder som har det. Har sett mange i tråden på diskusjon.no som er 14-15 år som har flatskjerm. Bortkjemte drittunger Alinoe hvorfor ser du ikke hd filmene dine? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Godt at denne trådene er oppe å går igjen=) Skal prøve å få inn noen bilder i løpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flott tråd. Liker å sjå utvalget til andre. Sjølv har ikkje eg ein gong HD tv Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Alinoe hvorfor ser du ikke hd filmene dine? 2 grunner. 1. Da jeg fikk HD-DVD spilleren til 99,- gikk jeg litt overboard på det som var igjen av tilbud, og har som travel jusstudent ikke tid til å se film HELE tiden. 2. HD-DVD spilleren er litt fucked, den kutter både lyd og bilde i ca ett sekund av gangen med ujevne mellomrom. Microsoft skal fikse den, men har ikke sendt meg sånn eske ennå. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 bilde jeg tok for et par uker siden med iPhonen: 46" Sony Bravia (kommer med navnet senere, husker det ikke i huet) og alle tre konsollene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gamlest: Gammelt: Ikke så gammelt: Per dags dato: HTPC'en! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) ** Endret 30. desember 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Pent Lakus! meget clean! Mangler bare en PS3! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hele oppsettet mitt kan sees her Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hele oppsettet mitt kan sees her Lot meg mest imponere over filmsamlingen din Har akkurat samme bildet på rommet fra For your eyes Only! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 knipser noen bilder når jeg kommer hjem. liker sånne her topicer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå