Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 En ørliten bildeserie jeg er ganske fornøyd med. ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor finner jeg mine? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 På "my photos" på hjemmesiden. Først må du laste dem opp fra Xboxen. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I like this: voldsomt til røyk. kan skade miljøet. men er det eg som har glemt å stilt på noe eller skal bildene vere så små? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bra fornøyd med disse to! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Bra fornøyd med disse to! Og på begge to så er det bilde av meg Eneste jeg har gidde og lasta opp, var første bilde jeg tok i tillegg. Digger B-Shot'n. Endret 4. februar 2009 av Erik Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det mulig å ta screenshots med 360'n nå? På alle spill?? ..hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er bare mulig på de hvor utvikleren har bygd det inn. Er bare PGR3/4, Halo 3 og GeOW2 som jeg husker sånn på sparket som jeg kan si helt sikkert har det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Og på begge to så er det bilde av meg Jeg går ut ifra at det er du som mister hodet på det første bildet? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan 2 bilder kalles en bildeserie? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan 2 bilder kalles en bildeserie? Alt over 1 bilde kan så vidt jeg vet gå under definisjonen 'bildeserie'. Så, ja. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 I tillegg har de en uovertruffen sammenheng. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Og på begge to så er det bilde av meg Jeg går ut ifra at det er du som mister hodet på det første bildet? Må nok skuffe deg der, det er jeg som tar hodet til en annen. Jeg har faktisk "eid" hodet til en person en gang, han vedda hode sitt og han tapte ^_^ Men gav han det tilbake, må være gavmild vet du Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Erik.. beklager å skuffe deg, men på det første bildet.. Det er fra en runde når vi ikke spilte sammen :-/ Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har berre tatt lasta opp tre bilete, og likte to av dei. Eg er ikkje på nokon av bileta sidan eg døde lenge før. Likte berre scena der ein kar står igjen og prøvar å overleve eit angrep av det som iallfall er 3 Gears-soldatar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Laland og Erik mente jeg skulle legge ut dette for kred: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Maury er helten min. Det har han egentlig vært lenge, men nå er han definitivt helten min. Endret 27. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 heltestatus maury! du er nå landsbygdas helt! ...får vel begynne og ta bilder jeg og da! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Maury er helten min. Det har han egentlig vært lenge, men nå er han definitivt helten min. Og du er helten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå