Frederick_ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Føler vi trenger en sånn tråd, morsomt å se hvilke spill som spilles og faktisk få tips til nye spill å spille Regler/normer - Ingen poster uten et bilde - Prøv å få et lite bilde - Skriv gjerne hvilket spill bildet er fra Starter jeg: Unreal Tournament 3. Nettop skaffet meg Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 damn it hvorfor så jeg ikke det forumet Css, med "litt" artifacts Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Far Cry 2 "Killed by he's own gun.." Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fjoh, til tross for 5 timer med hard innsats og manisk tasting tapte jeg i Age Of Empires II mot en kompis. Annoying, indeed. <_< Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Legger ut de klassiske sånn at det er gjort! Lenke til kommentar
silver crowaxe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vampire: The Masquerade - Bloodlines Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fallout 3 Faen så deilig det er å spille ond forresten. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 C4 :wub: Battlefield 2 med airmaps mod Kan en moderator fjerne de postene som ikke har bilde i seg? Siden det ble en god del poster lenger opp her uten bilder Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gta 4 er bra spill Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Armed Assault, public operasjon på tactical gamer server med ACE mod. Echo squad blir briefet: Bravo squad bak Echo squad. Her venter vi på klarsignal til å iverksette operasjonen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Yndlingsbilen min i GTA 4 btw sparks, kan en person bli tildelt sniper rolle ? For hvis det så er skal ArmA skaffes. Nå tenker jeg online altså, og er det ofte det skjer, og er det faktisk noen bra snipere der ? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tråden har blitt ryddet opp i for poster uten bilder og noen info-poster fra moderator. Vennligst post et bilde i hver post. Dette er ikke en diskusjonstråd. Ta dette utenfor denne tråden. Å sitere et bilde holder ikke. NB: Ikke kommenter denne posten. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er da lov å diskutere så lenge man poster bilde? Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Rundet Grandia for litt siden^^ Var deilig! Spilt det helt siden jeg var liten pjokk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmh, innlegget mitt forsvant visst før jeg ble grønning! Vel, here goes: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Requiem: Bloodymare. Er en god stund siden jeg spilte det, men er det siste jeg har av screenshot. Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Left 4 Dead online. Fikk et fint nærbilde av denne karen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå