Gå til innhold

Mirror's Edge - Generell diskusjon og informasjon


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Dette må prøves. :) Har bare så vidt prøvd demoen til Xbox 360.

 

Etter hva jeg har lest så er pc-versjonen på sett og vis "bedre"? Noen som har spilt begge og kan bekrefte?

Lenke til kommentar
Hvordan er kontrollene på PC i forhold til kosoll ? Bruker dere mus og tastatur eller gamepad ? Ble mer nysgjerrig på pc versjonen da jeg ikke likte xbox demoen så godt.

 

Jeg bruker mus og tastatur.

 

Man styrer retningen man løper i med musen; WASD for å bevege seg; LEFT-SHIFT for å skli, løfte føttene, dempe fall; Space for å hoppe; Venstre Muse-knapp for å skyte eller slå; Høyre muse-knapp for å åpne dører og ta våpen fra fiender.

 

Mener å huske det var slik det var, begynner å bli noen dager siden jeg spilte det.

 

Uansett så syns jeg det fungerer perfekt. Mye kjappere og presist å endre løpsbane med en mus istedet for en joystick.

Lenke til kommentar

Spillet var altfor kort, men så lenge det varte ga spillet en bra opplevelse. Anbefales med surroundlyd. Lite slår lyden av forfølgende fotskritt to meter bak deg, når du vet du blir overbemannet hvis du stopper. Enkelte animasjoner er dog litt vel "stive". Filmsekvensene og animasjonen av andre karakterer kunne blitt animert bedre.

 

Noe annet positivt er at dette er det første FPS-spillet jeg har spilt der karakteren gjør motstand når du snur deg rundt med musa. For eksempel kan du ikke snu 360 grader rundt når du står rolig med èn rask musebevegelse. Realistisk tenkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...