Gå til innhold

Mirror's Edge - Generell diskusjon og informasjon


Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Noe annet positivt er at dette er det første FPS-spillet jeg har spilt der karakteren gjør motstand når du snur deg rundt med musa. For eksempel kan du ikke snu 360 grader rundt når du står rolig med èn rask musebevegelse. Realistisk tenkt.

Heh, har jeg ikke merka.. Har bare spilt med 360 kontroll og der er det en egen knapp for å ta 180! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lenge tenkt på å skaffe meg Mirrors Edge, men har bare aldri tatt det siste steget.

Jeg ser at dette er en nytenkning når det gjelder spill, noe jeg virkelig liker.

 

Men hva er det dere som har prøvd eller spilt igjennom det, mener er så ekstremt bra med det?

Hvordan er historien osv.?

 

Vil vite hva dere alle synes før jeg gjør valget om det er verdt å bruke penger på det eller ikke :)

Takk på forhånd!

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Har lenge tenkt på å skaffe meg Mirrors Edge, men har bare aldri tatt det siste steget.

Jeg ser at dette er en nytenkning når det gjelder spill, noe jeg virkelig liker.

 

Men hva er det dere som har prøvd eller spilt igjennom det, mener er så ekstremt bra med det?

Hvordan er historien osv.?

 

Vil vite hva dere alle synes før jeg gjør valget om det er verdt å bruke penger på det eller ikke :)

Takk på forhånd!

 

 

Nesumar

 

Spillet er annerledes fra alt annet der ute. Og rushet du føler når du hopper mellom to bygninger, og du vet at du er centimetre unna å falle 200 meter ned, herlig rett og slett.

Og styringen er "tung", så det føles ut som du faktisk beveger en person, og ikke et kamera.

 

Det er når man mestrer dette spillet at man virkelig føler seg som spiderman. Når alt går på skinner, og du klarer alle hopp, da føler du deg kul :)

Kan heller ikke glemme design og grafikk generelt. Upåklagelig.

Lenke til kommentar

Jeg lasta åsså ned demoen til x-box og likte det Veeeldig godt.

 

Men uansett så kjøpte jeg det her for to dager siden til pc og det er et helt fantastisk spill!!:):):):)

 

 

Har litt problemer med å skjønne hvor jeg skal løpe men vanligvis så kommer man der man skal uansett.

Gøy å ta å avvæpne politifolk åsså ta og skyte resten :D

 

Utrolig bra spill!!

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer friends-systemet egentlig? Jeg har ingen venner som har spillet på steam, må man legge til venner? Noen av dere jeg kan legge til ? :rolleyes:

 

Jeg har bare løpt mot verdensrekordene enda, men de forsvinner jo en eller annen gang i løpet av løypa og jeg aner ikke hvor de løp :blink: hadde vært greit å løpe mot noen som var på mitt eget nivå altså...

 

PS: DET ER EN NAKEN MANN I FØRSTE POST !!!!!!

Endret av st0ff3r
Lenke til kommentar
Fått det til pc nå. Fyttirakkern så svimmel jeg blir av å spille det :blink: Blir korte økter og med lys på, i mørke blir jeg direkte kvalm.

Ellers veldig interesant spill. Mye igjen å lære merker jeg, synes spessielt combat er vannskelig.

Ble dårlig jeg også, så jeg satt på dotten i midten av skjermen! Da har du noe å fokusere på, og kan spille lenger uten å bli dårlig! :)

Lenke til kommentar
Fått det til pc nå. Fyttirakkern så svimmel jeg blir av å spille det :blink: Blir korte økter og med lys på, i mørke blir jeg direkte kvalm.

Ellers veldig interesant spill. Mye igjen å lære merker jeg, synes spessielt combat er vannskelig.

Ble dårlig jeg også, så jeg satt på dotten i midten av skjermen! Da har du noe å fokusere på, og kan spille lenger uten å bli dårlig! :)

 

Juks! :p Haehae, skal aldri spille mot deg i Goldeneye :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...