TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endelig flere moderatorer. Velkommen, gode valg har blitt gjort ser jeg. Nå mangler vi bare et sentralt rapporteringssystem og vi er i boks Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg sanver "Mine innlegg" før vi er i boks, men som Lakus har påpekt til meg er det jo bare å søke spesifikt på sitt eget navn så får en jo opp trådene man har postet i! B) Takk Gamer for at dere gjør mitt liv SÅ mye bedre B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må si avataren din matcher det grønne moderatornicket på en utrolig god måte. Fan av grønn og Easthill gjorde en finfin jobb med å koke noe ihop! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laland moderator, det har jeg ikke fått med meg! Du kan vel være ekstra snill mot meg du da :rolleyes: Snorre ser skummel ut med avataren hans Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men ikke noe skummelt ved ham IRL, det kan jeg garantere deg. Fyren er jo awesome. B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Han har ikke vært slem, men han har en litt skummel avatar Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men ikke noe skummelt ved ham IRL, det kan jeg garantere deg. Fyren er jo awesome. B) Ikke hør på ham! Jeg er kjempeskummel, jeg lover. *Bøøøøø* Neida, jeg tror de fleste som har truffet meg "in real life" finner meg lite skummel. Snarere tvert imot. Jeg er relativt rettferdig og ganske så allright. Avataren er selvsagt bare et middel for å skremme litt skikk inn i dere brukere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laland moderator, det har jeg ikke fått med meg! Du kan vel være ekstra snill mot meg du da :rolleyes: Snorre ser skummel ut med avataren hans Laland er nå vår lille kosemoderator ^_^ Og Snorre må du ikke la deg lure av det misformede ytre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laland moderator, det har jeg ikke fått med meg! Du kan vel være ekstra snill mot meg du da :rolleyes: Snorre ser skummel ut med avataren hans Laland er nå vår lille kosemoderator ^_^ Og Snorre må du ikke la deg lure av det misformede ytre. Kosemoden Laland. Moro! Snorre gjør en kjempejobb, og virker som en skikkelig hyggelig og pålitelig kar! Utrolig mye han får gjort på kort tid! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laland as mod? Blir bra ^_^ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 @Laland: Har du vært mod før på Diskusjon.no? Birger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laland var på diskusjon.no ja:) Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sålangt JEG vet så er det kune Snorre som har vært før, men det kan hende de andre også har. Jeg ser ikke så nøye på sånt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sålangt JEG vet så er det kune Snorre som har vært før, men det kan hende de andre også har. Jeg ser ikke så nøye på sånt. TCi var moderator en periode på diskusjon.no. Shicca har jeg aldri sett som moderator på diskusjon.no, så han tror jeg ikke var det. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Snorre på vei mot verdensherredømme Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 @Laland: Har du vært mod før på Diskusjon.no? Laland var på diskusjon.no ja:) Han var på diskusjon.no ja, men ikke som mod Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Derfor jeg spurte, I quote: "som mod". Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var det svar til meg? For det var jo akkurat det jeg mente; tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 @Laland: Har du vært mod før på Diskusjon.no? Laland var på diskusjon.no ja:) Han var på diskusjon.no ja, men ikke som mod Leste feil jeg da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laland som mod på diskusjon.no må ha vært før min tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg