Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg hoppet inn i adminbåten i stedet ^_^ Det var da voldsomt. Denne rekrutteringen av moderatorer, er den basert på innsatsen på diskusjon.no? Jeg ser at de tre første er "ansatt" på grunn av dette. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Laland? Kan Laland kan jeg og Jeg vil også være moderator! Wæææ wæææ! Regner med 99% av de registrerte vil være moderator eller admin dem også. Alt til sin tid. Jeg synes synd på moderatorer så får så ekstre mye arbeid. Jeg respekterer dem virkelig - spesielt Snorre som må gå langt opp til et fjell får å sjekke innboksen sin her, hver dag. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Begynner å bli litt nazi tilstander her nå. Er vi virkelig en så uskikkelig gjeng? Birger Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare send moderatoren det gjelder en privat melding om du vil kommentere en moderering, så får du nok en begrunnelse og sjansen til å overbevise. Hvis du sikter til forandringene som har blitt gjort i "Helt andre ting"-delforumet skyldes de at de er tenkt å fungere noe tilsvarende "OT-baren" og "Annet" på Diskusjon, i mangel av noe bedre å sammenligne med. Er vel ingen hemmelighet at det krysspostes en god del sånn som det er nå, så vi får prøve å spesifisere det litt mer så snart det blir mulighet Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Laland? Kan Laland kan jeg og Jeg vil også være moderator! Wæææ wæææ! Det er garantert mange som vil være moderator, du vil sikkert få en sjanse etter hvert du også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes synd på moderatorer så får så ekstre mye arbeid. Det er en del ekstra. Er moderator hos Team Chrissj, men der er vi ikke så mange medlemmer. Er rundt 25 En moderatorstilling der er bare ferie i forhold til hva jeg kan tenke meg den er her. Det er garantert mange som vil være moderator, du vil sikkert få en sjanse etter hvert du også. Det du sa før det stopper nok den sjansen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var på ingen måte meningen, så da fjernet jeg det. Jeg ser gjerne deg som moderator. Det er egentlig flere kandidater her, så Gamer.no har et luksusproblem. Lenke til kommentar
Eslupmi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulasjoner til alle nye fargede ledere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var på ingen måte meningen, så da fjernet jeg det. Jeg ser gjerne deg som moderator. Var for all del ikke det jeg mente. Det jeg mente er at jeg tror TST & Co har/har hatt oversikten over slikt og derfor er nok min sjanse borte. Men det gjør meg egentlig ingentin. Som bruker kan jeg skrive like mye som en moderator, og det er det jeg er her for. Men nok om meg er nå da for ... Gratulerer til TSP og Laland! TSP har til og med allerede gitt oss fungerende spoilertagger, med hjelp fra MindTooth! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var for all del ikke det jeg mente. Det jeg mente er at jeg tror TST & Co har/har hatt oversikten over slikt og derfor er nok min sjanse borte.Men det gjør meg egentlig ingentin. Som bruker kan jeg skrive like mye som en moderator, og det er det jeg er her for. Åååja, men da kan du overse "krype til korset"-PMen min. Men nok om meg er nå da for ... Gratulerer til TSP og Laland!TSP har til og med allerede gitt oss fungerende spoilertagger, med hjelp fra MindTooth! W00t! Nå skal jeg løpe rundt og poste store bilder jeg kan skjule i tagger. Moderatorene er virkelig aktive. Hver gang noe rapporteres, løper det 2-3 moderatorer inn i tråden. Me likes! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er en del ekstra. Er moderator hos Team Chrissj, men der er vi ikke så mange medlemmer. Er rundt 25 En moderatorstilling der er bare ferie i forhold til hva jeg kan tenke meg den er her. Nå er det vel strengt tatt ikke så mye å gjøre på det forumet da.. Du skulle jo egentlig ikke ha vært mod. der fordi det er jo vi andre som m å rydde opp når du og Bobbo krangler GRATTIS Laland! Dette fortjener du Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har oversett de fleste rapportene til nå. Har vært opptatt med utforming av retningslinjer. Og boy, retningslinjene kommer snart. Dere kan glede dere. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Godt å høre Snorre! Alle mods og admins har vært så flinke til å få dette forumet up n' runnin'! Dere burde være stolte av dere selv! B) Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke mer Texas på nye gamer.no forumet med andre ord? Sukk, triste saker. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke mer Texas på nye gamer.no forumet med andre ord? Sukk, triste saker. Det vises at de fleste brukere er vant til strenge regler, da det er faktisk ikke så mye Texas som man kan forvente av snart 1400+ brukere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, jeg vet at ihvertfall jeg har et generelt godt inntrykk av brukerne her sålangt - især når det ikke har vært noen retningslinjer annet en nettikette og folkevett! (Fortsatt takk til alle som gratulerer meg!) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må si avataren din matcher det grønne moderatornicket på en utrolig god måte. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror nok mye dritt sitter fremdeles igjen i filteret (diskusjon.no) så det spørs hvor lang tid det tar før filteret ikke klarer å håndere dette lengere og sender det denne veien. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå er det vel strengt tatt ikke så mye å gjøre på det forumet da.. Du skulle jo egentlig ikke ha vært mod. der fordi det er jo vi andre som m å rydde opp når du og Bobbo krangler Det er jo det jeg sier og det er ikke jeg som krangler med Bobbo, det er Bobbo som absolutt skal krangle med meg og Chrissj. Men det er vel egentlig way off topic, så om han vil så kan Laland slette denne posten. Jeg legger den i Lalands xbox-trente hender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg