MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fortsette med det, Snorre? Birger Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fortsette med det, Snorre? Birger Det får dere nok vite når tiden er inne. Så jeg sier ikke mer enn vent og se! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enkelte er født moderatorer. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enkelte er født moderatorer. Du har et poeng. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da kan vi også ønske TSP velkommen om bord i moderatorbåten vår. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Morderatorene detter inn her. Flott! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da kan vi også ønske TSP velkommen om bord i moderatorbåten vår. Glimrende valg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, det ligger kanskje i genene. *Humrer* Men jeg tror nok de fleste kan bli gode moderatorer. Det krever imidlertid en god dose tolmodighet, saklighet, evne til saklig diskurs og selvfølgelig litt tøff psyke. Innehar man disse kvalitetene skal man nok gjøre det bra som moderator. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer som moderator, Preben Birger Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 *ahem* - er det mulighet for å sende søknad via mail, PM, eller andre ulumske metoder (brevdue, kanskje? ^_^), eller blir de få heldige håndplukket? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da kan vi også ønske TSP velkommen om bord i moderatorbåten vår. Jeg hoppet inn i adminbåten i stedet ^_^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 *ahem* - er det mulighet for å sende søknad via mail, PM, eller andre ulumske metoder (brevdue, kanskje? ^_^), Eller blir de få heldige håndplukket? Til nå er de heldige blitt håndplukket. Tror TST har nok å gjøre på om han ikke skal bli nedsenket i moderatorsøknader i PM-innboksen eller epost-innboksen. Men om du holder et høyt nivå på innleggene på forumet er det jo alltids sjanser. Og det kommer sikkert informasjon etterhvert om hvordan man kan bli moderator eller søke om det. Så det beste er nok å vente. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg hoppet inn i adminbåten i stedet ^_^ Så dette, så vi har også rekruttert Laland inn i moderatorstaben. Da bør vi være vel forspent i første omgang. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til Laland også da Birger Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, oh, det glemte jeg nesten. Jeg får vel gratulere samtlige med merkverdige farger under avatarene sine - gratulerer! Og ikke minst TST, og resten av brukerne. Ser ut som vi har kommet godt igang her på forumet hvertfall - allerede skapt et godt miljø (videreført, maybe? .) Keep it up! ^_^ Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Får nesten gratulere deg med brukernummeret også, WheelMan. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Laland? Kan Laland kan jeg og Jeg vil også være moderator! Wæææ wæææ! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Får nesten gratulere deg med brukernummeret også, WheelMan. Hehe, takker - slikt krever egentlig ikke mer enn nøye planlegging, gode venner, litt vel mye bruk av hjerneceller, og en kaffekopp med flaks ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk for gratulasjoner! Skal gjøre hva jeg kan for å være rettferdig, men kan sikkert bli litt stormannsgal.. Nei, kommer til å drøfte med de mer erfarne moderatorene før jeg løfter ban-hameren.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ètt innlegg er slettet grunnet off-topic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg