TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare lurte på en liten ting, tjener dere noe penger på å moderere? Gjør nok ikke det nei. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Congratz Dette blir et bra Team. Lover godt Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer, et fint mod team som kan sine saker :wub: Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror nok ikke det finnes så mange bedre valg enn disse, godt valg (: Lenke til kommentar
KimS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enig, jeg savner den tiden. Følte vi var en veldig sammensveiset gjeng. Men så forsvant folk og det kom mange andre jeg hadde liten kjennskap til. Fikk ikke lenger den samme gode følelsen av å diskutere. Men jeg titter innom der Nesten slik som vi hadde det i Web-design kategorien en god stund det. Ikke så relevant til gamer.no, men allikevel da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til alle tre! Bare lurte på en liten ting, tjener dere noe penger på å moderere? Lunkenkaffe. Modereringsjobben gjøres nok på dugnad. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Modereringsjobben gjøres nok på dugnad. Er mer hard valuta å hente ved å løpe inn i trær ja (Tenk Zelda) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Modereringsjobben gjøres nok på dugnad. Men så er det jo status da, overhoder over oss "normale" brukere Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men så er det jo status da, overhoder over oss "normale" brukere Oh yes, rett før jeg vurderer å invadere Polen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oh yes, rett før jeg vurderer å invadere Polen Hvis du trenger en fotsoldat er jeg HELT med! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Polen er fullt av hardarbeidende folk som jeg absolutt ikke tror vil like to nordmenn med pinner og signalvest som prøver å jage dem ut Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Signalvest? Da ser de oss jo komme! Å nei du, vi er nok snedigere enn som så! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Satser på at nå som vi er "kvitt" bermen på diskusjon.no (som etter mergingen hadde en stygg tendens til å bare bumse innom og poste all verdens svada), så blir det litt kustus på modereringa her i huset? Sånn det var i de gode gamle dage? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer alle tre godt og se at TCi ble moderator igjen Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skal du innvadere, så er jeg med i teamet jeg også! Gratulerer til dere alle Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lakus for mod? Han er jo konge til å starte tråder som blir brukt av mange brukere! Oppdatere og å følge opp er han også god til! Jeg kunne ikke ha støtta det forslaget bedre Laland! Hvis Gamer ikke trenger flere mods akkurat nå, er han i allefall en mann å tenke på når modsa skal utvides! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Polen er et flott land folkens. Mye flott å se der, hyggelige mennesker også. Anbefaller en tur til Krakow. Tror Lakus kunne gjort en god jobb som moderator forresten. Nok en gang gratulerer og lykke til alle tre! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Får gratulere masse til alle tre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Får gratulere masse til alle tre. Synes Eplefe det er greit at Lakus lurer på hvorfor i all verden hun ble bannet fra diskusjon? Synes Gamer.no det er greit at Eplefe forteller hvorfor i all verden hun ble bannet fra diskusjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg