Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Shicca har gode kvalitetsguider i Total War-kategorien, med bakgrunn i det er han et godt valg (Klikk 1) (Klikk 2) Hadde ikke hørt om han jeg heller. Men du store alpakka for noen tråder han lagde. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heihei, mangler en I i nicket der! Og nesten litt urettferdig å utelate LordZyflex fra den lista di der. Men ja, det var gode tider. Og forresten, let the lobbying for Total War-kategori begin. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Beklager. Det skorter på hukommelsen. Er jo gammel mann på 20 år må vite. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Snorre har den mest hypnotiske avataren på forumet. Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Shicca antar jeg? Jeg husker Shicca relativt godt. Han var en av de store brukerne i miljøet som oppstod i Total War-kategorien (etter dens opprettelse). Desverre visnet dette fantastiske miljøet av hyggelig brukere litt bort med tiden. Husker enda hvordan jeg, TSP, Cun, Heilage, DurinVII og flere andre hadde mange koselige diskusjoner i den kategorien. Kategorien mistet litt av sjelen etter at vi begynte å forsvinne derfra. :\ Tror jeg med hånden på hjertet kan si at TW-kategorien har jeg aldri vært inni, er nok ikke langt unna sannheten det i alle fall. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Snorre har den mest hypnotiske avataren på forumet. Forhåpentligvis den skumleste. Avataren skal da reflektere min autoritære status som moderator. XP Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer alle tre! Flott at moderatorer er på plass fra dag 1, da holder forhåpentligvis standarden seg i tiden framover! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forhåpentligvis den skumleste. Avataren skal da reflektere min autoritære status som moderator. XP Pøh. Han er ikke skummel. Heller søt og merkelig. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Søt og merkelig? Sier han med en stein som roper "WOOT!" Snorre er en ordentlig kis! Bergenser uten Bergenserdialekt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Søt og merkelig? Sier han med en stein som roper "WOOT!" Snorre er en ordentlig kis! Bergenser uten Bergenserdialekt. Hehe. Du sier noe ja. Bodde jo bare mine fire første år i Oslo. Resten av livet har jeg bodd i Bergen, men alikevel snakker jeg mer østlandsk enn bergensk. Er rart med det. Kanskje det har litt med å gjøre at pappa er Oslo-mann og snakker østlandsk. Så jeg tar vel etter ham. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe. Du sier noe ja. Bodde jo bare mine fire første år i Oslo. Resten av livet har jeg bodd i Bergen, men alikevel snakker jeg mer østlandsk enn bergensk. Er rart med det. Kanskje det har litt med å gjøre at pappa er Oslo-mann og snakker østlandsk. Så jeg tar vel etter ham. Så det KAN kanskje være folk av bergensere likevel? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vel, du bor jo litt på fjellet (om jeg ikke husker heeelt feil så mener jeg du pekte opp mot ulriken?). Jeg ser en liten feil med moderatorer i IE8. Det er ikke linjeknekk mellom "Moderatorer" og "posts", og all tekst etter "Moderatorer" er grønn. IE8 kjører i compatibility mode. Altså, slik ser det ut: Group: Moderatorer Posts: 35 Joined: Yesterday, 09:47 PM Member No.: 114 Når det skal være Group: Moderatorer Posts: 35 Joined: Yesterday, 09:47 PM Member No.: 114 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så det KAN kanskje være folk av bergensere likevel? Det hender en gang iblant. Jeg er en av de heldige. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratuler ! Sikker på att dere kommer til og gjøre en god jobb Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Frekke dere to, da. :o Lolidude skriver EDIT: pokker, for sein. Merkelig at jeg ikke kan slette innlegget? EDIT ADD: Takk, Mindtooth. Er litt undødvendig av meg å lage enda et innlegg for å takke, så jeg tar det like gjerne her. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 EDIT: pokker, for sein. Merkelig at jeg ikke kan slette innlegget? Kun moderatorer som kan. Hvis du bruker rapporteringsknappen til venstra for innlegget ditt. Kan du spørre om de vil fjerne det. Birger Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til alle ... Men Snorre har best avatar <3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lolidude skriver Huh? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til alle tre! Bare lurte på en liten ting, tjener dere noe penger på å moderere? Lunkenkaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg