Gå til innhold

Den koselige warriortråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at denne tråden har gått på ett wipe. Så jeg kan spørre om dette som en slags bump.

Til dere fury warriors der ute, jeg har spilt prot i alle min år som warrior, men det har seg slik at guilden jeg nå er i, ikke akkurat trenger så mange tanks, så de lurte på om jeg kunne tenke meg å respecce fury. Men jeg har da ingen peiling what so ever på dps, siden jeg egentlig aldri har brydd meg om det, men gikk med på å prøve det for guilden sin del. Har sett litt på www.maxdps.com men fikk høre av en venn at den siden var bare crap, ikke vet jeg, men hvilken rotasjon bruker dere på bosser / trash, og hvilken specc vil dere anbefale for høyest dps. Mangler kun våpen, så er jeg full epic geared dps, hvis det skal ha noen betydning.

Lenke til kommentar

Sjekk førstepost for spec, anser det som en av de bedre/beste pve-speccet for fury.

Rotasjonen jeg synes fungerer, eller prioliste vil jeg kalle det.

1. Bloodthirst

2.Whirlwind

3. Bloodsurge slam (hvis proccen går ut før gcd etter 1 og 2. bruk slam først, bedre å delaye enn å miste slammen)

4. all overflødig rage på heroic strike (beregn så du akkurat har nok til 1 og 2, alt over dette bør man bruke så man slipper å treffe taket på 100 rage)

hvis whirlwind er klar 0,5 sec før bloodthirst, ikke vent på den, brenn WW for minimalt med delay (de kolliderer en gang i blant)

funket veldig fint for min del. Kan sikkert gjøres mye optimalisering, men den priolista der er veldig fin.

Edit: kommer forresten mer info i førstepost, men med krangling om barnetrygd, elevrådsarbeid, lekser, jobb og besøk fra andre enden av landet har jeg desverre ikke fått satt meg ned og jobbet skikkelig med det enda. Vil ikke poste noe halvferdige greier, tar gjerne imot ting dere føler burde være der.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Til de som vil levle warrior, jeg prøvde både fury og prot fra 70 opp mot 80, og fikk klart best resultat ut av prot-spec. Brukte fortsatt dps-gear (concussion + shockwave baserer seg på AP) og imp.revenge selvsagt. Fram til 75 ble det bandasjer av og til, etterpå var det enraged regeneration all the way to 80. Takler fleste elite q's alene, og slipper mye nedetid grunnet spising (som faktisk var et problem med fury, selv om jeg hadde "bedre" gear til det og mobs gikk raskere ned-ish).

Ellers, er på jobb nå, så har ingen wow-talent calculator som funker her. Damn you firewalls! Men kan se om jeg poster et Arm's spec senere. Faktisk ikke så værst å dps'e med, og er nummer 1 blant warriors atm (dog etter at fury nabben fikk seg KT øksa blir jeg nok nummer 2 nå. Slemme dkp-høster! :| ).

Rotasjonen til kuldesjokk ser veldig grei ut, dog jeg ville vurdert å prioritere whirlwind aller først, og evnt. vurdert det i forhold til procs på trinkets etc. om du har sykt med AP i perioder. Ellers er det spam spam heroic strike så du har råd til 1. og 2. og selvsagt spamme cleave på trash. Bruker heroic strike, cleave og ww glyph som fury, da det er kos på trash, og du tømmes ikke på langt nær like raskt av heroic strike spamming.

Ellers ser jeg lite håp for framtidig warrior tanking. Har lite å bringe på banen med, og mindre hp samt ca tilsvarende avoidance som de andre klassene med bare litt mindre magic damage som eneste fortrinn. Problemet er at de ikke buffer raidet med noe heller (kom ann, 1 fury warr er jo et must og da har man imp commaning, mange har 2 også men med nok pala's er ikke battle shout viktig anyways).

Håper blizz kan gjore noe med dette.

Endret av Bertram2k
Lenke til kommentar
<snip>

hvilken rotasjon bruker dere på bosser / trash, og hvilken specc vil dere anbefale for høyest dps. Mangler kun våpen, så er jeg full epic geared dps, hvis det skal ha noen betydning.

</snip>

Kuldesjokk sin rotasjon er god. Skaff deg SCT, legg til custom event for instant Slam!.

I tillegg er det ønskelig å ha en sunn balanse mellom crit, AP, hit og expertise (lav cap). Jeg ligger på ca. 30% crit, 3k AP (unbuffed), 300 (+) hit rating, og 22 expertise (capped). Helt grei DPS. Husk på at mye av skaden til Warriors er basert på white dmg og nødvendigheten av crit for å trigge rampage og fury. Artig når det tar helt av. :)

Lenke til kommentar

Ja, bare veldig, veldig skuffet. Blir spennende å se hva utfallet fra test realms blir... Har sett en del blue posts fra Ghostcrawler som er ute og poengterer hele tiden at man er ikke er interessert å finne opp hjulet på nytt, men heller finpusse talentene. Forsåvidt enig, BARE DET BLIR IMBA!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jeg har vært fury en stund nå, men lurer litt på å teste arms.....

Er den så dårlig at jeg ikke tjangs til å holde følge med fury i PvE? Og er fury beste PvP speccen?

Håper noen kloke hoder kan svare :)

hilsen meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...