Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Alles favoritt FPS fra 2007 skal stå like støtt i 2009 (frem til MW2), er du klar til å spille med dine landsmenn? Tidenes mest realistiske skytespill, står sterkere enn noen sinne og folk er klare til å fortsett kampen. Oppdateres etterhvert som tiden går og ny GT dukker opp. Vi må vel starte et sted så, her er min GT: Folk å spille med: Skjul Erik n0n Lerviken laland360 n0n Aashild Bare Lakus Konamixx ElectroFuX RuntherCredible Leakim1991 Frida Morbida Instict Itz Lemoncat TimidElf nurket1989 SagfjordIL Udyr Film Matsyboii pycero Brimi Hayken Atsjonas ErikCas joker78th Gormers AteUZ eXntric w00fer NOR AnnaNOR Zamorak95 Hells Prodigy27 Strepto91 Sadfez Sir Tojo Ice E360 X91 Al CaponeXx ModernJeans Endret 8. juni 2009 av Erik Korrigert emnetittel Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får legge meg til her og da. Spiller for det meste HQ/Dom/TDM, eller FFA om ingen venner er online. Er forresten sinsvakt god. Mye bedre enn Lakus Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Private Credible reporting for duty, sir! Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Legg til meg GT: Leakim1991 Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller for tiden Call Of Duty: WaW, men jeg spiller gjerne CoD 4. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut. Sticky tråd Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [X360] Call of Duty 4: Modern Warfare, slik at forumet blir ryddigere. Takk Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut. Sticky tråd Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [X360] Call of Duty 4: Modern Warfare, slik at forumet blir ryddigere. Takk Ordnet "for the community" (punt intended) Lenke til kommentar
nurket_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg spiller en del:) add me:) Lenke til kommentar
Udyret_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) OOOPS, Glemte at den lå i signaturen... Endret 4. februar 2009 av Udyret Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Det er bare å skrive ned GT'n sin, enten du spiller lite eller mye så er det bare å legge den ut her så er du nesten garantert å slippe å spille alene neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå